• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ц_24Т-093_ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери портативні в захищеному виконанні)

Завершена

999 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2024 14:30 - 23.03.2024 00:00
Відповідь надана

Істотні умови договору

Номер: 86192da3aede45d0a7388e4d53a196ff
Дата опублікування: 21.03.2024 11:45
Опис: Шановний Покупець, просимо надати додаткове роз’яснення наступних пунктів проекту договору з метою їх правильного тлумачення: Питання 1: В пункті 4.3 договору зазначено: «Постачальник зобов’язаний в документі, на підставі якого здійснюється оплата, вказувати номер замовлення з системи SAP, у випадку надання такого номеру замовлення Покупцем. Номер такого замовлення є десятизначним та починається з 45». Одночасно в пункті 4.2 договору зазначено: «…Покупець не здійснює оплату за прийнятий Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) чи його неналежного оформлення». Якщо Постачальник (резидент України) надасть Покупцю рахунок на оплату, де буде відсутній номер замовлення з системи SAP, який фактично не отриманий Постачальником не залежних від нього підстав, чи буде це підставою для неоплати рахунку Покупцем за умовами п. 4.2 договору (Покупець не здійснює оплату за прийнятий Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку неналежного оформлення рахунка)? Як діяти Постачальнику (резиденту України) при оформленні рахунку на оплату у випадку, якщо номер замовлення з системи SAP Постачальнику не надали з поважних причин чи його немає у Постачальника з незалежних від нього підстав? Питання 2: В пункті 7.6 договору зазначено: «Якщо Постачальник не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, в результаті чого Покупець втратив права на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% від суми операції/й по якій не зареєстровано, неправильно або несвоєчасного зареєстровано податкову/і накладну/і. (для платників ПДВ в Україні)» Одночасно у пункті 7.11 договору зазначено: «…При несплаті Постачальником штрафних санкцій та/або збитків протягом строку, вказаного у цьому п. 7.11. Договору (7 роб. дн. з дати направлення вимоги), Покупець має право застосувати до Постачальника оперативно-господарську санкцію, а саме утримати суму нарахованих штрафних санкцій та/або збитків, спричинених невиконанням та/або несвоєчасним виконанням Договору та/або порушенням умов Договору із суми, що підлягає сплаті Постачальнику…». Якщо наприклад за фактом поставки Покупцю товару Постачальнику зупинять реєстрацію податкової накладної, у Постачальника є гарантовані зак-ом 365 днів, з дати виникнення податкового зобов’язання, на подачу письмового пояснення та копії документів до регіональної комісії податкового органу з метою отримання позитивного рішення про реєстрацію податкової накладної. Коли наступає відповідальність Постачальника за п.7.6, одразу після зупинення ДПС реєстрації податкової накладної в ЄРПН чи після спливу 365 днів, якщо Постачальник не скористався правом на подачу письмового пояснення та копії документів до регіональної комісії податкового органу з метою отримання позитивного рішення про реєстрацію податкової накладної?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. У відповідь на Ваше запитання №1 надаємо наступну відповідь. У відповідності до п. 4.3. проєкту договору номер замовлення з системи SAP вказується Постачальником лише у випадку надання такого номеру замовлення Покупцем. Тобто якщо Покупець не повідомив такий номер Постачальнику, то це не буде вважатися неналежним оформленням Постачальником рахунку на оплату (інвойсу). Щодо запитання №2 повідомляємо, що відповідальність за невиконання Постачальником пункту 7.6. проєкту договору настає у випадку втрати Покупцем права на податковий кредит внаслідок неправомірних дій/бездіяльності з боку Постачальника. Також повідомляємо, що згідно із п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Як правило такі звернення допомагають учасниками правильно оформити свої тендерні пропозиції, а Замовнику - удосконалити умови закупівлі, виправити недоліки у вимогах до предмету закупівлі та до постачальників, а також уникнути можливих порушень законодавства. Порушені Вами питання не стосуються умов проведення тендеру в електронній системі закупівель, технічних вимог до предмету закупівлі, інших умов саме тендерної документації, а відносяться до майбутнього виконання договору про закупівлю, а точніше можливих та вкрай рідких випадків його невиконання, яких може навіть ніколи і не настати. Окремо зазначаємо, що вкладена у тендерну документацію цієї закупівлі форма проєкту договору є типовою для усіх подібних закупівель Замовника та затверджена відповідним розпорядчим документом Замовника.
Дата відповіді: 22.03.2024 19:32