• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-92

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

Торги не відбулися

967 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 836.60 UAH
Період уточнення: 26.03.2024 19:46 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана

Про завищену оголошену вартість закупівлі.

Номер: d5edcc3b1adb4ad1b2c8d5162f0884c7
Дата опублікування: 29.03.2024 21:04
Опис: Ви закуповуєте 18 000 літрів бензину А-92 на загальну максимальну суму 967 320 грн з ПДВ. В перерахунку на ціну за одиницю товару виходить 967320/18000=53,74 грн/л. При цьому, середньо ринковою ціною на бензин А-92 по Україні: 50,64 грн/л. Вами визначено, що дія талонів має розповсюджуватися по всій території України та не має бути обмежена територіально, з чого виходить, що і оголошену вартість закупівлі ви не мали б обмежувати територіально, а установити її відповідно до середньоринкової по Україні. Таким чином, прошу повідомити, для яких цілей вами закладено зайвих 3,10 грн/л, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі складає надмірних 55 800,00 грн.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначені очікуваної вартості предмета закупівлі згідно тендерної документації, замовник керувався зазначеним наказом. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 21:03
Відповідь надана

роз'яснення поняття "керівництва" передбаченого тендерною документацією

Номер: a7f40cc72c394d6fac4ebddf22803630
Дата опублікування: 29.03.2024 21:03
Опис: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції Довідку, складену Учасником у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); банківські реквізити, форму власності, організаційно-правову форму, тип суб’єкта господарювання, юридичний статус. Поняття "керівництва" не визначено жодним нормативно-правовим актом України. Надайте роз'яснення, чи необхідно при складання такої довідки надавати відомості про "керівництво" підприємства в особі директора, чи поняття "керівництва" в умовах опублікованої тендерної документації повинно передбачати надання відомостей учасником про керівників структурних підрозділів (філій, представництв, начальників відділів, які є керівниками структурного підрозділу підрозділу підприємства). Також просимо надати роз'яснення, що саме передбачає Заимовник під поняттям "керівництво" та можливе коло осіб на підприємстві учасника. Також який зміст має поняття "керівництво", якщо учасником є фізична особа-підприємець.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У підпункті 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник, повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); банківські реквізити, форму власності, організаційно-правову форму, тип суб’єкта господарювання, юридичний статус. Під поняттям «керівництво» відповідно до тендерної документації замовника мається на увазі та особа, яка на період подання учасником тендерної пропозиції в закупівлі, має право повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі та підтверджується для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів. Якщо участь у закупівлі планує приймати фізична особа-підприємець від власного імені та особисто підписувати документи, то учасник зазначає дані про таку особу відповідно. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:23
Відповідь надана

щодо умови проекту договору згідно Додатку № 2 до тендерної документації.

Номер: 57fcee96e8334ad8ab3cedd7414afcb9
Дата опублікування: 29.03.2024 20:47
Опис: п. 13.6. Проекту договору згідно Додатку № 2 до тендерної документації визначена умова - Сторони зобов’язуються при виконанні даного Договору підтримувати ділові контакти. Поняття Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 (зі змінами), враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова № 1178), не передбачає поняття "Ділові контакти". Просимо Замовника надати роз'яснення щодо поняття "ділових контактів", надати вичерпний перелік прав та обов'язків сторони за відповідним Договором, що передбачають та враховуються як виконання зобов'язання по підтримці "Ділових контактів".
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. До поняття «ділових контактів» можна віднести, і це невичерпний перелік понять, ефективне спілкування, метою якого є організація і оптимізація виробничої, комерційної чи іншої діяльності, де на першому місці стоять інтереси справи, а не конкретних співрозмовників. Ділове спілкування є специфічною формою контактів і взаємодії людей, які представляють не лише самих себе, а й свої організації. Воно включає обмін інформацією, пропозицією, вимогами, поглядами, мотивацією з метою розв’язання конкретних проблем як всередині організації, так і за її межами, а також укладення контрактів, договорів, угод чи встановлення інших відносин між підприємствами, фірмами, організаціями. При виконанні умов договору бажано підтримувати ділові контакти та вживати всі необхідні заходи для забезпечення ефективності та розвитку їх зв’язків. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:22
Відповідь надана

право чи обов'язок отримати товар?

