• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук

Завершена

311 350.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 556.75 UAH
Період уточнення: 14.03.2024 16:14 - 12.04.2024 00:00
Відповідь надана

123

Номер: 9f3cd2cdbd5c473483caafb465e84378
Дата опублікування: 17.03.2024 13:35
Опис: Схема із прописуванням вимог під ноутбук Леново із захистом від конкуренції за допомогою листа авторизації виробника схоже не проканала. Замовник хотів здійснити розпил коштів із своїм учасником прописавши вимоги до 9-ти німецьких, бельгійських, шведських та інших сертифікатів із вимогою до листа авторизації від виробника... знищивши конкуренцію по торгам.. Але не дали учасники, от жалко.. пішли в АМКУ... А все так гарно складалось, в тендері технічку "зробили" свої, все ж ідеально мало бути поділено по тихому.... Порада - Не зв язуйтесь краще із такими схематозниками технічок, створюйте конкурентні умови, йдіть на зустріч учасникам, а не певному учаснику і буде толк тоді із України, а заодно і людьми залишетесь.
Відповідь: Шановник Учаснику! Ваше емоційне звернення розглянуто. Закупівля здійснюється відкрито та прозоро відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.
Дата відповіді: 19.03.2024 16:00
Відповідь надана

Інформація для замовника!

Номер: 9ad4a75842c645e7b763c95e76ae90c3
Дата опублікування: 17.03.2024 13:25
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваш запит розглянуто. Відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 19.03.2024 15:55
Відповідь надана

так званий лист ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ

Номер: 21d3a07d6fea4ec09a6815b7a898e55a
Дата опублікування: 14.03.2024 16:21
Опис: Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-13-013701-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Додаток 2 тендерної документації (надалі –Документація) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що підтверджують відповідність продукції, що пропонується до постачання, вимогам Документації, зокрема, авторизаційних листів від виробників, запропонованих Учасником ноутбуків та маніпуляторів типу «Мишка». Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатком 2 Документації встановлено вимогу надання авторизаційних листів від виробників, запропонованих Учасником ноутбуків та маніпуляторів типу «Мишка» для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Лист від виробника– це, зазвичай, досить проста вимога для учасників ринку, і багато учасників його без проблем отримують. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію використання неякісної, контрабандної/контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукцію. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики встановлені Замовником у Документації, не передбачають постачання конкретно вставленої торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за даними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції. Враховуючи зазначене, Ваша вимога є необгрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню. Відсутність листа може вказувати на підозрілість походження товару, що пропонується Учасником. Наявність авторизаційного листа від виробника товару убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції.
Дата відповіді: 16.03.2024 18:05