• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24Т_111_ВО Електрощітки

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

300 960.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 009.60 UAH
Період уточнення: 14.03.2024 16:49 - 06.04.2024 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: 1569b2d7343e48449a1f5f14913f3cbc
Дата опублікування: 27.03.2024 14:33
Опис: Вимога щодо п. 7.2. Додатку № 7 до тендерної документації. Відповідно до п. 7.2. стор. 2 Додатку № 5: «7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45-й календарний день - Для резидентів України платників ПДВ: з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. - Для резидентів України не платників ПДВ: з дати підписання Акта прийому-передачі товару, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. - Для нерезидентів України: з дати поставки партії ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на цю партію, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.». З приводу вказаного вище слід зазначити, що відповідні умови оплати створюють умови, за яких виробник/постачальник Товару змушений здійснити сплату 20% ПДВ попередньо, тобто, до отримання ним відповідної суми оплати за партію Товару. Відтак, враховуючи значні бюджети закупівель, виробник/постачальник має утримувати на власних рахунках значні суми, які він має сплатити фактично одразу при постачанні партії. Зворотню ж оплату він зможе отримати через 1,5 місяці після поставки. Враховуючи нагальні потреби АТ «Укрзалізниця», подібні умови оплати призводять до фактичного вимивання обігових коштів у виробників/постачальників в довгостроковій перспективі, що, в свою чергу, не дозволяє належним чином здійснювати забезпечення потреб виробництва комплектуючими та матеріалами для наступних закупівель. За таких обставин, просимо викласти вимогу пункту 9 сторінки 2 Додатку № 5 до тендерної документації в наступній редакції або аналогічного змісту: «7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ в наступному порядку: попередня оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ в розмірі 20% від вартості партії ТОВАРУ; остаточний розрахунок за партію ТОВАРУ в розмірі 80% - в термін 5 (п’яти) банківських днів - Для резидентів України платників ПДВ: з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ПОСТАЧАЛЬНИКА, з дати отримання ПОКУПЦЕМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Податкова накладна повинна бути складена на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. - Для резидентів України не платників ПДВ: з дати підписання Акта прийому-передачі товару, на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. - Для нерезидентів України: з дати поставки партії ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток № 1 до цього Договору), відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на цю партію, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Замовник не може внести зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 27.03.2024 15:10