Номер: 0090e03e41b84a68a3fea07a9f12f9ca
Дата опублікування: 29.03.2024 18:54
Опис: в пункті 5.5. проєкту договору ви визначили: Термін дії талонів – не менше одного року з дати їх отримання. Постачальник здійснює продовження їх дії до 3 (трьох) років в разі, якщо Замовник не скористається своїм ПРАВОМ отримати паливо в період одного року з дати їх отримання. в пункті 1.1. проєкту договору ви визначили: В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується поставити у власність Замовника бензин (далі - Товар), а Замовник ЗОБОВ'ЯЗУЄТЬСЯ прийняти цей Товар від Постачальника та своєчасно здійснити оплату в порядку, передбаченому цим Договором. Таким чином, прошу повідомити, отримання товару - це все ж таки право чи обов'язок замовника?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 проєкту договору, який є додатком № 2 до тендерної документації передбачено, що в порядку та на умовах, визначених договором, постачальник зобов’язується поставити у власність замовника бензин (далі - Товар), а замовник зобов’язується прийняти цей Товар від постачальника та своєчасно здійснити оплату в порядку, передбаченому договором. Враховуючи інформацію, яка зазначена в пункту 5.1. проєкту договору, який є додатком № 2 до тендерної документації, поставка товару здійснюється постачальником до 31 грудня 2024 року за умовою поставки товару окремими партіями протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання від Замовника заявки. Обсяги партії поставки товару Замовник визначає самостійно, з урахуванням виробничої потреби, та наявності фінансування коштів Національною службою здоров’я України. Але при виконанні договору укладеного між замовником та постачальником, не залежних від них умов можуть настати обставини непереборної сили, які зазначені в розділі 9 проєкту договору, який є додатком № 2 до тендерної документації та виконання умов договору стане неможливим. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:21
Відповідь надана

перевірка якості

Номер: a7ce41d564ab44198ede885747fd3d2f
Дата опублікування: 29.03.2024 18:50
Опис: в пункті 2.2. проєкту договору ви визначили: 2.2. Замовник може перевірити якість будь якої партії Товару за рахунок Постачальника шляхом отримання висновку незалежного експертного центру/сертифікованої лабораторії щодо якості Товару. Вибір партії, проби з яких будуть підлягати перевірці, здійснює Замовник на свій власний розсуд. Про намір здійснити перевірку якості Товару Замовник повідомляє Постачальника листом, що направляється факсом або електронною поштою. Постачальник пропонує незалежний експертний центр/сертифіковану лабораторію, що буде здійснювати перевірку та погоджує його із Замовником. Партія Товару буде вважатися неякісною у разі відмови Постачальником надати висновок незалежного експертного центру/сертифікованої лабораторії в строк до 3х календарних днів. Оскільки документація не містить вимог до якості товару, а також вимог до надання учасниками документів, які підтверджують якість товару - яким чином вами буде установлено, що товар відповідає та/або не відповідає якісним показникам?
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Сподіваємося, що ви як потенційний учасник здійснюєте підприємницьку діяльність на підставі вимог чинного законодавства України, тому вважаємо, що ви обізнані, яким ДСТУ повинен відповідати товар, який визначено згідно тендерної документації замовника. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 20:56
Відповідь надана

Відповідність товару - яким саме стандартам?

Номер: 6f6ea2a820a241a0ac8db43fda73321a
Дата опублікування: 29.03.2024 18:47
Опис: в пункті 2.4. проєкту договору ви визначили: Постачальник зобов’язаний на вимогу Замовника, надати належним чином завірені копії нормативно-технічних документів згідно яких виготовлений Товар на кожен вид Товару, що постачається за Договором (паспорт якості, декларацію про відповідність/сертифікат відповідності тощо на Товар). Інших умов, щодо підтвердження саме ЯКОСТІ товару тендерна документація не містить. В статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що тендерна документація повинна містити: "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;" Отже, яким нормам якості (можливо ДСТУ, тех.регламентам) повинен відповідати товар?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Тендерна документація замовника створена у відповідності до вимог законодавства України в сфері публічних закупівель, з урахуванням змін, які вносяться до чинного законодавства і регулюють сферу закупівель. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 (із змінами), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам зазначена в пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації замовника. Так, як замовник купуючи товар у талонах/скретч-картках/бланках-дозволах, а відпуск товару за талонами/скретч-картками/бланками-дозволами здійснює безпосередньо на автозаправних станціях, то не доцільно вимагати від потенційних учасників надання ними підтверджуючих документів якості товару на відпускний товар за талонами/скретч-картками/бланками-дозволами. А вже при виконанні договору сторонами більш доцільно вимагати надати належним чином завірені копії нормативно-технічних документів, згідно яких виготовлений товар, що постачається за договором (паспорт якості, декларацію про відповідність/сертифікат відповідності тощо на товар). Бензин А-92, що реалізується на ринку України, повинен по своїм якісним характеристикам відповідати ДСТУ 7687-2015. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 20:51
Відповідь надана

Коливання ціни - документальне підтвердження

Номер: b9d3f8b889db4d5abd6daa7f8a1cec7c
Дата опублікування: 29.03.2024 18:41
Опис: в пункті 4.4. частини 4 розділу 6 документації, вами, у відповідності до закону, визначено: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей: 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; Враховуючи не стабільний рівень цін на паливо на ринку, прошу надати інформацію, який саме документ для вас буде прийнятним в якості документального підтвердження коливання ціни в бік збільшення? Чи влаштує вас лист за підписом постачальника або необхідно отримувати такий документ від уповноваженого органу?
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару допускається за умови надання стороною, яка пропонує зміни, документального підтвердження факту коливання ціни товару на ринку. Таким документальним підтвердженням можуть бути офіційні дані про ціну та інші показники, які склалися у відповідному розрахунковому періоді. У якості документального підтвердження даних, передбачених цим підпунктом, сторонами визнаються наступні документи: довідка (довідки) або експертний висновок (експертні висновки) Торгово-промислової палати України (ТПП) або регіональних ТПП або інших уповноважених на надання такої інформації органів, що підтверджують коливання ціни за одиницю товару в тих межах/розмірах, на які учасник пропонує змінити ціну товару. Під «коливання ціни на ринку» сторони розуміють порівняння ціни, що склалася на ринку у місяці підписання договору (або у місяці внесення останніх змін до договору в частині зміни ціни у зв’язку з коливанням її на ринку), та ціни, що склалася у місяці, в якому пропонується внесення відповідних змін щодо встановлення нової вартості за одиницю товару (або в іншому відповідному періоді). Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:20
Відповідь надана

