• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону

09130000-9 - Нафта і дистиляти

бензин А-95 в талонах номіналом 10, 20, дизельне паливо в талонах номіналом 10, 20 літрів

Завершена

374 400.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.03.2024 10:52 - 24.03.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація учасників, встановлення штучних необгрунтованих вимог

Номер: 4bee8125dc31463b97d23f1730d1737a
Дата опублікування: 21.03.2024 14:25
Опис: Доброго дня! Чи плануєте ви вносити зміни в тендерну документацію, аби вона не дискримінувала учасників?, а саме: "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах міста Кобеляки. ... Учасник-переможець зобов’язаний забезпечити заправку на АЗС, розташованої (розташованих) в межах міста Кобеляки." Оскільки є рішення Антимонопольного комітету України № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024 по закупівлі UA-2024-01-09-002111-a, У ході розгляду встановлено, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції, та Замовник повинен був усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Навіщо вимагати АЗС саме в межах міста Кобеляки, чим обмежувати потенційних учасників, АЗС яких знаходяться юридично не в межах міста Кобеляки (АЗС BVS, АЗС СВОЇ та інші)? Даний підхід до формулювання умов тендерної документації може свідчити про наявність корупційної складової, бо нівелювання добросовісної конкуренції серед учасників, нехтування максимальною економією та ефективністю може бути здійснене задля "підігрування" окремим брендам АЗС та можливого отримання неправомірної вигоди. Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, та викласти вищезгаданий пункт в наступному вигляді: "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах міста Кобеляки або на відстані не більше 3 км від адреси Замовника (Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29). ... Учасник-переможець зобов’язаний забезпечити заправку на АЗС, розташованої (розташованих) в межах міста Кобеляки або на відстані не більше 3 км від адреси Замовника (Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29)" , що значно розширить коло учасників, сприятиме здоровій конкуренції та однозначно призведе до економії бюджетних коштів. В інакшому випадку ми вимушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України. Дякую за розуміння!
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, ознайомившись з Вашою пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо вам. Зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від АЗС до місця розташування Замовника для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на діяльність органу місцевого самоврядування, у зв’язку із чим встановив цей критерій. Якщо АЗС будуть розташовані на запропонованій вами відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників, що фінансуються з місцевого бюджету. Тобто, вимоги викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі. Звертаємо увагу, що в межах міста Кобеляки є три конкуренти з різними мережами АЗС, чим створюється реальна конкуренція між собою на торгах, тому антиконкурентна сфера не порушується. Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради, має постійні виїзди в межах міста та потребує негайного реагування, тому доцільним буде по часу заправка в межах міста. Отже, для ефективного використання ресурсів органу місцевого самоврядування, доцільним є відстань АЗС в межах міста, оскільки службові виїзди зумовлені раптовістю, негайним реагуванням, особливо в умовах дії військового стану.
Дата відповіді: 22.03.2024 11:25