-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації Безуглівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад І-ІІІ ст.» за адресою: вул. Горького, 58-А, с. Безуглівка, Ніжинського району, Чернігівської області (Коригування кошторисної частини проєктної документації) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Торги відмінено
8 996 913.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 984.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 984.57 UAH
Період уточнення:
15.03.2024 16:04 - 30.03.2024 00:00
Відповідь надана
аналогічний досвід
Номер:
7d92b93158074593aea378cb389701b1
Дата опублікування:
28.03.2024 20:59
Опис:
Наша компанія має багаторічний досвід виконання аналогічних договорів, проте договірні відносини із Замовником у будь-якого Підрядника завершуються при прийнятті робіт Замовником шляхом підписання акту приймання будівельних робіт і оплаті Підряднику виконаних робіт. Замовник має повне право відмовити в наданні Підряднику будь яких документів, не передбачених договором підряду.
Окрім того, Підрядник не несе відповідальність і жодним чином не впливає на подальше документальне оформлення Замовником об'єкту будівництва відповідно до чинного законодавства, з чого випливає, що отримати від Замовника необхідні документи міг лише Підрядник, який заздалегідь домовився із Замовником щодо отримання додаткових документів, знаючи про вимогу в тендерній документації.
Також слід зазначити, що об'єкти, які не виводилися підчас капітального ремонту/реконструкції з експлуатації, не потребують прийняття в експлуатацію після завершення будівельних робіт.
Отже, вимога щодо надання Учасником документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною.
Пропонуємо прибрати дану вимогу з тендерної документації і не породжувати подальше оскарження в АМКУ та не затягувати тендерну процедуру.
Відповідь:
Шановний учаснику. В даній тендерна документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Дані формулювання не можна вважати дискримінаційними, оскільки вони сформульовані відповідно до вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень п.4.3 Посібника із закупівель ПВУ щодо кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Тому відповідна вимога в тендерній документації залишиться без змін.
Дата відповіді:
29.03.2024 13:57
Відповідь надана
аналогічний досвід
Номер:
28cb56a1b6994149872ffd78587e357a
Дата опублікування:
27.03.2024 10:29
Опис:
Відповіднно до п.5.3 Учаснники мають підтвердити: Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, а саме: будівництво/реконструкція /капітальний ремонт об’єкта, роботи по якому закінчені в повному обсязі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
У нас наявний аналогічний досвід виконання аналогічних договорів та відгуки до них про належне виконання договорів, проте у нас відсутня можливість надати відгуки за аналогічними договорами, які будуть адресовавні саме замовнику торгів. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що позбавляє нас можливості взяти участь у заккупівлі.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 12913-р/пк-пз від 16.08.2023 року та багато інших.
Просимо внести зміни до умов тендерної документації. Наголошуємо, що учасники торгів можуть звертатись до АМКУ у випадку потреби у оскарженні дискримінаційних вимог тендерної доккументації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Дата відповіді:
27.03.2024 17:05
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
3c21b9f3f78943b4be4f25f3854d77bd
Дата опублікування:
26.03.2024 11:39
Опис:
Доброго дня. Просимо уточнити чому в документі перелік зімн до табл .1.1 не співкадає з документом Нова редакція... А саме п. 106 - папур шліфувальний 75,80 та 75,80057 м2, п. 189 "Шурупи самонарізні з термошайбою" - 60шт відсутній у документі Нова_редакція_CH06A_03 ТД_та_Договір_від_19_03_2024. Просимо відкоригувати обсяги матеріалів в обох жокументів
Відповідь:
Шановний Учаснику. Керуючись абзацом 3 пункту 54 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.”
Відповідні зміни в тенедерну документацію були внесенні за попередніми зверненнями учасників та при виявленні технічної помилки. Вам потрібно користуватися останнюю редакцією тендерної документації слідкуючи за змінами по внесенню.
Дата відповіді:
27.03.2024 17:10
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
9376d4eb42b5489c9f0a0a099cd1bfc3
Дата опублікування:
21.03.2024 11:31
Опис:
Добрий день, шановний Замовник. Просимо Вас внести роз’яснення в таблиці 1.1 «Будівельні матеріали, вироби і комплекти передбачені проектом в підсумковій відомості ресурсів»
п.43 - Дверний блок металевий протипожежний – 1,89 шт.
Як враховувати?
Відповідь:
Шановний Учаснику, це технічна помилка в кошторисній документації. Прохання враховувати як передбачено за об'ємом робіт: "Заповнення дверних прорiзiв готовими металевими дверними блоками площею до 2 м2 у кам'яних стiнах" одиниця виміру - м2, кількість -1,89. Дякуємо за уточнення.
