-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Взуття
взуття чоловіче та взуття жіноче
Торги не відбулися
82 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 820.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2024 15:51 - 03.04.2024 00:00
Відповідь надана
Неадекватні умови
Номер:
eef2eaee42dc43bb8b0f76728a8f5218
Дата опублікування:
31.03.2024 13:25
Опис:
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.
Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)
Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?
Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Дата відповіді:
01.04.2024 16:32
Відповідь надана
Неадекватні умови
Номер:
7fcf9adb51f04026a77eafcc594e850c
Дата опублікування:
31.03.2024 13:25
Опис:
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.
Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.
- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)
Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?
Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
Дата відповіді:
01.04.2024 16:32