• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання

послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2024 15:11 - 24.04.2024 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: bc1d67cd00a6440696de9babcb7ead62
Дата опублікування: 28.03.2024 12:08
Опис: Уповноваженій особі з проведення закупівель КНП "Снятинської багатопрофільної лікарні" Снятинської міської ради Соломійчук Ксенії Миколаївні Шановний Замовнику! 1. Згідно з вимогами пункту 3.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-009187-a, Замовник вимагає від Учасників надання у складі пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік). Вважаємо вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік), дискримінаційною по відношенню до Скаржника, зважаючи на наступні обставини. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Під час встановлення кваліфікаційного критерію «досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» - є вимога про надання аналогічних договорів не менше одного за кожен рік: 2022 та 2023. ЗУ «Про публічні закупівлі» не дає дозволу замовнику встановлювати додаткові обмежувальні критерії у кваліфікаційному критерію «наявність аналогічного досвіду», в тому числі – не дозволяє встановлювати часові рамки виконання аналогічних договорів. Основною метою встановлення кваліфікаційного критерію для учасників є – переконатися у спроможності учасника до виконання робіт за предметом закупівлі. Задля цього достатнім є встановити – чи надавалися учасником раніше послуги з прання та сухого чищення і чи задовільна якість таких робіт. Фактично не має значення чи роботи виконувалися у 2022 чи у 2023 чи у 2024 році. Свобода господарської діяльності (т. 6 ГК України) дозволяє підприємствам обирати напрям діяльності на свій розсуд. Встановлена Замовником вимога призвела до обмеження надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником документами за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення даної вимоги зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Як наслідок, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного договору, що виконано за 2023 році, що є дискримінаційним по відношенню до учасників, які розпочали свою господарську діяльність в 2023 році та 2024 році. 2. Окрім цього Замовником у пункту 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Учасник вважає, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки згідно чинного трудового законодавства та згідно частини 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організацію структуру, встановлює чисельність працівників і визначає штатний розпис. Замовник з широкого переліку професій згідно Класифікатора професій Класс: 8264 Робітники, що обслуговують машини для вибілювання, фарбування та чищення, де зазначено, які саме працівники залучаються до роботи в пральні ставить вимогу про наявність працівника саме машиніста із прання. Слід зазначити, що згідно класифікатора професій саме професії зазначеної Замовником у тендерній документації, як машиніст із прання немає, натомість в класифікаторі професій є машиніст із прання та ремонту спецодягу. Також, Вами як Замовником в тендерній документації не надав обґрунтування в чому полягає необхідність мати в складі працівників пральні саме машиніста із прання. Окрім цього, Замовником не вказано, які саме мають бути надані підтверджувальні документи, що підтверджують наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Як наслідок, така вимога надає можливість взяти участь лише тих Учасників, які мають саме такого працівника з копією документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професію машиніст із прання. 3. Замовником у пункту 2.2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей) до Тендерної документації, встановлено вимогу Учаснику надати копію посвідчень та протоколів проходження навчання відповідальної особи за охорону праці, пожежної безпеки, надання першої домедичної допомоги, НПАОП 93.0-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень, НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу. Дана вимога є дискримінаційною, так як взяти участь зможуть лише ті Учасники, які проводять господарську діяльність хімічного чищення і фарбування одягу. Предметом даної закупівлі є послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту (98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 СРV). Яке відношення до послуг з прання медичної білизни, спеціального одягу і засобів індивідуального захисту мають послуги з хімічного чищення і фарбування одягу, якщо вони не входять до предмету даної закупівлі, Вами, як Замовником не обґрунтовано. А отже, дана вимога тендерної документації про необхідність надати Учасником саме посвідчення НПАОП 93.01-1.04-97. Правила охорони праці для підприємств хімічного чищення і фарбування одягу, є безпідставною та не аргументованою. 4. Згідно пункту 1 Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу для Учасника надати наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів (надати документальне підтвердження). Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно звужує коло Учасників, які зможуть взяти участь у даній закупівлі. Вимоги до приміщення пральні та вимоги до якості надання послуг встановлені «Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 (надалі – Інструкція). Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Інструкції приміщення пральні повинно бути розділено на чисту і брудну зони із гігієнічним бар’єром. Необхідно забезпечити такі умови експлуатації машин при закритих дверях пральні, за якими неможливо переміщення повітря між чистою і брудною зонами. В даній Інструкції не зазначено про обов’язковість наявності медичного цеху для пралень, які надають послуги з прання і сухого чищення медичної білизни, спеціального одягу та засобів індивідуального захисту. Тому дана вимога є безпідставна та недоречна, та Вами як Замовником не аргументовано підстави наявності в пральні медичного цеху для прання білизни медичних закладів. Слід зазначити, що про дотримання Учасником всіх санітарних норм може свідчити наявність Акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта пральні. Як наслідок, сукупність таких необґрунтованих вимог з боку Замовника, можуть свідчити про узгоджені дії, про можливу змову Замовника закупівлі послуг із певним постачальником послуг, який уже має у своєму розпорядженні вказані гарантійні листи, або має домовленість з виробником про їх отримання. Просимо внести зміни до Тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства. ФОП СЕМЕНЮК Д.П. _____________________________
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2024 20:45
Відповідь надана

