• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)

Місце знаходження замовника: Вінницька обл., Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій не вимагається

Торги не відбулися

654 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 270.00 UAH
Період уточнення: 19.03.2024 14:21 - 19.04.2024 00:00
Відповідь надана

УВАГА СПАМ ! про "так звані листи"

Номер: 322d5e182aaf4eb89ee3d7b62e815555
Дата опублікування: 19.03.2024 14:48
Опис: Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 . Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на данного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Цей "учасник" займається злісним СПАМОМ таких же вимог про "так званий лист", який він вважає дискримінаційною вимогою у багатьох закупівлях, декілька прикладів нижче: 1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-15-000429-a 2. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-011101-a 3. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-005035-a 4. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-002079-a 5. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-006563-a 6. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-001616-a 7. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-010971-a І це лише за декілька днів - їхньої діяльності! Але нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Звертаємо увагу Замовника! Що у разі якщо Замовник надає альтернативний варіант для отримання листа авторизації, тоб-то у учасника є різні варіанти для його отримання: "АБО від виробника АБО ж офіційного представника виробника АЬО ж офіційного дистриб'ютора", то така вимога навіть у АМКУ визнається як не дискримінуюча! Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернативу, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Для Замовника просто не існує Інших робочих механізмів пересвідчитись у офіційності товару та реальної можливості учасника вчасно поставити товар. Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за інформацію, Замовником було проаналізовано подібні вимоги у інших закупівлях та зроблено висновок, що потенційний учасник за допомогою кількості оскаржень намагається чинити тиск на Замовника, при цьому учасник не довів та не підтвердив свою неможливість отримання «авторизаційного листа».
Дата відповіді: 22.03.2024 09:36
Відповідь надана

так звані листи

Номер: 51c226456bc14567aeebb8daac3ab438
Дата опублікування: 19.03.2024 14:31
Опис: Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та прийнято належне рішення. Статтею 5 закону України "Про публічні закупівлі" визначені принципи закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах. За такого зміни до тендерної документації не будуть внесені.
Дата відповіді: 22.03.2024 09:36