• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кабельні муфти згідно ДК021:2015 код 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)

Торги не відбулися

4 215 414.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 154.14 UAH
Період уточнення: 25.03.2024 14:38 - 08.04.2024 00:00
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 89f63200b20b491581db016f9ac57547
Дата опублікування: 05.04.2024 12:42
Опис: Інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. У зв'язку з вищенаведеним, вимагаємо додати умови, які прописані в даному законі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 та частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Кабельні муфти є складним електротехнічним виробом і тільки надання протоколів випробування надає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ IEC 60055-1:2017 або IEC 60055-1:1997+AMD:2005 у частині випробувань кабельної арматури. Окрім того, випробування повинні здійснюватися акредитованою лабораторією. Проходження лабораторією процедури акредитації у відповідних областях свідчить про наявність у лабораторії необхідного обладнання і кваліфікованого персоналу та спроможності проведення необхідних випробувань. Саме акредитація лабораторії передбачає встановлення відповідності діяльності випробувальної лабораторії міжнародним і національним стандартам. Акредитована лабораторія - компетентний орган, висновків, видані нею, надійні. Вимога стосовно надання тільки технічного паспорту в довільній формі є необґрунтованою, оскільки технічний паспорт сам по собі не зможе підтвердити якість запропонованої продукції. Вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Дата відповіді: 05.04.2024 20:46
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: c2e22f7306484b70bd26c870fb9e5171
Дата опублікування: 29.03.2024 11:16
Опис: У Додатку 2, а саме "Вимоги до комплектації з’єднувальних муфт для одножильного кабелю з паперовою просоченою ізоляцією напругою до 1кВ" вказані комплектації з конкретними параметрами та діаметрами конкретного виробника, які може запропонувати тільки один виробник. Відповідна умова тендерної документації дискримінує учасників та виступає інструментом для обмеження конкуренції та значно звужує коло учасників, які мають право прийняти участь у даній закупівлі. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, прохаємо виключити в комплектації конкретні розміри та діаметри комплектуючих та залишити тільки перелік комплектуючих.
Відповідь: Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Муфти є складним у встановленні та експлуатації товаром, а тому Замовником визначено мінімальний та необхідний перелік комплектуючих деталей, які мають входити до складу муфти з метою їх належного функціонування. Тому, вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Дата відповіді: 01.04.2024 15:33
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 833c5614c6c74fe2bd4b41b7bb4bd800
Дата опублікування: 26.03.2024 16:04
Опис: Інформуємо, що вимога щодо надання в комплекті муфт КВТп 1*800-1 наконечників з трьома зривними гвинтами вироблених з латуні та в комплекті муфт Стп-1кВ перетином 800 гільз з шістьма зривними гвинтами вироблених з латуні є дискримінаційною, оскільки дані наконечники та гільзи повинні відповідати ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) п. 2,3 Додаток 2. Всі виробники кабельних муфт проводили випробування на відповідність цього стандарту з гільзами з алюмінієвими болтами, тому цей пункт \ інструментом для відхилення будь-якого потенційного Учасника. Цю вимогу потрібно виключити
Відповідь: Шановний Учаснику! Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 тендерної документації передбачається необхідність надання протоколів іспитів в повному обсязі згідно ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) з випробуваннями як з мідною так і з алюмінієвою жилою з метою підтвердження відповідності болтових з’єднувачів для кабельних муфт напругою 10 кВ вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018). Прохаємо звернути увагу, що Замовником не встановлено вимог стосовно підтвердження вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) наконечників та болтових з’єднувачів, які йдуть в комплекті з кабельними муфтами напругою 1кВ. Тому, твердження в частині наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності
Дата відповіді: 29.03.2024 10:41
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 2fd04a59f8ba4c5b9974dc23aa0a1f48
Дата опублікування: 26.03.2024 15:55
Опис: Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі, нами було виявлено умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зокрема: відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання Учасником конкретного переліку комплектуючих з технічними характеристиками термозбіжних матеріалів конкретного виробника, без визначення можливості надання еквівалентних комплектуючих, які за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками будуть не гіршими. Відповідна умова тендерної документації дискримінує учасників та виступає інструментом для обмеження конкуренції та значно звужує коло учасників, які мають право прийняти участь у даній закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, прохаємо включити можливість надання Учасниками еквівалентних за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками комплектуючих Товару, що є предметом закупівлі та виключити таблиці з комплектуючими конкретного виробника, що знаходяться у Додатку 2 до тендерної документації сторінка 5.
Відповідь: Шановний Учаснику! Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. З цією метою, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначена можливість надання еквіваленту товару, зокрема зазначено, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Окрім того, необхідно зазначити, що муфти є складним у встановленні та експлуатації товаром, а тому Замовником визначено мінімальний перелік комплектуючих деталей без конкретизації конкретного виробника, які мають входити до складу муфти з метою їх належного функціонування. Тому, вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Дата відповіді: 29.03.2024 10:40
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: 769c34858285437a836e24ad77919ced
Дата опублікування: 26.03.2024 15:35
Опис: Надайте роз'ясненя чому пункти (п. 2.1. п. 2.2. п. 2.3.) мають різні коди класифікатори?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; На виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Пункт 14 Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення) зазначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим — четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, предмет закупівлі товарів має визначатися за класом. На клас вказують перші чотири цифри. Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів. Тобто, номенклатура позиції предмета закупівлі визначається за восьмої цифр Єдиного закупівельного словника та є конкретизованою назвою позиції товару.
Дата відповіді: 26.03.2024 16:33
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: b890715d265f4a19bad4f9505450cfc6
Дата опублікування: 26.03.2024 14:58
Опис: Шановний Замовник! Просимо вас надати роз'яснення щодо додатку 4. Яким саме чином потрібно заповнити таблицю ( тендерна пропозиція), колонка №2 (Код ДК 021:2015 предмети закупівлі), та колонка №3 (Код ДК 021:2015 номенклатура предмета закупівлі)? Оскільки вид предмета закупівлі, та номенклатура позиції предмета закупівлі мають код (CPV ДК 021:2015: 32442200-5), але конкретна назва предмета закупівлі мають код (ДК021:2015 32440000-9)
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів від 25.03.2024 р., а саме: п. 2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання; п. 2.2. Номенклатура позиції предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32442200-5 - Кабельні муфти; п. 2.3. Конкретна назва предмета закупівлі Кабельні муфти згідно ДК021:2015 код 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання
Дата відповіді: 26.03.2024 15:24