-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
43220000-1 Грейдери та планувальники (Автогрейдери)
Завершена
10 203 095.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 102 030.95 UAH
мін. крок: 1% або 102 030.95 UAH
Період уточнення:
15.03.2024 15:29 - 26.03.2024 00:00
Відповідь надана
conditions for recalculating the value of the goods
Номер:
23be0aa223594c409f2b2830336ad6e5
Дата опублікування:
22.03.2024 10:13
Опис:
Dear Sirs,
We are an international manufacturer of construction machinery and equipment. The tender announced by your company for motor graders has interested us and we are ready to take part in it
In your requirements, you state that the payment shall be made in the national currency - hryvnia. Having studied your company's other tenders, we have noticed that most of them contain conditions for recalculating the value of the goods in case of changes in the exchange rate of foreign currencies (USD or EUR) to UAH. As a foreign manufacturer of construction equipment, the main international currency we work with is the dollar. In this tender, we did not find the appropriate conditions for calculating the cost of equipment in case of changes in the exchange rate of foreign currency to the national currency.
Please add the appropriate conditions for recalculating the value of the goods in the national currency when the exchange rate of foreign currencies to the hryvnia changes. Please find an example of such a condition in the original below:
*4.3. У випадку суттєвого відхилення офіційного курсу впродовж виконання даного Договору, Сторони забезпечують наступні дії:
4.3.1. Для здійснення розрахунку за Товар у разі, якщо впродовж дії даного Договору офіційний курс на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару змінився в порівнянні з офіційним курсом на ______**, який становить ______*** більш, ніж на 5 (п’ять) %, ціна одиниці Товару розраховується за наступною формулою:
Р = (К2 / К1 * І + С)*1,2, де:
· Р – ціна одиниці Товару, з урахуванням ПДВ (__%), у національній валюті України на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару, який підлягає сплаті після зміни ціни Товару та суми даного Договору;
· І – імпортна складова в структурі ціни одиниці Товару у національній валюті України, без врахування ПДВ (___ %), яка дорівнює вартості товару відповідно до митної декларації;
· К2 – офіційний курс на дату складання видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару;
· К1 – офіційний курс на дату _______** (курс, який прийнятий за основу в акцептованій пропозиції Постачальника), що становить __________*** грн. за 100 доларів США або Євро;
· С – постійна складова в структурі ціни одиниці Товару у національній валюті України, без врахування ПДВ (__ %), яка дорівнює різниці між вартістю відповідного товару згідно специфікації до цього договору та вартістю товару відповідно до митної декларації .
Перерахунок вартості Товару здійснюється в частині імпортної складової виключно щодо непоставленого Товару на момент зміни з урахуванням вимог цього підпункту, крім Товару, щодо якого здійснена попередня оплата. Перерахунок вартості Товару, щодо якого здійснено попередню оплату, не здійснюється.
We, as a foreign company, wish to participate in the tender and provide you with a competitive offer that fully meets your requirements. We hope for a positive decision on our request and further cooperation.
Відповідь:
Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено.
Щодо інших закупівель, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Щодо іноземних учасників (нерезидентів).
Відповідно до пункту 6 розділу І тендерної документації передбачено наступне:
У разі якщо учасником процедури є нерезидент, то такий учасник додатково до цінової (тендерної) пропозиції у гривні, що подається (за формою, наведеною в Додатку 1) прикріпляє у електронну систему закупівель перерахунок у євро (EUR) або у доларах США (USD) за офіційним курсом до гривні, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій.
Ціна тендерної пропозиції формується Учасниками з урахуванням всіх витрат Учасника.
Учасник-нерезидент вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик Загальну вартість тендерної пропозиції (Р) у грн, розраховану за наступною формулою:
Р = загальна вартість тендерної пропозиції в євро (EUR) або у доларах США (USD) * курс НБУ гривні (UAH) до євро (EUR) або до долара США (USD) на дату оголошення процедури закупівлі.
Учасник-резидент вносить в електронну систему закупівель через електронний майданчик Загальну вартість тендерної пропозиції (Р) у грн, розраховану за наступною формулою:
Р = загальна вартість тендерної пропозиції без ПДВ, грн.
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено наступне:
Для учасників-нерезидентів:
Загальна вартість тендерної пропозиції в євро (EUR) або у доларах США (USD) (обрати необхідне) _____________
курс НБУ гривні (UAH) до євро (EUR) або до долара США (USD) на дату розкриття пропозицій_____________.
Дата відповіді:
22.03.2024 18:17
Відповідь надана
перерахунок вартості товару при умові зміни курсу
Номер:
d0d64fe32e3a407c9d934b1208654c0b
Дата опублікування:
21.03.2024 14:56
Опис:
Шановний Замовнику! Протягом 5 днів Ви оголосили шість тендерів на закупівлю техніку. Поясніть, чому лише в трьох із шести закупівель в договорі є умова перерахунку вартості товару при умові зміни курсу, а в інших трьох закупівлях така умова відсутня.
