• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Завершена

353 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 765.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2024 18:28 - 05.04.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 847a56fa0399481aa76863aa6823fc6a
Дата опублікування: 03.04.2024 20:15
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.2.3. з проекту Договору, оскільки редакція пункту 7.2.3., яка станом на зараз міститься в проекті Договору не дає змоги чітко визначити за яке саме порушення умов Договору настає відповідальність для Постачальника і що вважається істотним порушенням умов Договору. Також пунктом 1.5. передбачено, що у разі скасування чи припинення дії воєнного стану на території України, закупівля товару (послуг) припиняється, а Сторони достроково розривають цей Договір, шляхом укладання Додаткової угоди, у поєднані з положеннями пункту 7.2.3. може мати місце ситуація при якій достроково розірвавши Договір у цьому випадку Постачальник буде притягнутий до відповідальності, оскільки Договір фактично буде розірвано достроково. Наявні прогалини в Договорі можуть бути формальною підставою для притягнення Постачальника до фіктивної відповідальності, що у свою чергу призведе до порушення прав Постачальника. Також звертаємо увагу Замовника, що проектом Договору зовсім не передбачена відповідальність для Замовника у разі порушення ним умов Договору у тому числі у разі недотримання строків оплати за належним чином поставлений Товар. Також, зазначаємо, що проектом Договору вже передбачено відповідальність для Постачальника за несвоєчасну поставку та поставку неякісного товару. А тому враховуючи істотний дисбаланс прав та обов’язків Сторін існує об’єктивна необхідність виключити пункт 7.2.3. з проекту Договору.
Відповідь: Шановний учасник! Ми не уповноважені надавати роз’яснення, що стосується загальної теорії цивільного/господарського права, в т.ч. щодо надання визначення терміну «істотні умови договору», роз’яснення «способів забезпечення зобов’язань», «видів штрафних санкцій», тощо. Однак, за своєю природою штраф, який може бути застосований до Учасника за невчасне виконання умов договору та штраф в разі розірвання договору з ініціативи Замовника, в разі істотного порушення договору Учасником мають різну природу виникнення, застосування та не протирічать діючому законодавству.
Дата відповіді: 04.04.2024 18:54
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: ae80b04168024c68ae3d296bc95f593a
Дата опублікування: 03.04.2024 20:13
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «За порушення строків, визначених пунктами 5.1. Договору стягується пеня у розмірі 0,1% від ціни Договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної ціни». Звертаємо вашу увагу на той факт, що частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України визначено, що У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Також, згідно з статтею 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Отже, положення пункту 7.2.1, проекту Договору в 10 разів перевищують граничний розмір пені та через це порушують чинне законодавство України, а саме обмеження розміру пені, які передбачені статтею 231 Господарського кодексу України та статтею 3 ЗУ «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», а тому положення пункту 7.2.1. Договору мають бути змінені шляхом викладення в запропонованій редакції.
Відповідь: Шановний учасник! Положення пункту 7.2.1 проєкту договору в запропонованій редакції узгоджуються з вимогами частини 2 статті 231 Господарського кодексу, відповідно до якої : «У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах…». Тобто, аналізуючи положення статті 231 ГК України можна дійти висновку, що законодавець встановив мінімально можливі штрафні санкції, які можуть бути застосовані до порушника господарського зобов’язання, навіть якщо така відповідальність порушника зобов’язання не передбачена договором. В той же час законодавець надав можливість застосувати до порушника зобов’язання інший розмір пені, але не менший за 0,1 % в день, якщо інше не передбачено договором.
Дата відповіді: 04.04.2024 18:52
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: c711ed45855d4b4f9c6475526385389e
Дата опублікування: 03.04.2024 20:12
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.2. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Замовник здійснює оплату товару не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. По тексту проекту Договору складається ситуація у якій Постачальник не має права порушити строк поставки товару, хоч на 1 день, а в свою чергу Замовник має право здійснити оплату взагалі у не визначений строк. Такі умови Договору в умовах сьогодення є нереалістичними, оскільки Постачальник не лише бажає отримати прибуток, а й виконати належним чином взяті на себе зобов’язання перед контрагентами та співробітниками, які також у свою чергу виходячи з договірних зобов’язань розраховують отримати кошти в строк. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже строк на оплату за поставлений Товар обов’язково має бути зазначений у Договорі. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни в пункт 4.2. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Відповідь: Шановний учасник! Положення пункту 4.2. проєкту договору в запропонованій редакції узгоджуються як з положеннями Господарського так і Бюджетного законодавства України.
Дата відповіді: 04.04.2024 18:51
Відповідь надана

