• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПК-Моноблоки

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК-Моноблоки)

Завершена

171 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 710.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2024 08:34 - 02.04.2024 00:00
Відповідь надана

листи - ознака дискримінації. Припиніть прописувати усі вимоги під Артлайн тим самим знищуючі конкуренцію!

Номер: 56f33bdc48ad4bb080a701eae0cc55e1
Дата опублікування: 28.03.2024 12:33
Опис: Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учасник! Процедура закупівлі ПК-Моноблоки (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі такого виду товару відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості). Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, то ж така вимога є документальним підтвердженням виробників або офіційних представників виробників (дистриб’юторів) щодо гарантій поставки та гарантійних зобов’язань Учасником. Замовник має право визначати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі такими, що будуть задовольняти потреби Замовника. Також Пункт 2 Особливостей встановлює заборону здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Всі вимоги Додатку 2 до Тендерної документації щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції авторизаційних листів обґрунтовані вказаними вище вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та направлені на те, що ПК-Моноблоки, які має намір закупити Замовник, повинні бути офіційно ввезені на територію України (при цьому повинні бути сплачені всі податки, збори та обов’язкові платежі), не повинні бути виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран під всесвітньо відомими брендами, програмне забезпечення повинно бути офіційно придбане без порушень авторських прав та повинно бути таким, що не виготовлене на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що убезпечить захист персональних даних громадян, які будуть звертатися за медичною допомогою до Замовника. Повідомляємо, що даний лист не є ексклюзивним, та надається Виробниками або офіційними представниками Виробника, дистриб’юторами товару на запит Постачальників і в жодному разі не обмежує конкуренції серед учасників. Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі таких листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Авторизаційний лист, що зазначений в Додатку 2 до Тендерної документації, засвідчує насамперед наявність партнерських відносин (дилер, розповсюджувач, тощо) між виробником та учасником Торгів, та гарантує постачання Товару офіційним каналом збуту, дійсність гарантійних зобов’язань та наявність офіційної сервісної підтримки на території України. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. З огляду на вищезазначене, жодних ознак дискримінації в тендерній документації до можливих учасників по цій закупівлі не має, якщо ці учасники є належним чином зареєстрованими суб’єктами господарювання, які своєчасно та в повному обсязі сплачують всі податки та збори, та використовую товари та продукцію, які офіційно ввезені в Україну та не виготовлені на території Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Враховуючи вищезазначене відсутні підстави для задоволення вимоги.
Дата відповіді: 29.03.2024 11:20