Відповідь:
Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено.
Щодо інших закупівель, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
Дата відповіді:
22.03.2024 18:17
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
ce69f659f4c14cfba3661d1c44f5e5af
Дата опублікування:
19.03.2024 13:38
Опис:
Шановний Замовник! Тендерною документацією пердбачено: "Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру. Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки транспорного(-их) засобу(-ів) (адреса місця поставки)." Згідно ТЗ місця поставки :1 штука: вул. Пирятинська, 137, місто Прилуки, Чернігівська область; ВРАХОВУЮЧІ на ТЕ, ЩО товар Постачається в різні місця, вимога ,щодо "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки транспорного(-их) засобу(-ів) (адреса місця поставки)" є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, крім того Вами передбачено обслуговування товару ВИЇЗНИМИ БРИГАДАМИ. НА ПІДСТАВІ ЗАЗНАЧЕНОГО, ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а саме: "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки транспорного(-их) засобу(-ів) (адреса місця поставки)".
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником було розглянуто ваше звернення та повідомляється, що зміни, які внесені до тендерної документації, розміщенні та відображені в електронній системі закупівель відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата відповіді:
22.03.2024 18:17
Відповідь надана
Щодо вимог Тендерної документації
Номер:
312a8fd745bc49e48c9911e0bb22dbcd
Дата опублікування:
19.03.2024 13:30
Опис:
Шановний Замовник! Тендерна документація не передбачає перерахунку ціни товару для учасників -резидентів. Враховуючи термін постачання - 150 календарних днів з моменту підписання Договору, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію : в п 6 "У випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору (Додаток 4) з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро)" , також у форму "Цінову пропозицію", та передбачити в проекті договору п.4.3 умови перерахунку ціни товару, у разі коливання курсу валют. Дякуємо.
Відповідь:
Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено.
Дата відповіді:
22.03.2024 18:16
Відповідь надана
delivery time
Номер:
e43bd25aee8e4261a8ba658be047d359
Дата опублікування:
18.03.2024 12:12
Опис:
Dear Sirs,
We, a Chinese company, registered office: Jining, Shandong, China as manufacturer and importer of motor graders, are interested to participate in procurement tender which is carried out by your company.
Unfortunately, the required delivery terms are extremely short and seems impossible to do from our side.
Average production time of the machine is 60 days. The ETA Delivery time , stated by sea lines such as MARLINE and COSCO is 90 days from Qingdao port China to Polish ports due to tough situation in Red Sea and necessity to skip Suez Canal and to pass by Cape of Good Hope.
Hence, we kindly ask you to find opportunity to extend delivery time terms accordingly to all situation as described above
Відповідь:
Замовником було розглянуто можливість внесення змін до строку поставки та повідомляється, що абзац 1 пункту 4.4 строк поставки товарів розділу І. Загальні положення тендерної документації викладено в наступній редакції:
Строк поставки всього товару не повинен перевищувати 150 календарних днів з моменту підписання Договору або з моменту отримання попередньої оплати, якщо передоплата передбачена умовами проєкту Договору (Додаток 4 цієї тендерної документації).
Дата відповіді:
18.03.2024 14:50
Відповідь надана
Термін поставки товару
Номер:
b0d3ceddf621408f9a59665c15c7cda5
Дата опублікування:
15.03.2024 17:35
Опис:
Шановний Замовнику!
Кожна українська компанія відчуває на собі складнощі викликані збройною агресією та логістичними блокадами постачанням товарів на територію України. Морська логістика в нашій країні закрита, наразі відбувається блокування українсько-польського кордону, а на інших кордонах суттєво ускладнений рух. Також на терміни постачання товарів суттєво впливає закриття Суетського каналу, через що кораблі йдуть в обхід Африки, а як результат збільшення транзитного часу.
Зважаючи на всі обставини, які склались, просимо подовжити термін постачання додатково на 30-60 календарних днів. Варто зазначити, що грейдера в Україні не виготовляються, це машини іноземного виробництва. На їх постачання потрібен час, плюс додатково необхідне доопрацювання та дообладнання в Україні для виконання вимог щодо Закону про локалізацію. Тому подовження терміну постачання аж ніяк не вплине на виробничі потреби Вашого підприємства, але значно розширить коло учасників.
Відповідь:
Замовником було розглянуто можливість внесення змін до строку поставки та повідомляється, що абзац 1 пункту 4.4 строк поставки товарів розділу І. Загальні положення тендерної документації викладено в наступній редакції:
Строк поставки всього товару не повинен перевищувати 150 календарних днів з моменту підписання Договору або з моменту отримання попередньої оплати, якщо передоплата передбачена умовами проєкту Договору (Додаток 4 цієї тендерної документації).
Дата відповіді:
18.03.2024 14:50