-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Знаки та плакати безпеки» Код ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Завершена
1 220 553.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 102.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 102.77 UAH
Період уточнення:
20.03.2024 14:52 - 27.03.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
5bc42957079144b2a7a9a5ae669f3a2b
Дата опублікування:
25.03.2024 19:58
Опис:
Шановний замовник яким чином визначалася вартість закупівлі? Вартість доставки включена у вартість закупівлі чи ні? Можливо для цього нам краще звернути в ДАСУ ви їм більш чіткіше зможете надати відповідь? Адже не надавши відповідь про кількість доставок ви або дисткримінуєте учасників за місцем розташування або приховує інформацію або вартість доставки плануєте оплачувати самі.
Відповідь:
Шановний письменник. Очікувана вартість розраховується відповідно до «Примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки № 275 від 12.03.2020 року. Якщо уважно читати тендерну документацію, то можна помітити, що у п1. Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» є чітке визначення того що «Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат». А у п.4.3. розділу 1 Загальні положення вказано: «Місце поставки: АТ "Харківобленерго" вул. Георгія Тарасенка, 126/2. Умови поставки DDP (Інкотермс 2000)». Тобто співставивши ці два нюанси, Учасник повинен зрозуміти , що у вартість пропозиції повинні бути включені витрати на доставку до вказаного місця.
Можете звертатись куди завгодно, відповідь буде така ж сама. Якщо не полінитись і прочитати проект договору викладений у додатку 4 до тендерної документації, то можна знайти п4. ТЕРМІН І УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, де зазначено:
4.1. Термін поставки кожної партії товару після отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця не може перевищувати робочого дня. У разі ненадходження письмової Заявки від Покупця протягом строку дії Договору Покупець не несе будь-яких обов'язків щодо придбання та оплати Товару за цим Договором.
4.2. Кількість та асортимент кожної окремої партії товару визначається Заявкою Покупця. Коригування Заявки здійснюється шляхом надання нової заявки з анулюванням попередньої.
Повторно наголошуємо, що продукція, яка є предметом закупівлі - це витратний матеріал. Закупівля буде здійснюватись виключно за необхідністю. На даний час ми не можемо відповісти скільки може бути заявок. Може бути одна, може бути сто а може бути ні одної.
Дата відповіді:
27.03.2024 08:54
Відповідь надана
Уточнення, технічні характеристики
Номер:
c8f1b15084004c3ba21e7e1c5a5e21d6
Дата опублікування:
21.03.2024 11:23
Опис:
Доброго дня!
Пункт 14 - це ПВХ 3 мм з світловідбиваючою плівкою?
пункт 18 - це ПВХ 3 мм?
і пункт 23 і 24 вкажіть, будь ласка, клас плівки та товщину металу?
Відповідь:
До тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
25.03.2024 09:24
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
25b6f4f7a260463ca746e2be64396e24
Дата опублікування:
20.03.2024 21:08
Опис:
Яку кількість заявок планує зробити замовник. Доставка знаків це є стаття витрат, яку необхідно враховувати.
Відповідь:
Продукція, що є предметом закупівлі - це витратний матеріал. Закупівля буде здійснюватись виключно за необхідністю. На даний час ми не можемо відповісти скільки може бути заявок. Може бути одна, може бути сто а може бути ні одної
Дата відповіді:
25.03.2024 09:23