Дата відповіді:
22.03.2024 15:51
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
9d19f43fce1145a29ddc4a0b89f57357
Дата опублікування:
21.03.2024 11:20
Опис:
Роботи технічного завдання наступних пунктів:
«Розділ 4.Фасад
п.37 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 120 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі. – 525,8м2
Розділ 5.Покрівля (Основна будівля)
п.53 Улаштування карнизів чистих при кам'яних стінах, виступ карнизу до 500 мм – 238,4м
п.57 Улаштування підшивки карнизу панелями -софіт – 178,2м2
п.62 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів – 403,3 м»
повинні виконуватися з зовнішніх металевих інвентарних риштувань. В технічному завдані таки роботи не передбачені. Площа установлення та розбирання зовнішніх інвентарних риштувань для виконання вище наведених робіт складає приблизно 1100 м2. Це значні витрати, які не перекриває передбачені Замовником кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (не більше 2,2%). Запитання – хто буде виконувати ці роботи?
Відповідь:
Шановний учаснику, так в технічному завданні такі роботи не передбачені, так як роботи по даному об'єкту в даній закупівлі є завершенням капітального ремонту і ці витрати на роботи були понесені в попередніх періодах. Тому витрати по даних роботах відносяться на потенційного підрядника.
Дата відповіді:
22.03.2024 16:00
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
ace50180dfcd411db7b1a0a30ca687a7
Дата опублікування:
21.03.2024 09:53
Опис:
Шановний Замовник, в Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників, в 5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що «5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.»
Також пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Ці умови тендерної документації частково порушують право Учасника процедури закупівлі на визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) відповідно діючої Настанови з визначення вартості будівництва.
Так визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настановою передбачено: «5.12. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.»
Так всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3 не можуть повністю відповідати підсумкової відомості ресурсів, вона надається Замовником довідково. А відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція:
«не відповідає умовам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ та іншім вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Тобто для капітального ремонту технічною специфікацією може бути дефектний акт з винесенням основних матеріалів. В такому випадку усі учасники закупівлі поставлені в однакові умови та пропозиції учасників будуть відповідати технічній специфікації. Просимо внести зміни в умови тендерної документації та надати технічне завдання з винесенням основних матеріалів та обладнання, а підсумкову відомість ресурсів визначити як довідкову.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником наданий ввесь перелік об'єму робіт відповідно до дефектних актів, і в цих дефектних актах не передбачено (відсутнє) винесення основних матеріалів та обладнання, тому вважаємо це достатньо для прорахунку тендерної пропозиції. Дякуємо за зверення.
Дата відповіді:
22.03.2024 16:33
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
6008588fb2ec463881f1fd20589a70bf
Дата опублікування:
20.03.2024 16:03
Опис:
Шановний Замовнику, технічне завдання (Додаток 3 до тендерної документації) не в полоній мірі розкриває технічні характеристики об’єкту. Тому просимо Вас для більш детального прорахунку тендерної пропозиції та об’єктивного підходу до всіх учасників закупівлі надати дефектні акти з виносом основних матеріалів та обладнання.
Наприклад в таблиці 1.1 «Будівельні матеріали, вироби і комплекти передбачені проектом в підсумковій відомості ресурсів» п.112 – Планка карнизна –300,13 м, п.113 – Планка торцева – 51,7м: не зрозуміло до якого розділу та в якої кількості відносяться ці матеріали, тобто скільки на основну будівлю, а скільки на гараж та котельню?
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник вважає переліку об'єму робіт та інформації в таблиці 1.1. Додатку №3 достатньо для прорахунку тендерної пропозиції. Дякуємо за зверення.
Дата відповіді:
22.03.2024 16:23
Відповідь надана
уточнення технічного завдання
Номер:
115e5b515b444014984b3f79b9c0735f
Дата опублікування:
20.03.2024 14:51
Опис:
Доброго дня. Просимо уточнити які матеріали потрібно внести у п.49 та 96 таблиці 1.1 Додатку 3.
Відповідь:
Доброго дня. Уточнення по даних пунктах в таблиці 1.1. Додатку 3 будуть внесено змінами в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.03.2024 16:02
Відповідь надана
пустий файл
Номер:
6149de03c4bf4726ad9bd8ce1847898d
Дата опублікування:
19.03.2024 14:23
Опис:
шановний Замовник! завантажений вами файл "Нова_редакція_CH06A_03 ТД_та_Договір_від_19_03_2024.docx" пустий і не містить жодної інформації. Просимо завантажити файл ТД зі змінами.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо що повідомили, дану технічну помилку було виправлено, файл перезавантажено.
Дата відповіді:
20.03.2024 14:24
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів з капітального ремонту
Номер:
0a470726c6014a2dad0fcd98e44a285b
Дата опублікування:
16.03.2024 17:11
Опис:
Шановний Замовнику! Умовами ТД передбачається підтвердження аналогічного досвіду учасників наданням аналогічних договорів з капітального ремонту. Повідомляємо, що відповідно до характеру робіт, які визначені у технічному завданні на закупівлю, підтвердженням аналогічного досвіду можуть бути також договори на реконструкцію, нове будівництво та будівництво, оскільки вони аналогічними з капітальним ремонтом. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни у ТД, з метою недискримінації учасників, доповнити умову щодо аналогічних договорів словами "з реконструкції, нового будівництва та будівництва будівель, споруд тощо".
Відповідь:
Шановний учаснику. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.03.2024 14:20