• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Клапани, повітровідвідники, крани, регулятори, засувки

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Завершена

3 406 967.98 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 034.84 UAH
Період уточнення: 24.03.2024 19:13 - 30.03.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2175ff24f9d14fd88e6226b43cbea8a9
Дата опублікування: 25.03.2024 16:30
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано, що для підтвердження кваліфікації Учасника необхідно надати довідку в довільній формі, що містить відомості про наявність у учасника складських приміщень, що знаходяться в радіусі 20 км (по прямій лінії) від місцезнаходження Замовника. Хотіли б зауважити, що ця вимога є дискримінаційною, оскільки вимога обмежує коло постачальників товару і звужує його не те тільки до меж одного регіону, а навіть одного району міста, що суперечить відкритій конкуренції серед Постачальників для досягнення мінімальної ціни закупівлі при збереженні необхідної якості товара. Просимо відредагувати ТД відповідно до чинного законодавства. Також зауважимо, що дискримінаційною є вимога п.5.4 Додатку 3 Проєкт договору, в якому зазначено, що "Поставка замовленого товару проводиться протягом 5 (пяти) годин з дати отримання Постачальником відповідної Заявки." Ви обгрунтовуєте це тим, що значна кількість аварій трапляється в зимовий період/надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки. Але ми при цьому хотіли би зауважити, що відтермінування оплати за договором складає 90 (девяносто) робочих днів з моменту поставки Товару. Тому вважаємо, що до зимового періоду достаточньо часу і відстрочка оплати Замовником становить більше 3 (трьох) місяців, то просимо виправити цей пункт договору, який не буде обмежувати коло потенційних учасників і всі охочі зможуть прийняти участь в тендері.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Вимога щодо наявності складських приміщень у відповідному радіусі жодним чином не обмежує коло постачальників товару, оскільки не вимагає обов'язкової наявності власних складських приміщень у учасника, а передбачає можливість зазначення орендованих складських приміщень або навіть договору зберігання. Тобто виконати цю вимогу може будь який учасник за певних зусиль. Термін поставки товару не підлягає зміні, оскільки як було зазначено в тендерній документації на обслуговуванні Замовника знаходяться житлові багатоквартирні будинки та діяльність Замовника пов’язана з ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов, під час яких навіть 5 годин є суттєвим терміном та мешканці багатоквартирних будинків в яких відбулась аварійний випадок не мають можливості чекати 5, 10 або 20 днів на поставку товарів, що є необхідними для ліквідації наслідків аварійних випадків за адресою їх мешкання. Завчасно неможливо передбачити яке саме обладнання вийде з ладу, тому специфікації товару складається на всі потенційно можливі випадки. Тобто, як зазначено в тексті тендерної документації, замовник не має фінансової можливості та потреби придбати весь обсяг товару згідно специфікації, а замовляє товар відповідно до наявної фактичної потреби (усунення аварійного випадку або доаварійних умов, точну кількість яких протягом року передбачити неможливо). Протягом строку дії укладеного договору Замовник може надати в сумі заявок на постачання значно меншої кількості товару відповідно до фактичної потреби, ніж кількість товару згідно специфікації (наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-12-010445-a - договір виконано на 16 % від загальної суми; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-005460-b - договір виконано на 1 % від загальної суми). Поставка замовленого товару протягом 5 (п’яти) годин з дати отримання Постачальником відповідної Заявки, є необхідною умовою у будь-який період року, а не тільки у зимовий період, що детально обґрунтовано вище.
Дата відповіді: 28.03.2024 19:14
Відповідь надана

Стосовно кваліфікаційних критерієв, визначеним х у додатку 1

Номер: 51d90e2b217e4f41b02c5f9d90489860
Дата опублікування: 25.03.2024 14:23
Опис: У Додатку 1 до тендерної долкументації у п.1 Кваліфікаційних критерієв визначено, що : "1.1.1 Довідка в довільній формі, що містить відомості про наявність у учасника складських приміщень (далі за текстом - Складське приміщення), що знаходяться в радіусі 20 км. (по прямій лінії) від місцезнаходження Замовника (Україна, 65044, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А). В довідці необхідно зазначити право користування Складським приміщенням (власне або орендоване, або на підставі договору зберігання) та його адресу. 1.1.2. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника у Складському приміщенні запасів предмету закупівлі в кількості в кількості не менш ніж 5 % (або не менше 1 одиниці, у разі коли 5 % від заявленої кількості, складає менше однієї одиниці) від обсягу по кожній позиції асортименту предмету закупівлі, а також, що містить прізвище, ім’я та по- батькові уповноваженого представника учасника, який має можливість забезпечити доступ до Складських приміщень, номер телефону та адресу електронної пошти, на яку замовник має право надіслати учаснику повідомлення про час здійснення виїзду на місце знаходження Складських приміщень. Повідомлення про здійснення виїзду надсилається не менш ніж за 2 (дві) години до часу прибуття представників Замовника до Складських приміщень. 1.1.2.1. Замовник має право здійснити виїзд на місце знаходження Складських приміщень, зазначених в тендерній пропозиції учасника та скласти відповідний комісійний акт (про згоду з чим учасник має надати довідку в довільній формі в складі тендерної пропозиції). У разі відсутності доступу до Складських приміщень, представники замовника складають відповідний акт, який є підставою для прийняття відповідного рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника." При цьому у додатку 1 до тендетної докуменції Ви поси лаєтесь на ст.16 Закону "Про публічні закупівлі". Вважаємо данні вимоги дискримінаційними, і такими, що не відповідають ст.16 Закону "Про публічні закупівлі". Просимо внести зм іни до тендерної документації.
Відповідь: У тексті тендерної документації наявне детальне обгрунтування наявності відповідних кваліфікаційних вимог, які на Вашу думку є дискримінаційними, а саме: "Стосовно наявних в тендерній документації кваліфікаційних критеріїв, звертаємо увагу на обґрунтування таких критеріїв та об’єктивні умови, які Замовник вимушений враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: - значна заборгованість населення по оплаті послуг, наданих Замовником; - тривала відсутність капітального ремонту будинків. Зазначене, змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі, які застосовуються в тому числі, при ліквідації аварійних ситуацій. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у Замовника відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг чи значну частину зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер послуг Замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Учасника на визначеній відстані зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу у іншому місті України). Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Строки поставки також є цілком обґрунтованими, враховуючи зазначені вище об'єктивні умови для Замовника. Подовження строків поставки, відповідно збільшить строк ліквідації аварійної ситуації. Пропонуємо Учасникам враховувати визначені кваліфікаційні вимоги і строки поставки, при визначені ціни пропозиції. Розуміємо, що наявність складу на зазначеній відстані та встановлений строк поставки, є умовами які потребують більших зусиль та витрат для виконання умов закупівлі, але такі умови є об’єктивними для Замовника".
Дата відповіді: 28.03.2024 18:37