• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжко армійське металеве двоярусне розбірне

Завершена

4 160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 800.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2024 13:10 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана

документи на матеріали

Номер: 019de6a634c14ee99902c25daa860a49
Дата опублікування: 04.04.2024 18:08
Опис: у ТД вимагається: Всі матеріали для виробництва ліжка, піддягають контролю згідно з вимогами ДСТУ 9027 та мати сертифікати якості (сертифікати відповідності за наявності) або паспорти чи інші документи виробника, що підтверджують їх якість. При відсутності сертифікатів, а також при необхідності, сировина, матеріали підлягають аналізам та випробуванням для підтвердження їх відповідності встановленим вимогам. У проекті договору вже вказано, що 2.4. Під час проведення перевірки матеріалів постачальник зобов’язаний надати представнику Замовника оригінали або завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали та сертифікати відповідності у разі, якщо Товар підлягає обов'язкової сертифікації. На вимогу представників Замовника постачальник зобов’язаний надати завірені копії інших документів про відповідність. ТОБТО вимагається при поставці ВИСНОВОК СЕС ТА сертифікат відповідностя, ЯКЩО підлягає обовязковій сертифікації. Просимо виключити надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі матеріали, оскільки з 01.10.2023 надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи СКАСОВАНО законодавчо. з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення ЗУ «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX від 06.09.2022 р., які скасували необхідність отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 р., згідно якого необхідно було отримувати висновки ДСЕЕ, втратила чинність з 01.10.2023 р. Отже, висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи не може бути наданий при поставці товару у зв’язку з відсутністю законодавчої бази для його отримання.
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо наступне: чинність стандартів, на які є посилання в цій ТС, перевіряють згідно з офіційним виданням національного органу стандартизації - каталогом національних нормативних документів. Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
Дата відповіді: 05.04.2024 10:53
Відповідь надана

сертифікат відповідності

Номер: e5668c030e174fb19717eadecb9dba92
Дата опублікування: 04.04.2024 18:01
Опис: Замовник вимагає у ТД: 2. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови», а також діючим ГОСТ, сертифікатом відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). Тобто надання СеЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ. Проте, у проекті договору вказано: Постачальник зобов’язаний поставити Замовнику передбачений цим Договором Товар, який повинен відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. ТОБТО допукається надання документу про необовязкову сертифікацію. Оскільки обовязкова сертифікація відмінена вже багато років, просимо внести зміни та включити можливість подання даної довідки на етапі подання пропозицій.
Відповідь: Шановний учасник повідомляємо наступне: чинність стандартів, на які є посилання в цій ТС, перевіряють згідно з офіційним виданням національного органу стандартизації - каталогом національних нормативних документів. Якщо документ (нормативно-правовий акт або стандарт тощо), на які є посилання в цій ТС, замінено новим або до нього внесені зміни, потрібно застосовувати новий документ, охоплюючи всі внесені зміни до нього.
Дата відповіді: 05.04.2024 10:53
Відповідь надана

кодифікація НАТО

Номер: 37d6ad520aa64b74a91cde18c0127bc4
Дата опублікування: 04.04.2024 17:59
Опис: на сайті НАТО https://eportal.nspa.nato.int/Codification/NCL/en/ мається 26 наименувань ліжок без зазначення тех характеристик. Просимо уточнити який саме код підходить до даного ліжка.
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN). Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника .
Дата відповіді: 05.04.2024 10:48
Відповідь надана

Кодифікація НАТО

Номер: 627cba62b12b4c1d8c8d75f1c3df18ce
Дата опублікування: 04.04.2024 13:52
Опис: На сайті Міністерства оборони наявна інформація щодо Кодифікації предметів постачання https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html Де зазначено, що "У системі кодифікації НАТО предмет постачання визначений, як виріб який є об’єктом самостійної поставки і який виділяється від решти інших виробів за заданим замовником набором характеристик." Отже, для того щоб отримати код НАТО на предмет закупівлі необхідно було знати точні технічні характеристики задані Замовником. Тобто виходить, що коди НАТО змогли зробити учасники, які наперед знали технічні характеристики ліжок??
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN). Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника . Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Дата відповіді: 04.04.2024 16:22
Відповідь надана

Щодо типу ліжок

Номер: 5595881d2502405eb344da3a1eaf1bb4
Дата опублікування: 04.04.2024 10:45
Опис: Шановний Замовник, в технічному завданні у вас надається опис ліжок тип 1 та тип 2 (ромбічна сітка та металева зварна сітка). просимо вказати конкретно тип ліжок які являються предметом закупівлі. Дякую
Відповідь: Тип 2. Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Дата відповіді: 04.04.2024 16:22
Відповідь надана

Щодо NCAGE-коду

Номер: b1b0df7566234bbe92107d636d3c9558
Дата опублікування: 04.04.2024 09:11
Опис: Шановний Замовник! NCAGE-код виготовляється біля 30 днів, а строк подачі тендерної пропозиції - 7 днів. Яким чином учасник має отримати вищевказаний код? Ваша вимога дискримінаційна! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, інакше будемо змушені звернутися до АМКУ!
Відповідь: Шановний Учасник . Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN). Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі . Після укладання договору. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічну специфікацію згідно технічних умов та ескізу замовника . Просимо звернути увагу на внесені зміни до ТД.
Дата відповіді: 04.04.2024 16:21
Відповідь надана

Звернення за роз’ясненнями

Номер: 181b65a030b94b39a5166461e1acac75
Дата опублікування: 01.04.2024 15:22
Опис: Шановний Замовнику! Просимо дати роз’яснення з наступного моменту. В Додатку № 4 в розділі: «Вимоги до виготовлення конструкції» до ТД зазначено, що: «Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)». Ми, як Компанія, що має великий досвід у виготовленні відповідних ліжок, і бажає прийняти участь у цій закупівлі, просимо роз’яснити: чи буде відповідати вище вказаній вимозі технічне виконання рами з вмістом 16 (шістнадцяти) пружин (по 8 пружин з кожного боку), що в свою чергу значно посилить міцність та надійність предмета закупівлі? Доречи, таке технічне рішення вже неодноразово підтвердило свою практичність за раніше виконаними нами контрактами по виготовленню та постачанню аналогічних предметів закупівлі, а також зазначаємо, що збільшення кількості пружин в рамі з кожної сторони не вплине на збільшення вартості ліжка.
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення: Ліжко повинно бути виготовлене відповідно до технічних умов, а саме: «Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)». У Вашому випадку «не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)», тому ваша пропозиція буде відповідати вимогам технічного завдання.
Дата відповіді: 02.04.2024 12:28
Відповідь надана

Звернення за роз’ясненнями щодо маркування

Номер: 42077d73f533409b928b221b1cd65ab8
Дата опублікування: 01.04.2024 15:18
Опис: Звернення за роз’ясненнями Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги. В Додатку № 4 в розділі: «Вимоги до маркування» до ТД зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника». Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант. NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США. Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що: цитата «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України». Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити: 1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі? 2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду? 3. І яким чином наявність або відсутність присвоєного NCAGE-коду позначиться на якості предмета закупівлі?
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення: Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Дата відповіді: 02.04.2024 12:26