• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦБРК-24Т_82_ВО: Грунтівка глибокого проникнення на основі синтетичних смол

Завершена

83 083.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 415.42 UAH
Період уточнення: 22.03.2024 10:15 - 28.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності фінансування за оголошеною закупівлею

Номер: a79c8b4ddc344954baa6fabaa643f145
Дата опублікування: 26.03.2024 13:23
Опис: Просимо зазначити чи наявне фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Дана інформація зазначена в оголошенні даної закупівлі.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:45
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 33b6fcee62ea4d4cafb1b71c7af63607
Дата опублікування: 26.03.2024 13:22
Опис: Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Проект договору затверджений рішенням правління від 08.08.2022, протокол № Ц-54/71 Ком.т., зі змінами АТ "Укрзалізниця" і не містить дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:39
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: d31ac2c050244b0e921bf88b9b14f516
Дата опублікування: 26.03.2024 13:22
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Проект договору затверджений рішенням правління від 08.08.2022, протокол № Ц-54/71 Ком.т., зі змінами АТ "Укрзалізниця" і не містить дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:39
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 734c33e65ea947ce86513decbb107630
Дата опублікування: 26.03.2024 13:21
Опис: У п.10.2. зазначено, що Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.8.2 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 10.2.Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
Відповідь: Проект договору затверджений рішенням правління від 08.08.2022, протокол № Ц-54/71 Ком.т., зі змінами АТ "Укрзалізниця" і не містить дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:38
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 50f9bd8095c94da89c2183033463e850
Дата опублікування: 26.03.2024 13:21
Опис: У п.9.6 зазначено, що Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції(-й), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ. Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (нереєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої(-их) податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування*. (* для платників ПДВ) Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Враховуючи вище викладене, вимога Замовника щодо стягнення штрафу за порушення порядку дій пов’язаних із податковою накладною суперечать вимогам законодавства. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 9.6.Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі втраченого ПОКУПЦЕМ податкового кредиту, за податковою(-ми) накладною(-ми) чи рахунком(-ми) коригування, що зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ. Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (нереєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої(-их) податкову(-і) накладну(-і) чи розрахунок(-ки) коригування*. (* для платників ПДВ)
Відповідь: Проект договору затверджений рішенням правління від 08.08.2022, протокол № Ц-54/71 Ком.т., зі змінами АТ "Укрзалізниця" і не містить дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:38
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 65c28f16c35d45b991d07392c24eb040
Дата опублікування: 26.03.2024 13:20
Опис: У п.2.3 зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість ТОВАРУ, що постачається протягом: Гарантійного строку експлуатації ________. Гарантійного строку зберігання ________. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. На лакофарбові матеріали не передбачений гарантійний строк експлуатації, адже це залежить від багатьох чинників (спосіб нанесення покриття, підготовчі роботи, температура, тощо) У зв'язку із зазначеним прошу виключити з пункту 2.3 та інших пунктів договору гарантійний строк експлуатації товару, як такий що не відноситься до предмету закупівлі. №2 У п.2.11 зазначено, що Приймання ПОКУПЦЕМ ТОВАРУ за кількістю, якістю, комплектністю та асортиментом не позбавляє ПОКУПЦЯ права у встановленому порядку пред’являти ПОСТАЧАЛЬНИКУ претензії у зв’язку з недоліками поставленого ТОВАРУ, які будуть виявлені в ході використання. Під час прийому-передачі Товар Сторони на підставі видаткової накладної та/або акту прийому передачі, де зазначається кількість та асортимент (найменування) Товару, що поставляється, перевіряють кількість товару. У разі якщо кількість товару відповідає фактично поставленій кількості, Сторони підписують видаткову накладну та (або) акту прийому передачі. Після підписання вищезгаданих документів претензії по кількості неможливі. Просимо виключити з п.2.11 можливість направлення претензії по кількості у ході використання товару: 2.11 Приймання ПОКУПЦЕМ ТОВАРУ за якістю, комплектністю та асортиментом не позбавляє ПОКУПЦЯ права у встановленому порядку пред’являти ПОСТАЧАЛЬНИКУ претензії у зв’язку з недоліками поставленого ТОВАРУ, які будуть виявлені в ході використання.
Відповідь: Проект договору затверджений рішенням правління від 08.08.2022, протокол № Ц-54/71 Ком.т., зі змінами АТ "Укрзалізниця" і не містить дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:45
Відповідь надана

