• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватори колісні у кількості 9 штук та екскаватори гусеничні у кількості 2 штуки)

Завершена

60 666 666.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 606 666.66 UAH
Період уточнення: 15.03.2024 16:21 - 29.03.2024 00:00
Відповідь надана

conditions for recalculating the value of the goods

Номер: e398e250a47649cf92a0ee5a7c2319d5
Дата опублікування: 22.03.2024 10:16
Опис: Dear Sirs, We are an international manufacturer of construction machinery and equipment. The tender announced by your company for wheeled and crawler excavators has interested us and we are ready to take part in it In your requirements, you state that the payment shall be made in the national currency - hryvnia. Having studied your company's other tenders, we have noticed that most of them contain conditions for recalculating the value of the goods in case of changes in the exchange rate of foreign currencies (USD or EUR) to UAH. As a foreign manufacturer of construction equipment, the main international currency we work with is the dollar. In this tender, we did not find the appropriate conditions for calculating the cost of equipment in case of changes in the exchange rate of foreign currency to the national currency. Please add the appropriate conditions for recalculating the value of the goods in the national currency when the exchange rate of foreign currencies to the hryvnia changes. Please find an example of such a condition in the original below: *4.3. У випадку суттєвого відхилення офіційного курсу впродовж виконання даного Договору, Сторони забезпечують наступні дії: 4.3.1. Для здійснення розрахунку за Товар у разі, якщо впродовж дії даного Договору офіційний курс на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару змінився в порівнянні з офіційним курсом на ______**, який становить ______*** більш, ніж на 5 (п’ять) %, ціна одиниці Товару розраховується за наступною формулою: Р = (К2 / К1 * І + С)*1,2, де: · Р – ціна одиниці Товару, з урахуванням ПДВ (__%), у національній валюті України на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару, який підлягає сплаті після зміни ціни Товару та суми даного Договору; · І – імпортна складова в структурі ціни одиниці Товару у національній валюті України, без врахування ПДВ (___ %), яка дорівнює вартості товару відповідно до митної декларації; · К2 – офіційний курс на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару; · К1 – офіційний курс на дату _______** (курс, який прийнятий за основу в акцептованій пропозиції Постачальника), що становить __________*** грн. за 100 доларів США або Євро; · С – постійна складова в структурі ціни одиниці Товару у національній валюті України, без врахування ПДВ (__ %), яка дорівнює різниці між вартістю відповідного товару згідно специфікації до цього договору та вартістю товару відповідно до митної декларації . Перерахунок вартості Товару здійснюється в частині імпортної складової виключно щодо непоставленого Товару на момент зміни з урахуванням вимог цього підпункту, крім Товару, щодо якого здійснена попередня оплата. Перерахунок вартості Товару, щодо якого здійснено попередню оплату, не здійснюється. We, as a foreign company, wish to participate in the tender and provide you with a competitive offer that fully meets your requirements. We hope for a positive decision on our request and further cooperation.
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено. Щодо інших закупівель, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них. Щодо іноземних учасників (нерезидентів). Відповідно до пункту 6 розділу І тендерної документації передбачено наступне: У разі якщо учасником процедури є нерезидент, то такий учасник додатково до цінової (тендерної) пропозиції у гривні, що подається (за формою, наведеною в Додатку 1) прикріпляє у електронну систему закупівель перерахунок у євро (EUR) або у доларах США (USD) за офіційним курсом до гривні, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. Ціна тендерної пропозиції формується Учасниками з урахуванням всіх витрат Учасника. Учасник-нерезидент вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик Загальну вартість тендерної пропозиції (Р) у грн, розраховану за наступною формулою: Р = загальна вартість тендерної пропозиції в євро (EUR) або у доларах США (USD) * курс НБУ гривні (UAH) до євро (EUR) або до долара США (USD) на дату оголошення процедури закупівлі. Учасник-резидент вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик Загальну вартість тендерної пропозиції (Р) у грн, розраховану за наступною формулою: Р = загальна вартість тендерної пропозиції без ПДВ, грн. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено наступне: Для учасників-нерезидентів: Загальна вартість тендерної пропозиції в євро (EUR) або у доларах США (USD) (обрати необхідне) _____________ курс НБУ гривні (UAH) до євро (EUR) або до долара США (USD) на дату розкриття пропозицій_____________».
Дата відповіді: 25.03.2024 16:49
Відповідь надана