відносини учасника з АЗС

Номер: afa5f94330c94780bc530c2c41e12787
Дата опублікування: 29.03.2024 18:33
Опис: в пункті 7 додатку 1 документації ви вимагаєте: 7. У разі, якщо учасник не є власником АЗС, тоді він повинен надати у складі пропозиції партнерський договір або договір оренди, укладений з власником АЗС та/або емітентом талонів запропонованої учасником мережі АЗС відповідно. Надайте, будь-ласка, інформацію про те, який саме партнерський договір ви будете вважати належним? Чи влаштує вас надання учасником партнерського договору, укладеного між учасником та власником та/або емітентом талонів, предметом якого є поставка канцтоварів або кави?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. З приводу оформлення документів належним чином, з дотриманням вимог інструкції з діловодства, надавалася інформація на раніше задане питання. У тому числі, це ж стосується і оформлення укладання договорів. У пункті 7 додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати «партнерський договір» або «договір оренди», предметом договору якого є талони/скретч-картки/бланки-дозволи, укладений з власником АЗС та/або емітентом талонів запропонованої учасником мережі АЗС відповідно, згідно предмету закупівлі, який визначений тендерною документацією замовника. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:19
Відповідь надана

Реалізація товару - лист емітента

Номер: ca052c1c912948548d63f31e283f736b
Дата опублікування: 29.03.2024 18:31
Опис: в пункті 6 додатку 1 документації ви установили таку вимогу: Учасник повинен документально підтвердити, що він є емітентом талонів/скретч-карток/бланків-дозволу або надати лист від емітента (власника) талонів/скретч-карток/бланків-дозволу з накладеним ЕЦП/КЕП, який засвідчує право учасника здійснювати реалізацію товару стороннім організаціям. Товар належить власнику АЗС, який його зберігає в резервуарах на АЗС. Емітент тільки емітує (друкує) талони. З огляду на зазначене, чи не вважаєте ви доцільним вимагати налання листа від емітента (власника) талонів, який засвідчує право учасника здійснювати реалізацію талонів, а не товару?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно тендерної документації замовника, предметом закупівлі визначено товар, а саме, бензин А-92. Замовник здійснює закупівлю товару в талонах/скретч-картках/бланках-дозволах, тобто у такому вигляді, який запропонують учасники процедури закупівлі. На підставі заданого питання потенційним учасником, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:18
Відповідь надана

Про розповсюдження талонів

Номер: a08fe6c333c04d34a1ad9cde387bd02d
Дата опублікування: 29.03.2024 18:27
Опис: в пункті 5.5. додатку 1 до тендерної документації ви установили таку умову: "довідку в довільній формі про те, що талони/скретч-картки/бланки-дозволи повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо) та розповсюджуватися по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном);" Однак в інших умовах тендерної документації ви повідомляєте про потребу здійснювати заправку автомобілів в межах Донецької області. Таким чином, ви обмежили місцезнаходження АЗС конкретним регіоном - Донецька область, але вимагаєте необмеженість розповсюдження дії талонів. Вам така інформація потрібна для якої мети? Оскільки за умовами договору ви будете здійснювати отирмання палива лише на АЗС, місцезнаходження яких обмежено конкретним регіоном. Поясніть, будь-ласка, чи плануєте ви здійснювати заправку тільки в донецькій області, чи і по всій території України?
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник прописуючи вимогу до учасників, яка зазначена в підпункті 5.5. пункту 5 додатку № 1 до тендерної документації, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про те, що талони/скретч-картки/бланки-дозволи повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо) та розповсюджуватися по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном), з метою дозволити прийняти участь більшому колу учасників та розширити конкуренцію. Якщо потенційний учасник проживає на території України, а не за кордоном та слідкує за подіями, які відбуваються в країні, то повинен знати, що територія Донецької області кожного дня наражається на небезпеку і перебуває під постійними обстрілами. Так, як на території Донецької області проживає цивільне населення, кожного дня воно піддається ризику обстрілів. Працівники замовника постійно виїзжають на виклики надаючи цивільному населенню медичну допомогу, у тому числі пораненим від обстрілів. Періодично, стан пацієнтів, який визнаний важким, потребує госпіталізації за межі Донецької області. Тому, замовником було визначено умову до розповсюдження товару (талони/скретч-картки/бланки-дозволи) по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном). Факт дискримінаційного характеру в тендерній документації щодо процедури закупівлі в частині встановлення вимог документації відсутній. Наголошуємо, що замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 01.04.2024 19:18