-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко двохярусне розбірне
Завершена
4 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
Період уточнення:
27.03.2024 10:45 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями
Номер:
1cbaf0a7ae3846d39244c8a1bfd9324b
Дата опублікування:
01.04.2024 15:57
Опис:
Звернення за роз’ясненнями
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги.
В Додатку № 2 в п.п. 3.1.5.2. п. 3.1.5 «Вимоги до маркування» до ТД зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника».
Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант.
NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США.
Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що: цитата «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України».
Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити:
1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі?
2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду?
3. І яким чином наявність або відсутність присвоєного NCAGE-коду позначиться на якості предмета закупівлі?
Відповідь:
Вітаю. Відповідно до офіційного джерела Наказу Міністерства оборони України №673 від 18.12.2017 року «Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання» на який посилається Замовник «Метою кодифікації є підвищення ефективності управління номенклатурою предметів постачання на всіх стадіях життєвого циклу, забезпечення необхідних умов для автоматизованого обліку, поліпшення управління запасами, сприяння сумісності систем логістики сил оборони України із системами логістики збройних сил інших країн, які використовують систему кодифікації НАТО. Використання системи кодифікації НАТО здійснюється відповідно до Спонсорської угоди між Міністерством оборони України та Групою національних директорів з кодифікації НАТО АС/135 про приєднання до Системи кодифікації НАТО»
У системі кодифікації НАТО предмет постачання визначений, як виріб який є об’єктом самостійної поставки і який виділяється від решти інших виробів за заданим замовником набором характеристик.
Стосовно цитати «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України», вбачається, що дані вимоги не можуть суперечити принципам, нормам та правилам проведення закупівлі закону «Про публічні закупівлі» та відбуваються згідно вимог та особливостей офіційного майданчика електронної системи закупівель «Прозоро».
1. Суб’єктам господарювання, що є виробниками (розробниками, постачальниками) предметів постачання, або організаціям, які є джерелом (утримувачем) офіційної інформації (технічні документи, стандарти та ін.) про предмет постачання, для ідентифікації призначаються коди NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО відповідно до:
• Закон України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX (із змінами);
• Постанова Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2015 р. № 345 «Про затвердження Порядку постачання товарів оборонного призначення під час особливого періоду, введення надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії та у період проведення антитерористичної операції» (із змінами);
• Постанова Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 671 «Про затвердження Положення про Міністерство оборони України» (із змінами);
• Наказ Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 «Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання»;
• Наказ Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440 «Про затвердження Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України»;
• Спонсорська угода між Міністерством оборони України та групою Національних директорів з кодифікації НАТО (AC/135) про приєднання до системи кодифікації НАТО від 08.10.2004 (із зміною від 12.11.2019);
(дані нормативно-правові акти буде внесено в нову редакцію тендерної документації)
2. В розділі Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, пункт 7 Інформація про
маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), вказано, що «Переможець торгів з яким є намір укласти договір, повідомляє замовнику номенклатурні номери НАТО на предмети, що постачаються в межах договору згідно Наказу Міністерства оборони України №673 від 18.12.2017 року «Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання»». На етапі подання пропозицій ця вимога не вказана, а також не є підставою для відхилення пропозиції, згідно розділу ІІ. ПІДСТАВИ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (згідно визначених пунктом 47 Особливостей.)
3.Оскільки замовник є державною організацією, яка закупляє товари оборонного призначення під час воєнного стану, після здійснення кодифікації зразків товарів оборонного призначення державний замовник включає їх до переліків та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Згідно Закону України «Про оборонні закупівлі» № 2526-IX від 16.08.2022 (зі змінами) розділу II ст.і 17 пункту 2 Державний замовник може додатково застосовувати такі критерії:
1) рівень експлуатаційних витрат;
2) проходження державних та інших випробувань державним замовником або факт прийняття державним замовником на озброєння;
3) наявність сертифікованої системи менеджменту якості (якщо це не є вимогою тендерної документації та якщо не встановлено відповідних кваліфікаційних критеріїв);
4) наявність сертифікатів відповідності вимогам стандартів НАТО (AQAP) за раніше виконаними учасником відбору протягом попереднього календарного року державними контрактами (договорами);
5) якість виконання раніше укладених аналогічних контрактів та договорів;
6) план якості;
7) коефіцієнт ефективності;
8) графік поставки (із зазначенням ризиків).
У разі ненадання інформації щодо призначених номенклатурних номерів НАТО переможець:
• Складає та узгоджує із замовником та (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації (у т.ч. складників виробів, інструментів, приладдя та матеріалів);
• Готує та надає (вказати центральну службу забезпечення, яка здійснюватиме функції забезпечення) оформлений у встановленому порядку перелік документів постачання, що підлягають кодифікації та необхідні для кодифікації технічні документи в електронному або паперовому вигляді.
Дата відповіді:
02.04.2024 15:45
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями
Номер:
c69821c8b8dd4c7ea27cd61bfccc0430
Дата опублікування:
01.04.2024 15:57
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо дати роз’яснення з наступного моменту.
В Додатку № 2 в п.п. 3.1.4.8. п. 3.1.4 «Вимоги до виготовлення конструкції» до ТД зазначено, що: «Пружини повинні мати рівномірну навивку. Рама повинна містити не менше 12 (дванадцяти) пружин (по 6 пружин з кожного боку)».
Ми, як Компанія, що має великий досвід у виготовленні відповідних ліжок, і бажає прийняти участь у цій закупівлі, просимо роз’яснити: чи буде відповідати вище вказаній вимозі технічне виконання рами з вмістом 16 (шістнадцяти) пружин (по 8 пружин з кожного боку), що в свою чергу значно посилить міцність та надійність предмета закупівлі?
Доречи, таке технічне рішення вже неодноразово підтвердило свою практичність за раніше виконаними нами контрактами по виготовленню та постачанню аналогічних предметів закупівлі, а також зазначаємо, що збільшення кількості пружин в рамі з кожної сторони не вплине на збільшення вартості ліжка.
Відповідь:
Вітаю, Згідно Додатку №2 в п.п.3.1.4 та п.3.1.4 "Вимоги до виготовлення конструкції" Конструкції, елементи, деталі та їх з’єднання повинні бути уніфіковані НЕ МЕНШЕ ніж у межах які прописані в ТС, тобто дозволяється більша кількість пружин, якщо це в свою чергу покращить предмет закупівлі та не вплине на збільшення вартості ліжка.
Дата відповіді:
02.04.2024 10:18
Відповідь надана
відгук
Номер:
8b40d7f01fe4414ab50ca1f6c93392c3
Дата опублікування:
01.04.2024 15:26
Опис:
Шановний замовнику!
Чи можна надати аналогічний договір та відгук за 2024 рік?
Відповідь:
Вітаю. Так, згідно вимог тендерної документації усі відгуки мають бути за 2024 рік, і також якщо договори були укладені за 2022-2023 роки.
Дата відповіді:
01.04.2024 16:32