• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі та приспособи різні

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Меблі та приспособи різні (Код за ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; Кількість: 25 (найменувань), у тому числі: № Характеристики Од.вим К-ть 1. Стіл для переговорів шт. 1 2. Гардеробна шафа шт. 60 3. Стіл з тумбою шт. 60 4. Стіл аудиторний шт. 20 5. Стіл для керівника шт. 5 6. Тумба (офісна) шт. 20 7. Вітрина для документів зі склом шт. 20 8. Вітрина для документів шт. 40 9. Конференц-стіл шт. 1 10. Кухня шт. 1 11. Стіл обідній шт. 2 12. М’яке аудиторне крісло шт. 10 13. Крісло шт. 80 14. Стілець шт. 450 15. Матрац 90х200 шт. 320 16. Ліжко для кімнати тип 1 шт. 132 17. Гардеробна шафа тип 1 шт. 132 18. Тумба індивідуальна тип 1 шт. 132 19. Стіл кімнатний тип 1 шт. 54 20. Прихожа тип 1 шт. 42 21. Ліжко для кімнати тип 2 шт. 188 22. Гардеробна шафа тип 2 шт. 188 23. Тумба індивідуальна тип 2 шт. 188 24. Стіл кімнатний тип 2 шт. 76 25. Прихожа тип 2 шт. 60 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 8 208 056,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.05.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 06.04.2024 року до 01:00год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Торги не відбулися

8 208 056.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 080.56 UAH
Період уточнення: 29.03.2024 19:02 - 03.04.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо документів

Номер: 9f091d6b35da40ff8df90b0fb0102b19
Дата опублікування: 02.04.2024 10:58
Опис: Шановний Замовнику, на якій підставі ви вимагаєте надання "копія форми №3 “Звіт про рух грошових коштів” за звітний період 2022 рік з відміткою органів статистики", "копія форми № 4 “Звіт про власний капітал” за звітний період 2022 рік", якщо наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю - "формою №2 “Звіт про фінансові результати”, "формою №1 “Баланс”"?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання! Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю. Тому встановлений замовником спосіб підтвердження даного кваліфікаційного критерію має відповідати законодавству, що регулюють фінансову звітність: 1. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» (далі — Закон № 996); 2. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (далі — НП(С)БО 1); 3. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (далі — НП(С)БО 25); 4. Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 № 419. Закон № 966 визначає, що фінансова звітність — це звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства, яку вони зобов’язані складати на підставі даних бухгалтерського обліку.
Дата відповіді: 02.04.2024 16:20
Відповідь надана

Дискрімінаційні вимого

Номер: 671e41df905a4ef2867c0821deb2c5a5
Дата опублікування: 01.04.2024 15:07
Опис: Доброго дня. В тендерній документації навна дискрминаційна вимога. А саме: "Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону На підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. У разі відмови учасника оплачувати послуги лабораторії (відсутності оплати у встановлений термін), його пропозиція буде відхилена або у разі укладення договору, замовник має право на розірвання договору в односторонньому порядку." Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з надання послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації. Подібни прециденти вже розглядались антимонопольним комітетом і визнавались неправомічними (рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf) Відповідно прошу прибрати незаконні вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання! Відповідно до п.3, ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Замовником була встановлена вимога – «Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації....» за для отримання товару належної якості. У разі постачання товару неналежної якості (невідповідність розмірам, виготовлення меблів не з ДСП, а інших матеріалів та ін.) оцінку відповідності проводить незалежна організація за для уникнення спорів між Постачальником та Замовником. В разі якщо учасник заздалегідь не впевнений в якості та відповідності своєї продукції то витрати на дану процедуру учасник повинен закласти в ціну своєї пропозиції.
Дата відповіді: 02.04.2024 16:19