-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук для робочих завдань
Торги відмінено
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період уточнення:
19.03.2024 10:41 - 24.03.2024 00:00
Відповідь надана
так званий лист
Номер:
c72be37f63fc405a9f91c994fbc940d5
Дата опублікування:
19.03.2024 11:41
Опис:
Очікуйте скаргу на умови.
Дякуємо!
Відповідь:
З радістю будемо чекати!!!! А ви напевно немає всіх необхідних документів, тому вважаєте що це дискримінація. Порядні учасники мають всі потрібні документи і можуть нам їх надати.
А ми як Замовник маємо право вимагати всі необхідні документи для отримання якісної продукції.
Займіться корисними справами, а не влаштовуйте психологічний терор
Дата відповіді:
19.03.2024 11:56
Відповідь надана
УВАГА СПАМ! "про так званий лист"
Номер:
fa8cb23fb87d4bd3a96c01229d46ec48
Дата опублікування:
19.03.2024 11:28
Опис:
Доброго дня.
Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами:
1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985
2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336
Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як:
ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 .
Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на данного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші.
Цей "учасник" займається злісним СПАМОМ таких же вимог про "так званий лист", який він вважає дискримінаційною вимогою у багатьох закупівлях, декілька прикладів нижче:
1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-011550-a
2. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-15-000429-a
3. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-011101-a
4. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-005035-a
5. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-002079-a
6. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-006563-a
7. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-001616-a
8. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-010971-a
І це лише за декілька днів - їхньої діяльності!
Але нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України.
Звертаємо увагу Замовника!
Що у разі якщо Замовник надає альтернативний варіант для отримання листа авторизації, тоб-то у учасника є різні варіанти для його отримання: "АБО від виробника АБО ж офіційного представника виробника АЬО ж офіційного дистриб'ютора", то така вимога навіть у АМКУ визнається як не дискримінуюча! Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернативу, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах.
Для Замовника просто не існує Інших робочих механізмів пересвідчитись у офіційності товару та реальної можливості учасника вчасно поставити товар.
Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Відповідь:
Дякую за інформацію!
Дата відповіді:
19.03.2024 11:32
Відповідь надана
так званий лист
Номер:
d68e4822c1be4d329be34ac89f5cb449
Дата опублікування:
19.03.2024 11:03
Опис:
Вимагаємо прибрати вимогу про надання листів про СТОСУНКИ, якІ не маЮТЬ жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Наявність авторизаційного листа від виробника товару убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції.
Дата відповіді:
19.03.2024 11:33