Стосовно вимоги щодо сайту Додаток 2

Номер: 4ebbc1a0874f4580bb8468293efebe65
Дата опублікування: 03.04.2024 17:03
Опис: У Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічне завдання) до тендерної документації міститься наступна вимога: «Для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, Учасник по кожній позиції надає технічну інформацію про продукцію, видану виробником запропонованого товару, або посилання на відповідну сторінку (ресурс мережі Інтернет), на якій розміщено технічну інформацію про запропонований товар. Замовник має право перевірити надану Учасником інформацію на офіційних сайтах (ресурс мережі Інтернет) відповідних виробників товару, при цьому якщо надана Учасником інформація необґрунтовано відрізняється від інформації у мережі Інтернет, це може бути визнане Замовником невідповідністю встановленим вимогам, та підставою для дискваліфікації Учасника». Ми, як виробники товару, який є предметом закупівлі, маємо бажання прийняти участь в даній закупівлі, але враховуючи вимогу надати посилання на сайт, не можемо цього зробити, т.я. на нашому офіційному сайті представлений контент і інформація про стандартну серійну продукцію, яку ми виробляємо. Ми маємо можливість врахувати при виробництві всі вимоги замовника щодо технічних харектиристик товару, але не маємо можлимості змінювати контент на нашому офіційному сайті під кожну зміну і побажання. Ця вимога є дискримінаційною для нас, протирічить закону про держзакупівлі, а також перешкоджає нам прийняти участь у закупівлі. Учасник процедури закупівлі на підтвердження технічних характеристик надає достатню кількість документів (декларація відповідності виробника, технічну інформацію про продукцію, видану виробником запропонованого товару), які підтверджують відповідність технічним вимогам замовника і несе повну відповідальність за запропонований товар. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації і видалити дискримінаційну вимогу, яка не дає нам можливості прийняти участь у даній закупівлі, щодо надання Учасником посилання на відповідну сторінку (ресурс мережі Інтернет), на якій розміщено технічну інформацію про запропонований товар, з подальшою перевіркою цих відповідностей, тим більше що не вказано, які саме невідповідності будуть підставою для дискваліфікації Учасника. А все, що не вказано у вимогах ТД, може призвести до непрозорості і упередженості з боку Замовника у прийнятті рішення про визнання переможцем того чи іншого учасника. У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, Просимо Вас уважно ознайомитись з вимогами Замовника. "«Для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, Учасник по кожній позиції надає технічну інформацію про продукцію, видану виробником запропонованого товару, або посилання на відповідну сторінку (ресурс мережі Інтернет), на якій розміщено технічну інформацію про запропонований товар." - звертаю Вашу увагу на слово "або" в даній вимозі. Ви маєте можливість вибору! Дякую за розуміння.
Дата відповіді: 04.04.2024 18:12
Відповідь надана

