-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Металопластикові вікна (з установкою)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Торги відмінено
280 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.03.2024 10:39 - 29.03.2024 00:00
Без відповіді
Дискримінаційна вимога
Номер:
150a2fe058f54564a9a2b96708189977
Дата опублікування:
28.03.2024 12:17
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3до цієї тендерної документації.
Враховуючи специфіку та складність розташування столярних виробів, Учасник, з дати оголошення процедури закупівлі до закінчення кінцевого строку подання тендрних пропозицій, за адресою замовника ознайомлюється з специфікою розташування столярних виробів та здійснює самостійні заміри, за результатами чого складається довідка про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Ця довідка підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а її копія надається у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Без відповіді
Уточнення
Номер:
1b2b4c309df8469499ad7662bd48a613
Дата опублікування:
28.03.2024 11:33
Опис:
Чи потрібні на вікна відливи та підвіконня ?На всі вікна ?
Якщо так то які 100 мм ,200мм ,500мм і т.д?
Просимо внести зміни якщо потрібні дані комплектуючі.
Дякуємо
Відповідь надана
невідповідність ТД діючому законодавству
Номер:
df096baac7fe40fd9a4dd091e8fe0b5a
Дата опублікування:
27.03.2024 12:46
Опис:
Ви вказуєте : Віконні конструкції з ПВХ-профілів мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-15:2011 "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні вимоги" включно зі Зміною №1 від 01.07.2013 згідно наказу № 239 Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства від 12.06.2013. Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130 (підтверджено сертифікатом відповідності з посиланням на протоколи випробувань та висновками державного санітарно-епідеміологічного нагляду). Склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ Б ЕN1279 Частини 1-6:2013. Вибір товщини та типу скла має здійснюватися на підставі вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-83:2009. Блоки віконні мають супроводжуватися "Паспортом на виріб" за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013. Мінімальний приведений опір теплопередачі вікон повинен відповідати ДБН В.2.6-31:2021).
Повідомляємо:
ДСТУ Б В.2.6-15:2011 "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні вимоги" включно зі Зміною №1 від 01.07.2013 є недіючим так як був скасований;
ДСТУ Б ЕN1279 Частини 1-6:2013 є недіючим так як був скасований;
ДСТУ Б В.2.6-15:2011 є недіючим так як був скасований;
Внесіть відповідні зміни
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за вашу вимогу. Відповдіні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Дата відповіді:
27.03.2024 15:11
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
6879edee95184374b0adc48e1eeaaa59
Дата опублікування:
22.03.2024 13:51
Опис:
Добрий день. Просимо Вас внести в тендерну документацію наступну інформацію: мінімальний приведений опір теплопередачі вікон (відповідно ДБН В.2.6-31:2021).
Відповідь:
Доброго дня шановний учаснику! Дякуємо за Вашу вимогу. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації найближчим часом
Дата відповіді:
25.03.2024 13:34