перерахунок вартості товару при умові зміни курсу

Номер: 268b9ca45e1747128528136068a1c660
Дата опублікування: 21.03.2024 14:54
Опис: Шановний Замовнику! Протягом 5 днів Ви оголосили шість тендерів на закупівлю техніку. Поясніть, чому лише в трьох із шести закупівель в договорі є умова перерахунку вартості товару при умові зміни курсу, а в інших трьох закупівлях така умова відсутня.
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено. Щодо інших закупівель, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Дата відповіді: 22.03.2024 17:58
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 05009a9c0a3a4b0ea7650eec44c37973
Дата опублікування: 19.03.2024 14:15
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено: "Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру. Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)." Місця поставки згідно ТЗ : Позиція 1 (Екскаватори колісні у кількості 9 штук): 2 штуки: вул. Промислова, 16, місто Долина, Івано-Франківська область; 1 штука: вулиця Горєва, 38, село Гоголеве, Полтавська область; 3 штуки: вул. Пирятинська, 137, м. Прилуки, Чернігівська область; 2 штуки: вулиця Транспортна 1, місто Охтирка, Сумська область; 1 штука: с Пнів, Надвірнянський р-н, Івано-Франківська обл. Позиція 2 (Екскаватори гусеничні у кількості 2 штуки): 1 штука: вул. Шевченка 203, місто Борислав, Львівська область; 1 штука: вул. Промислова, 16, Івано-Франківська область, місто Долина, Долинський район, Івано-Франківська область . ВРАХОВУЮЧИ НА ТЕ, ЩО МІСЦЕ ПОСТАВКИ є РІЗНІ населені пункти, ВИМАГАЄМО видалити дискримінаційну вимогу : "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)". Крім того Вами передбачено обслуговування товару -ВИЇЗНИМИ БРИГАДАМИ. ДЯКУЄМО.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.03.2024 17:58
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 5f06296538cc413998a2aa343f56daf4
Дата опублікування: 19.03.2024 14:11
Опис: Шановний Замовник! Тендерна документація не передбачає перерахунку ціни товару для учасників -резидентів. Враховуючи термін постачання , просимо Вас внести зміни в тендерну документацію : в п 6 "У випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору (Додаток 4) з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро)" , також у форму "Цінову пропозицію", та передбачити в проекті договору п.4.3 умови перерахунку ціни товару, у разі коливання курсу валют. Дякуємо.
Відповідь: Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено.
Дата відповіді: 22.03.2024 17:57
Відповідь надана

Щодо терміну постачання

Номер: 0822401d6593496ab6781bfa7aef7dfc
Дата опублікування: 19.03.2024 14:06
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас збільшити термін постачання до 150 календарних днів. Збільшення терміну постачання обусловлено з термінами морських перевезнь, а також з обставинами в країнах, які межують з Україною. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що нами було розглянуто можливість внесення змін до строків поставки і повідомляємо, що продовжено строк поставки до 120 календарних днів.
Дата відповіді: 22.03.2024 17:57
Відповідь надана

delivery deadline extension

Номер: c22780e8f6864f8aac326edad13626a2
Дата опублікування: 19.03.2024 10:09
Опис: Dear Sirs, We are an international company engaged in the production of construction equipment, including excavators. During many decades of work in this segment, we have gained invaluable experience in the design and manufacture of high-quality and reliable equipment that works successfully for our customers in different countries. The main markets of our presence are the countries of America, Asia and Africa. Based on positive work experience, our company aims to expand the list of countries where our equipment will work. We are interested in your company's tender and would like to offer you excavators that fully meet the technical requirements specified by you. Our company is ready to supply all such machines for the needs of your enterprise. The first machines can be delivered to you within 60 days, but the delivery of the entire number of excavators can be fully completed within 150 days. The time for the delivery of equipment is specified taking into account the workload of our production of such machines and the declared term of their delivery by international sea carriers. The delivery time is significantly affected by the situation around the Suez Canal and the need for ships to choose a safe route to their destination ports in Europe. Taking into account all the circumstances, we ask you to consider extending the delivery time for excavators from 90 to 150 days. Such a decision will allow us as a manufacturer to provide you with our offer and in the future to successfully deliver such machines. We hope for your positive decision and further fruitful cooperation.
Відповідь: «Шановний Учасник! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що нами було розглянуто можливість внесення змін до строків поставки і повідомляємо, що продовжено строк поставки до 120 календарних днів».
Дата відповіді: 22.03.2024 17:57
Відповідь надана

Зміна технічних параметрів

Номер: 4c9d1e418cdc4ebf9386f5366e422e87
Дата опублікування: 19.03.2024 10:04
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник. Ми, як офіційний представник будівельної техніки, на территорії України, хочемо прийняти участь в закупівлі. Просимо Вас внести зміни в технічні вимоги, а саме "Швидкість обертання поворотної платформи: не менше 8,5 обертів/хв".
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на зазначене питання повідомляємо, що значне пониження швидкості обертання платформи із вимоги «не менше 10,5 обертів/хв» до «не менше 8,5 обертів/хв» значно знижує продуктивність екскаватора, тому внесення змін до даної характеристики не є припустимим.
Дата відповіді: 22.03.2024 17:56
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 42a50e7d696842e2a450fc83ecc5be46
Дата опублікування: 18.03.2024 14:37
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Детально ознайомившись з тендерною документацією, у зв'язку з тим, що наразі відбувається з міжнародними доставками, а саме подовження строку проходження морських вантажів, блокування кордону з Польшою, просимо Вас подовжити строк поставки товару до 120 календарних днів з моменту укладення договору. Також, розглянувши технічні характеристики до предмету закупівлі просимо Вас внести зміни до позиції 1 "Екскаватор колісний 9 штук", які жодним чином не погіршать технічні параметри, а саме зазначити: 1) Об'єм двигуна: не менше 3,9 л.; 2) Максимальний тиск в гідравлічній системі: не менше 320 Бар; 3) В кабіні має бути встановлено кондиціонер та обігрівач. Вказані зміни дозволять потенційним учасникам запропонувати Вам техніку, яка повністю відповідатиме Вашим виробничим потребам за меншою ціною.
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 21.03.2024 17:17