Щодо технічної документації ДОДАТОК 2

Номер: 0f4f5a7e93d940e28f3e48d4dde68bdf
Дата опублікування: 03.04.2024 16:49
Опис: Шановний замовник. У Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічне завдання) до тендерної документації міститься наступна вимога: «Для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, Учасник по кожній позиції надає технічну інформацію про продукцію, видану виробником запропонованого товару, або посилання на відповідну сторінку (ресурс мережі Інтернет), на якій розміщено технічну інформацію про запропонований товар. Замовник має право перевірити надану Учасником інформацію на офіційних сайтах (ресурс мережі Інтернет) відповідних виробників товару, при цьому якщо надана Учасником інформація необґрунтовано відрізняється від інформації у мережі Інтернет, це може бути визнане Замовником невідповідністю встановленим вимогам, та підставою для дискваліфікації Учасника». Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання учасником закупівлі посилання на сайт, оскільки це обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі. Не всі учасники, які мають можливість виготовити дану продукцію, мають власний сайт. Саме ця дискримінаційна вимога зупиняє нас і перешкоджає поданню нашої пропозиції. Наявність або відсутність сайту (посилання на відповідну сторінку сайту виробника) в учасника ніяк не впливає на технічні характеристики товару, який він може запропонувати, оскільки учасник у своїй пропозиції надає Лист виробника, який підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо необхідності посилання на сайт для підтвердження технічних характеристик товару і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, Просимо Вас уважно ознайомитись з вимогами Замовника. "«Для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару, Учасник по кожній позиції надає технічну інформацію про продукцію, видану виробником запропонованого товару, або посилання на відповідну сторінку (ресурс мережі Інтернет), на якій розміщено технічну інформацію про запропонований товар." - звертаю Вашу увагу на слово "або" в даній вимозі. Ви маєте можливість вибору! Дякую за розуміння.
Дата відповіді: 04.04.2024 18:10
Відповідь надана

Щодо техніного завдання

Номер: 09d8d4a4077f4bd395ef5f40a566f454
Дата опублікування: 02.04.2024 13:27
Опис: Шановний замовник. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідні технічні вимоги щодо предмета закупівлі. При цьому технічні вимоги повинні містити детальний опис товарів, у тому числі їх технічні характеристики. Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Опис та характеристики тендерної документації щодо Крісла містяться наступні вимоги: Підлокітники пластикові Т- подібної форми або трикутної форми на вибір Замовника; Також Учасник надає кольорове зображення запропонованого товару, кожної позиції, окремо. Ми, як потенційні учасники процедури і виробники крісел, звертаємо вашу увагу, що Підлокітники пластикові Т- подібної форми або трикутної – це зовсім різні технічні характеристики для крісла і різні моделі крісел, які не можуть одночасно розглядатися в одній позиції предмету закупівлі Крісла. Підлокітники Т- подібної форми – мають функцію регулювання, знаходяться в одному ціновому діапазоні, що впливає на вартість крісла. Трикутні підлокітники – стаціонарні, крісла з такими підлокітниками мають іншу ціну. Тому, ви своїми вимогами встановлюєте неточні, суперечливі технічні характеристики предмета закупівлі, і позбавляєте нас можливості правильно сформувати цінову пропозицію, що являється дискримінацією по відношенню до нас, як потенційного учасника закупівлі. Також, неможливо одночасно надати в одній моделі фото крісла з різними типами підлокітників – Т-подібні та трикутні. Для запобігання дискримінації по відношенню до потенційних учасників, а саме для нашої компанії, і формування пропозиції на одну модель Крісла в одному ціновому діапазоні для всіх учасників, без можливості маніпуляцій з боку замовника і безпідставної дискваліфікації учасників у подальшому, вимагаємо надати чітке формулювання вимог щодо підлокітників для Крісла та внести відповідні зміни до Тендерної документації. Вимагаємо залишити тільки одну вимогу щодо підлокітників. Формулювання «Підлокітники пластикові Т- подібної форми або трикутної форми на вибір Замовника» є недопустимим та таким, що суперечать доброчинності та прозорості даної процедури закупівлі. У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник (виробник крісел). В технічному завдані Тендерної документації Замовник чітко (зрозуміло) вказав вимоги до підлокітника. Наявність функції "регулювання" підлокітника - Замовником не вимагається! Разом з цим Замовником було проведено моніторинг (прикріплюємо посилання виключно для зразку та порівняння) на два абсолютно однакових крісла з різними підлокітниками, але по однаковій ціні. Дякую за розуміння. https://nowystyl.ua/kreslo-ultra-gtp-tilt-ws-376-pl64 https://nowystyl.ua/ultra-gtp-tilt-pl64
Дата відповіді: 04.04.2024 17:59