• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка технічної документації із нормативно-грошової оцінки земель Васильківської міської територіальної громади Обухівського району Київської області та проведення комплексу робіт із грунтового обстеження (дослідження) цих земель (Код ДК 021:2015-71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2024 18:41 - 02.04.2024 00:00
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: ca56b8b596204907a7b6d48d20e0bc5d
Дата опублікування: 01.04.2024 18:07
Опис: Шановний замовнику, навіщо ви пишете цей сором!!! Цитую: «Об’єм відбору зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків ґрунту буде визначатися спільно Замовником та Учасником після початку виконання робіт» - з таким підходом Замовник спільно з Виконавцем будуть зацікавлені тільки в тому, щоб найбільше набити свої кармани та зробити тільки технічну документацію з нормативно-грошової оцінки, без високозатратних ґрунтових досліджень, як і написано в пункті 5 технічного завдання: за результатами робіт - видати Замовнику, тільки обмінні файли та технічну документацію з нормативно-грошової оцінки Для того щоб визначити об’єм ґрунтових досліджень, Вам не потрібен ґрунтознавець, потрібно, щоб очільник відділу регулювання земельних відносин - Кулієв Турхан Аладдін огли, зазначив де громада використовує старі радянські картограми агровиробничих груп ґрунтів. Ми, як потенційний учасник обмежені неповнотою інформації технічного завдання та не маємо можливості в повній мірі конкуренто враховувати об’єми ґрунтових досліджень при поданні тендерної пропозиції. ПРОТЕ ЗАМОВНИК, в разі перемоги не свого спільника, має можливість вимагати від реального переможця необґрунтовані максимальні об’єми ґрунтових досліджень, та довести ситуацію виконання до розірвання договору.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник не має спеціалістів відповідної кваліфікації та не володіє всією повнотою матеріалів, пов’язаних з ґрунтовими дослідженнями, для визначення точних об’ємів необхідних ґрунтових досліджень. Роботи з відбору зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків ґрунту необхідні для уточнення інформації про ґрунтовий покрив і місцях, які ґрунтознавець у складі Учасника спільно з представником Замовника визначать на основі всіх наявних матеріалів.
Дата відповіді: 03.04.2024 10:11
Відповідь надана

Необхідно визначити технічні, якісні та кількісні характеристики проведення комплексу робіт із ґрунтового обстеження (дослідження) земель Васильківської міської ТГ, який включає відбір зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків.

Номер: 2b09c60e124d4c7e8fd1e3f7886970bd
Дата опублікування: 01.04.2024 10:25
Опис: Шановний Замовнику, підпунктом 2 пункту 4 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації визначено, що «- необхідною складовою (проведення оцінки земель та ґрунтового обстеження (дослідження) Васильківської міської територіальної громади) є проведення комплексу робіт із ґрунтового обстеження (дослідження) земель Васильківської міської територіальної громади, який включає відбір зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків щодо фізико-хімічних властивостей ґрунтів за відповідними методами і технікою лабораторних робіт, ОСКІЛЬКИ вищеозначені супутні послуги Є ВИСОКОЗАТРАТНИМИ та такими, що передбачають, як камеральні так і польові роботи, ПРОСИМО ВАС визначити їх об’єм, а саме кількісні характеристики та місцевості «відбору зразків ґрунту» та кількісні і якісні характеристики «проведення аналізу відібраних зразків ґрунту» та внести ці відомості до технічного завдання. Окрім цього, пунктом 5 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації визначено НЕ ВИЗНАЧЕНО перелік матеріалів, що видаються замовникові за результатами, саме проведення комплексу робіт із ґрунтового обстеження (дослідження) земель, ПРОСИМО ВАС внести відповідні зміни та доповнити технічне завдання відомостями щодо переліку матеріалів, що видаються замовникові за результатами «проведення комплексу робіт із ґрунтового обстеження (дослідження) земель Васильківської міської територіальної громади.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник не має можливості визначити об’єм відбору зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків ґрунту оскільки у складі Васильківської міської ради відсутні відповідні спеціалісти з ґрунтознавства. Об’єм відбору зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків ґрунту буде визначатися спільно Замовником та Учасником після початку виконання робіт на основі аналізу наявних матеріалів та виявлених невідповідностей. Перелік матеріалів, що видаються Замовникові за результатами проведення послуг визначено пунктом 5 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації. Вимогою до здійснення заходів щодо проведення оцінки земель Васильківської міської територіальної громади, зокрема, є картограма агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади, відповідно дані роботи з відбору зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків ґрунту будуть включені як додаткові матеріали до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Васильківської міської територіальної громади. Щодо «ВИСОКОЗАТРАТНОСТІ» послуг, що є предметом закупівлі, Учасник, приймаючи участь у закупівлі, має враховувати це при поданні тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 01.04.2024 13:55
Відповідь надана

