• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_097_ВО) Халати. Фартухи

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-15-001518-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_097_ВО) ДК 021:2015 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Халати. Фартухи). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 18130000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 521 968,70 грн без ПДВ (один мільйон п’ятсот двадцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят вісім гривень 70 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 45 659,04 грн (сорок п’ять тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 04 копійки). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 521 968.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 219.69 UAH
Період уточнення: 15.03.2024 09:51 - 22.03.2024 00:00
Відповідь надана

Стосовно строку поставки товару

Номер: a231d22b705544669fb1cad37efc2d29
Дата опублікування: 19.03.2024 11:03
Опис: Доброго дня! У зв'язку зі збройною агресією РФ, яка призвела до порушенням логістичних зв'язків та затримки в постачанні сировини та матеріалів, просимо Вас розглянути можливість збільшення строку поставки ТОВАРУ до 40-ка (сорока) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, поставка товару планується протягом серпнявересня 2024 року, строк поставки регламентується згідно п. 4.2. ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ: – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Дата відповіді: 20.03.2024 15:33