• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Завершена

221 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 105.00 UAH
Період уточнення: 27.03.2024 18:05 - 02.04.2024 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 737d739267694b7b81b06bf7c869c55e
Дата опублікування: 28.03.2024 10:13
Опис: Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити дискримінаційну вимогу до участика про надання "11. Довідку в довільній формі про наявність розгалуженої мережі філій (структурних підрозділів) у кожній області України (зазначити конкретні адреси підрозділів та номерів телефонів), а також наявність багатоканальної телефонної лінії екстреного зв’язку та сервісної підтримки для обслуговування страхувальників і потерпілих, яка працює в цілодобовому режимі (вказати її номер)." Звертаємо Вашу увагу, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності у Учасника розгалуженої мережі філій (структурних підрозділів) у кожній області України (зазначити конкретні адреси підрозділів та номерів телефонів) не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. На сьогодні кожен потенційний Учасник може мати і законодавством не заборонено, відповідні Договори про надання страхових агентських послуг з тією чи іншою організацією-надавачем таких послуг, згідно яких ці організації забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від застрахованих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України. Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, крім того, починаючи з 07.02.2018 забезпечується можливість укладання внутрішніх договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (які діють виключно на території України) в електронній формі. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення повідомляємо, що вимога щодо наявності розгалуженої мережі філій (структурних підрозділів) у кожній області України обумовлена виконанням співробітниками Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області службових завдань, використовуючи при цьому службові транспортні засоби на всій території України. У разі настання страхового випадку, пов’язаного з дорожньо-транспортною пригодою за участі службових транспортних засобів Головного управління на території інших областей України, досить важливим моментом є оперативна оцінка пошкоджень зі сторони страховика для подальшої виплати грошової компенсації у максимально короткі терміни. Для Замовника є важливим наявність у Страховика представництв в усіх областях України з метою мінімізації часу для здійснення страхової виплати. Крім цього зазначаємо, що за результатами проведення моніторингу ринку страховиків встановлено, що на території України здійснюють діяльність мінімум як п’ять страхових компаній, філії (структурні підрозділи) яких знаходяться у кожній області України, що підтверджує доцільність вказаної вимоги (відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право на зазначення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншої інформації). Вимога щодо наявності багатоканальної телефонної лінії екстреного зв’язку та сервісної підтримки для обслуговування страхувальників і потерпілих, яка працює в цілодобовому режимі, обумовлена виконанням співробітниками Замовника службових завдань з використанням транспортних засобів цілодобово. У разі настання страхового випадку, пов’язаного з дорожньо-транспортною пригодою за участі службових транспортних засобів, важливим є отримання консультаційної допомоги Замовником у будь-який час доби. Зважаючи на викладене, враховуючи право замовника висунути такі вимоги на законних підставах, а також службову необхідність при виконанні службової діяльності, у тому числі в умовах воєнного стану, вважаємо їх актуальними.
Дата відповіді: 29.03.2024 17:26