• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гіпохлорит натрію марки «А»

Завершена

2 887 167.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 435.84 UAH
Період уточнення: 27.03.2024 16:25 - 04.04.2024 00:00
Відповідь надана

Про виключення дискримінаційної вимоги

Номер: c4086bd607c147ad8acfa0b34df04333
Дата опублікування: 29.03.2024 16:22
Опис: В Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками копії технічних умов на гіпохлорит натрію марки «А», якщо гіпохлорит натрію виготовлений відповідно до ТУ виробника, документ повинен бути дійсним на момент подачі тендерної пропозиції, погоджений з МОЗ України. Просимо виключити дану вимогу, оскільки, вона є дискримінаційною для постачальників, які пропонують до закупівлі імпортний товар, виготовлений за Європейськими нормами чи за технічними умовами виробника-нерезидента України. Встановлення даної вимоги передбачає участь у процедурі закупівлі лише постачальників, які пропонують товар, виготовлений в Україні.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши детально Ваші зауваження, будуть внесені відповідні зміни до теднерної документації.
Дата відповіді: 02.04.2024 08:25
Відповідь надана

Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 12b60be46d85423da532825cb976cc75
Дата опублікування: 29.03.2024 15:58
Опис: Шановний замовник! У тендерній документації встановлено вимогу про надання діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, в якому є посилання на документ (технічну документацію) у відповідності до якого виготовлено товар, що імпортований в Україну, висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на гіпохлорит натрію повинен містити посилання на контракт, відповідно до якого проведено експертизу товару та видано висновок ДСЕС (зазначений у висновку контракт надається у складі пропозиції). Зазначені вимоги не відповідають вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного. 01.10.2023 р. було введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я». Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання. Отже з втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та внесення змін до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", такий документ як Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства. Таким чином вимога тендерної документації в цій частині підлягають виключенню, оскільки вимагає від учасника надати документи не передбачені чинним законодавством України.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши детально Ваші зауваження, будуть внесені відповідні зміни до теднерної документації.
Дата відповіді: 02.04.2024 08:26