• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з заміни покрівлі будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

1 341 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 709.59 UAH
Період уточнення: 01.04.2024 12:07 - 06.04.2024 00:00
Відповідь надана

Стосовно наявності у учасника штатних працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору

Номер: f07d958c415e42a89450c9eac490a04b
Дата опублікування: 03.04.2024 11:39
Опис: Просимо уточнити працівники яких розрядів мають бути задіяні для виконання умов договору
Відповідь: Замовником не встановлюються вимоги щодо розрядності працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
Дата відповіді: 05.04.2024 18:29
Відповідь надана

Стосовно наявністі у штаті сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво)

Номер: bd781817978e47f38fe1cf7549a11e11
Дата опублікування: 03.04.2024 11:35
Опис: Згідно з вимогами професійного стандарту “Інженер-консультант (будівництво)” затвердженого Наказом Мінекономіки від 13.01.22 р. за №108-22 "Інженер-консультант (ІКБ) провідної категорії: самостійно – підготовка та забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – підготовка та забезпечення проведення тендерних процедур та формування договірних відносин (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – забезпечення незалежного інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – управління та адміністрування проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – організація виконання заходів з охорони праці (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – досудове врегулювання спорів або суперечок (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче); самостійно – управління ризиками проекту (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче). самостійно – відстеження умов реалізації проекту будівництва та документальної фіксації безпосередньо на будівельному майданчику (на об’єктах класу наслідків СС3 або нижче)." Інженер-консультант виконує свої обов’язки, згідно з кваліфікаційними характеристиками, затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08. 2017 (із змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у межах нормативів для базової професії «інженер-консультант». Цим документом встановлено завдання і обов’язки, вимоги до освіти, досвіду і кваліфікації професії «Інженер-консультант» за наступними категоріями: Провідний інженер-консультант: Виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення.. Тож провідний інженер-консультант (будівництво) це спеціаліст Інвестора, або Замовника. Надайте будь ласка роз'яснення, чим регламентується наявність такого співробітника в штаті (або навіть якщо за договором) потенційного ВИКОНАННЯ робіт. Тим паче для виконання заміні покрівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тож просимо внести зміни в вимогу.
Відповідь: Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13 січня 2022 року № 108-22 Про затвердження професійного стандарту «Інженер-консультант (будівництво)» (далі – Інженер-консультант) основною метою професійної діяльності інженера-консультанта є організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва шляхом надання інженерно- консультаційних послуг у будівництві, пов’язаних з процедурами закупівель товарів, робіт з розроблення проектної документації, будівельних робіт, послуг будівельного призначення, договірними відносинами, організацією будівельного виробництва та управління реалізацією проектів будівництва, контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, удосконалення проектної документації, управління ризиками, які виникають при реалізації будівельних проектів, досудового врегулювання спорів та забезпечення заходів з охорони праці з метою задоволення потреб учасників будівельного ринку. Відповідно до положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", що затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 року № 249 У разі потреби обов'язки, включені до характеристики тієї чи іншої посади, можуть бути розподілені між кількома виконавцями без збільшення чисельності працівників з урахуванням нормативів, що діють в організації. Якщо коло обов'язків порівняно з встановленою працівникові характеристикою доцільно розширити, йому може бути доручено виконання обов'язків, передбачених характеристиками інших посад, споріднених за змістом робіт, тобто таких, які відносяться до однієї функції управління та однакового рівня складності, виконання яких не зумовлює іншої кваліфікації або зміни найменування посади. Із всього вказаного вище випливає, що для учасників не встановлено законодавчих заборон або будь-яких інших обмежень для залучення такого спеціаліста як Інженер-консультант та використання його професійних навичок.
Дата відповіді: 05.04.2024 18:29
Відповідь надана

Стосовно наявності в штаті інженера-кошторисника та ліцензії АВК (тощо)

Номер: 12ffc9595253496482a7ca4857fc4a83
Дата опублікування: 03.04.2024 11:18
Опис: Шановний замовнику, згідно додатку 1, п.п 2.2. "2.2. Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Кваліфікаційний сертифікат повинен бути наданий з урахуванням Закону України «Про архітектурну діяльність»." Ми є фірмою, що користується послугами інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) згідно договору надання послуг. Також у кошторисника наявне ліцензійне програмне забезпечення для роботи з кошторисами (АВК), але на ім'я саме кошторисника, що надає послуги. Згідно Законодавства України такі правовідносини між нами та інженером-проектувальником теж мають місце. В даному випадку, вимога для наявності інженера-кошторисника в штаті, а також програмного забезпечення на нашому підприємстві, а також відсутність можливості надати наш законний договір надання послуг від кваліфікованого спеціаліста є дискримінаційними вимогами. Тому просимо внести зміни в п.2.2 для забезпечення рівності можливостей усих потенційних учасників
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Вимога щодо наявності в учасника інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), який є штатним працівником, обумовлена високим рівнем відповідальності зазначеного працівника. Складання розрахунків ціни пропозиції є найважливішим етапом при формуванні документів тендерної пропозиції. Документи, що складають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунки до договірної ціни) є основою для формування ціни договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Відповідно до Кошторисних норм України Настанова з визначення вартості будівництва - договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. За таких умов та рівні відповідальності, залучення третіх осіб для складання зазначених розрахунків є недоцільним.
Дата відповіді: 05.04.2024 18:28
Відповідь надана

Стосовно наявності електротехнічної лабораторії

Номер: cb70442ce46e4a7cb0bb25338ea672ef
Дата опублікування: 03.04.2024 09:22
Опис: Згідно Додатку 1, п.1.1. у учасника "Обов’язкова наявність в учасників власної або залученої на підставі договору надання послуг (виконання робіт) електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання...".Просимо надати роз'яснення до яких робіт в ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ має відношення та є обов'язковою діяльність ел.лабораторії? В разі, якщо таких робіт при ремонті покрівлі не має, просимо вилучити з кваліфікаційних критеріїв цю вимогу.
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Залучення електротехнічної лабораторії має на меті встановлення відповідності обладнання учасника вимогам Закону України «Про охорону праці». Оскільки виконання робіт, які є предметом закупівлі, передбачає залучення значної кількості електроінструменту, замовник повинен бути впевненим, що даний інструмент використовується у відповідності із законодавством про охорону праці, є технічно справним, належного стану та не призведе до виникнення аварійних ситуацій, нещасних випадків тощо. Оскільки до функцій електротехнічних лабораторій належить зокрема й випробування електроінструменту (дрилі, перфоратори, подовжувачі електричні, мережеві фільтри тощо), наявність в учасника власної або залученої електротехнічної лабораторії в повній мірі підтверджує належний стан його електричного обладнання та інструменту. До того ж, замовником не встановлено конкретних вимог щодо наявності такої лабораторії в учасника. Це може бути як власний підрозділ учасника так і залучена організація. Тому дана вимога не є дискримінаційною та такою, що звужує можливе коло учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 05.04.2024 18:28