П.4 Технічного завдання

Номер: d2510be6f8c84c308fa56bf807a5350a
Дата опублікування: 01.04.2024 09:55
Опис: Просимо вказати території її площу та місце розташування згідно результатів виконаних робіт на яку здійснюється комплекс робіт із грунтового обстеження земель Васильківської міської територіальної громади, який включає відбір зразків грунту та проведення аналізу відібраних зразків щодо фізико-хімічних властивостей грунтів за відповідними методиками і технікою лабораторних робіт.
Відповідь: Шановний Учаснику, комплекс робіт із ґрунтового обстеження, який включає відбір зразків ґрунту та проведення аналізу відібраних зразків щодо фізико-хімічних властивостей ґрунтів за відповідними методиками і технікою лабораторних робіт, буде проводитися на всій території Васильківської міської територіальної громади вибірково та визначатиметься спільно Замовником і Учасником після початку виконання робіт на основі аналізу наявних матеріалів та виявлених невідповідностей ґрунтознавцем у складі Учасника.
Дата відповіді: 01.04.2024 13:55
Відповідь надана

щодо кількості працівників

Номер: c87882687ff44d22b820a00592a1d9ec
Дата опублікування: 29.03.2024 15:44
Опис: Просимо надати роз’яснення чи входять сертифіковані землевпорядники/геодезисти у загальну кількість фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб, як зазначено у вимозі щодо наявності в учасника кваліфікованих працівників.
Відповідь: Шановний Учаснику, ні не входять. У Додатку №1 до тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації чітко прописано: - сертифікований інженер-землевпорядник – не менше 3 осіб; - сертифікований інженер-геодезист – не менше 1 особи; - ґрунтознавець – не менше 1 особи; - фахівець із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб; - фахівець із юридичною освітою – не менше 1 особи.
Дата відповіді: 31.03.2024 21:21
Відповідь надана

Щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Номер: f640c5a9980e4ae087009c9ba2bd6049
Дата опублікування: 29.03.2024 15:42
Опис: Також В таблиці 1 до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в 5-ій колонці потрібно зазначити № та дату видачі посвідчення про проходження навчання з охорони праці. Але п.. 3.14. ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, зазначено, що: Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки. Перелік робіт з підвищеною небезпекою визначений державним комітетом України з нагляду за охороною праці, затверджений Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ) Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512. Землевпорядні роботи в ньому відсутні. Просимо внести зміни у тендерну документацію та видалити колонку з даною вимогою.
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно ст. 18 ЗУ Про охорону праці Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Згідно Глави 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників, у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов’язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Отже відсутність у складі Учасника працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці, ставить під сумнів дотримання Учасником вимог чинного Законодавства з охорони праці. Від так доцільність внесення змін до тендерної документації відсутня
Дата відповіді: 31.03.2024 21:18
Відповідь надана

Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації

Номер: 9515e287c720452b83f0f2be1acd5ecb
Дата опублікування: 29.03.2024 15:40
Опис: Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1., зокрема: сертифікований інженер-землевпорядник – не менше 3 осіб. Відповідно до ст.. 26 ЗУ «Про землеустрій» Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Таким чином вимога щодо наявності 3-ох сертифікованих інженерів землевпорядників є дискримінаційною по відношенню до учасників. Просимо внести зміни у тендерну документацію зазначивши сертифікованого інженера-землевпорядника не менше 1 особи.
Відповідь: Шановний Учаснику, проаналізувавши зазначене звернення - надаємо відповідь. Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, враховуючи положення роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р., Замовник виходячи із специфіки предмета закупівлі самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Виходячи із специфіки предмета закупівлі, а саме з урахуванням того, що орієнтована площа земель (обсяг послуг) по закупівельній процедурі UA-P-2024-03-28-008931-a становить 35697 га., Замовником визначено необхідну кількість фахівців у сфері землеустрою: - сертифікований інженер – землевпорядник - не менше 3 осіб; - сертифікований інженер – геодезист - не менше 1 особи; - грунтознавець – не менше 1 особи; - фахівець із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 6 осіб; - фахівець із юридичною освітою – не менше 1 особи. Саме така кількість гарантуватиме якісне виконання запланованого обсягу робіт у визначений чинним законодавством строк. . Тому повідомляємо Вам, що жодних порушень в цій частині не встановлено і учасники, мають вільний доступ і повне право на участь і даній закупівлі за умови виконання всіх встановлених вимог. Виходячи з вищенаведеного, тендерна документація повністю відповідає вимогам законодавства та не потребує внесення змін в цій частині
Дата відповіді: 31.03.2024 21:08