Шановний Замовнику! Якими законодавчими нормами передбачено наявність в учасника даної закупівлі дезінфекційної камери? Надайте чітку аргументацію щодо необхідності дезінфекційної камери, а також надайте перелік необхідних документів, які потрібно надати Учаснику на виконання даного пункту Додатку 2 до тендерної документаціяї?

Номер: 7306e19ff5804c7e87303125c31e0a25
Дата опублікування: 27.03.2024 12:10
Опис: Згідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до Учасника щодо наявності дезінфекційної камери. Оскільки Інструкцією зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 не передбачено вимоги до пралень використовувати в процесі надання послуг з прання і сухого чищення дезінфекційної камери, дана вимога є дискримінаційною і дає можливість взяти участь в даній закупівлі Учасникам в яких є наявні дезінфікуючі камери.
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2024 20:45
Відповідь надана

Шановний Замовнику! Чому кваліфікаційний критерій, який встановлений в додатку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей", а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Замовником повторно вимагається в Додатку 3 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору", а саме: вимоги про наявність виконання подібних Договорів.

Номер: 8ed907a3098f4ce7a57d905c10ad9dc8
Дата опублікування: 27.03.2024 11:27
Опис: Якими нормами чинного законодавства України, передбачено включення даної вимоги про наявність виконання подібних Договорів до технічної специфікації?
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2024 20:44
Відповідь надана

Шановний Замовнику, що означає наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів? І які саме документи повиненн надати учасник на підтвердження наявності медичного цеху?

Номер: f1095132d29349f196b72947e5c25038
Дата опублікування: 27.03.2024 11:09
Опис: Вимога пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації "Технічні вимоги" - наявність медичного цеху для прання білизни медичних закладів (надати документальне підтвердження);
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2024 20:44
Відповідь надана

Шановний Замовник, надайте чітку аргументацію, якими нормативно правовими документами передбачено обов’язкова наявність в Учасника саме працівника пральні за посадою машиніст із прання? А також, надайте перелік документів, які саме необхідні, які підтверджують наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації?

Номер: 4f5a06b2a42448408311901629fe67a6
Дата опублікування: 27.03.2024 11:02
Опис: Згідно з пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей», Замовником встановлена вимога про надання Учасником у складі тендерної пропозиції копію документу, який підтверджує наявність у працівника учасника навчання за професією машиніст із прання. Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки Замовник з широкого переліку професій згідно Класифікатора професій Класс: 8264 Робітники, що обслуговують машини для вибілювання, фарбування та чищення, де зазначено, які саме працівники залучаються до роботи в пральні ставить вимогу про наявність працівника саме машиніста із прання. Як наслідок така вимога надає можливість взяти участь лише тих Учасників, які мають саме такого працівника. Слід зазначити, що згідно класифікатора професій саме професії зазначеної Замовником у тендерній документації, як машиніст із прання немає, натомість в класифікаторі професій є машиніст із прання та ремонту спецодягу.
Відповідь: Ваші зауваження та рішення Антимонопольного комітету України взяті до уваги, відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2024 20:44