Щодо вимоги п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації

Номер: eca624332b60496abf230b7ecc9f161f
Дата опублікування: 26.03.2024 12:33
Опис: Доброго дня! Додатком 1 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання учасниками на продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів, оригіналу або копії одного з наступних документів про відповідність: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування); або - сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку відсутності вимог технічних регламентів декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Проте одночасно передбачено, що декларація про відповідність (складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) має містити посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Таким чином, не дивлячись на те, що предмет закупівлі (грунт ГФ-021 сірий) НЕ підлягає обов’язковій оцінці відповідності, Замовником все одно завуальовано встановлено вимогу щодо наявності документів, складених за результатами проведеної оцінки відповідності, ще й органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. При цьому саме ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не містить вимог щодо обов’язковості посилання у декларації про відповідність на документи з додаткової оцінки відповідності об’єкту декларації та акредитації залучених органів з оцінки відповідності. Таким чином, Замовник встановлюючи вимоги стосовно зазначення у декларації про відповідність, оформленій відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України обмежує коло Учасників тільки тими з них, які раніше вже провели оцінку відповідності своєї продукції акредитованими органами з оцінки відповідності, яка НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ. Відтак вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які не проводили оцінку відповідності продукції у зв’язку з її необов’язковістю. Одночасно пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД передбачено, що якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. Тобто може скластися враження, що Замовник надає можливість участі й учасникам, щодо продукції яких раніше не проводилась необов’язкова оцінку відповідності в акредитованих лабораторіях. Разом з тим, закупівля оголошена 22.03.24 з первинний строком подання пропозиції 30.03.2024 14:00. Таким чином у потенційного учасника є тільки 6 робочих днів щоб знайти орган з оцінки відповідності, акредитований в Національному агентстві з акредитації України, подати заяву на проведення оцінки відповідності, зібрати всю необхідну технічну документацію та надати її та зразки продукції органу з оцінки відповідності, та ще й отримати від органу оцінки відповідності документ із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури щоб подати її в складі тендерної пропозиції. Заслуговує на увагу й той факт, що відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті органів з оцінки відповідності порядок проведення сертифiкацiї продукції включає, зокрема, наступні етапи: — подання заявки на сертифiкацiю; — розгляд заявки та аналiз наданої документацiї; — прийняття рiшення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї. Таким чином, орган з оцінки відповідності тільки після РОЗГЛЯДУ наданої документації приймає рішення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї, а відтак й може визначити хоча б орієнтовні строки завершення процедури. Відтак на виконання всіх зазначених дій навряд чи вистачить 6 робочих днів з моменту оголошення процедури до завершення строку подання пропозицій. Незрозумілою ця вимога є й з тієї точки зору, що істотними умовами до договору поставки передбачена процедура приймання продукції за якістю, а також процедура повернення/заміни продукції неналежної якості зі значними штрафними санкціями для постачальника, що нівелює можливість та бажання постачальника відвантажити продукцію неналежної якості. Окрім цього в умовах триваючої війни, від якої так чи інакше постраждав кожен, як громадянин так і суб’єкт господарювання, встановлення необґрунтованих вимог, які б зобов’язували потенційних Учасників отримувати документи, наявність яких не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства, суперечить державній та соціальній політиці щодо підтримки бізнесу державою та один одним в такий важкий час, адже несе за собою додаткові значні витрати враховуючи кількість позицій предмету закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи, що вищезазначені вимоги суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель вимагаємо: Внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України у декларації про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації відсутні вимоги щодо дискримінації по відношенню до тих Учасників, які не проводили оцінку відповідності продукції у зв’язку з її необов’язковістю чи ще проводиться процедура оцінки відповідності або закінчується термін дії щодо заявленої продукції - це передбачено пунктами 1,2 та 1.3 Додатку 1 до ТД . Разом з тим повідомдяємо,що закупівля оголошена 22.03.24 з первинний строком подання пропозиції 30.03.2024 14:00 - становить термін подачі 8 днів (Як визначає пункт 34 Особливостей про закупівлі, у відкритих торгах строк для подання пропозицій учасникам маєте встановити не менше, ніж 7 днів з дня оприлюднення оголошення про тендер)
Дата відповіді: 26.03.2024 13:33
Відповідь надана

Щодо щільності дисперсії

Номер: b08d47b66f65441a80afcb26ace570b6
Дата опублікування: 26.03.2024 10:34
Опис: Шановний Замовнику, для коректного визначення еквіваленту, просимо уточнити які саме грунтівки глибокого проникнення на основі синтетичних смол присутні на ринку України з показником "Щільність дисперсії - 1,5 кг/л" (просимо зазначити ТМ або виробника). Адже норма щільності (густини) для даного виду товару становить 1,0-1,02 г/см3.
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.03.2024 12:26
Відповідь надана

Щільність дисперсії

Номер: e174a4470ecd44d4af94860b023803b4
Дата опублікування: 25.03.2024 13:16
Опис: Шановний Замовник ! Надайте, будь ласка, роз'яснення згідно якого нормативного документу Вами визначена щільність дисперсії - 1,5 кг/л ? Оскільки норма щільності (густини) для грунтівки глибовкого проникнення на основі синтетичних смол встановлюється виробниками лакофарбової продукції в межах 1,0-1,02 та вимірюється у г/см3 згідно ДСТУ ISO 2811-1. Просимо надати відповідне роз'яснення або внести зміни та зазначити: Щільність (густина) дисперсії - 1,0-1,02 г/см3.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до даної закупівлі, звертаємо увагу, що замовником під час формування технічного завдання використовувались технічні характеристики на грунтівку глибокого проникнення на основі синтетичних смол, які присутні на ринку України.
Дата відповіді: 25.03.2024 15:37