-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки для закладів культури Лозуватської сільської ради
Торги не відбулися
290 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період уточнення:
14.03.2024 10:16 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана
так звані листи
Номер:
27c33fc9044049cb85af202d548642b2
Дата опублікування:
04.04.2024 16:15
Опис:
Шановний Замовнику, сподіваємось в наступний раз вам більше не захочеться слухати радників з боку учасників які вам так й не допомогли одержати перемогу в АМКУ. Ваш приклад стане яскравим доказом, як не потрібно проводити закупівлі та буде надісланий кожному Замовнику, який захоче прописати так званий лист, а насправді документ на якій шкода витрачати навіть папір.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, Ваше «Запитання до процедури» не містить запитання стосовно тендерної документації.
Виходячи зі змісту Вашого меседжу Ви наполягаєте на тому, що в усіх закупівлях, де скаржник (ТОВ «2629») надав авторизаційний лист Замовники «послухали» учасника ТОВ «2629» і внесли вимогу щодо навності авторизаційного листа до тендерної документації.
Ось малий перелік закупівель в яких Скаржником (ТОВ «2629») в складі тендерної пропозиції були надані документи (листи), що підтверджують його взаємовідносини з виробниками, або офіційними представниками виробника запропонованої продукції на території України, а саме, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-14-000497-a - замовник Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-02-007619-a - замовник ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-12-000111-a- замовник Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-17-010344-a - замовник Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-09-007337-a - замовник Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр"
За даною процедурою Замовником здійснюється придбання 10 ноутбуків для користування в навчальному процесі, в зв’язку з чим, тендерною документацією на дану закупівлю також передбачено надання учасником: висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію про відповідність запропонованих учасником ноутбуків технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017р. №139, технічному регламенту щодо вимог до еко дизайну для комп’ютерів та комп’ютерних серверів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019р. №737, технічному регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, сертифікату експертизи типу про відповідність запропонованих учасником ноутбуків технічному регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017р. № 355 п.6 та п.7.
З огляду на те, що всі вказані сертифікати є у вільному доступі на веб-сайті https://prozorro.gov.ua/, (завантажені у інші процедури), кожен з Учасників може їх надати у своїй пропозиції. У такій ситуації, Замовник з метою отримання підтвердження того, що вищезазначені документи надані виробником або його представником, а не завантажені з інших процедур також і вимагається надання зазначеного листа.
Також, надання листа підтверджувало фізичну можливість поставки запропоновано Учасником товару, бо згідно з даних веб – порталу уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/, Скаржник (ТОВ «2629») не є надійним постачальником, тобто Скаржника спочатку було визнано переможцем у ряді процедур Закупівель, після чого Скаржником надані листи про неможливість поставки товару, як наприклад у наступних процедурах:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-01-009968-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-18-012553-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-02-003712-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-08-019358-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-03-000685-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-04-003774-a, та інші.
Слід зазначити, що в Україні не прецедентне право, різними складами комісії (колегії) АМКУ в різні часи приймались різні рішення в залежності від особистої думки членів комісії АМКУ. Так, в рішення АМКУ по даній закупівлі вказано «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації», тобто висловлена особиста думка членів даного складу комісії АМКУ. При цьому виходячи зі змісту даного рішення АМКУ з боку Замовника відсутні будь які порушення чинного законодавства з питань публічних закупівель, а саме в рішенні вказано «враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Тобто, в даному рішенні АМКУ вимагається усунити не порушення законодавства, а невідповідності.
Дата відповіді:
05.04.2024 20:57
Відповідь надана
Документ про походження товару
Номер:
7b4c615036a84bdb84c2b384c68c0742
Дата опублікування:
18.03.2024 14:24
Опис:
Шановний Замовник
Просимо дати роз'яснення, в якому вигляді Ви хочете бачити документ, про який ідеться в вимозі "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран"
Відповідь:
Добрий день! Можливо надати будь-який документ щодо країни походження товару або довідку Учасника довільної форми
Дата відповіді:
20.03.2024 14:16
Відповідь надана
Інформація для замовника!
Номер:
00508ae99a2642039bf4790120d687ee
Дата опублікування:
17.03.2024 13:54
Опис:
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, Ваше «Запитання до процедури» не містить запитання стосовно тендерної документації, Ви і сами його назвали «Інформація для замовника!»
На теперішній час ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями не передбачено право фізичної/юридичної особи давати завдання Замовникові на кшталт такого як Ви написали: «прохання ознайомитись із висновком АМКУ».
Одночасно повідомляємо, що Ви не позбавлені можливості звернутись до АМКУ.
Дата відповіді:
20.03.2024 14:21
Відповідь надана
Питання
Номер:
9a4158586c7f483c82e5c813d2042cc5
Дата опублікування:
17.03.2024 13:53
Опис:
Шановний замовник, п. 2.4 та 2.5 проєкту договору передбачено,що гарантійні обов язки здійснюються постачальником. Проте у технічних вимогах ви прописали - "Гарантія на ноутбук: Не менш 3 роки від виробника". Якщо гарантійні зобов язання здійснюються учасником, то має бути вимога, що гарантія не менше 3 років від постачальника відповідно до проєкту договору за яким будуть виконувати умови. Прохання внести зміни до технічної документації для синхронізації вимог договору і додатку тд. Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. При необхідності будуть внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.03.2024 14:20
Відповідь надана
Запитання
Номер:
4dd77e7787d74902a99a16919cfb2025
Дата опублікування:
17.03.2024 13:46
Опис:
Шановна уповноважена особа, а що робити тим хто не має прямих відносин із виробником і не є партнером виробника? Адже далеко не усі учасники мають прямі стосунки із виробником. Це не потреба у 100 або 1000 ноутбуків по даній закупівлі . Такий лист можуть отримати лише великі постачальники, які є прямими партнерами виробника. Що робити іншим? Ми отримати такий лист від виробника або його представництва відповідно не маємо можливості, хоча і маємо можливість поставити офіційний товар куплений у таких партнерів виробника в Україні. Хіба це не є форма обмеження кола потенційних постачальників даною вимогою до листа виробника? Такий лист може бути видано лише одній особі на конкретну закупівлю. Усім іншим буде відмова. Ознайомтесь будь-ласка із практикою АМКУ у подібних рішеннях із вимогами до листів авторизації за останній період, до прикладу 2024 рік, адже наведені вами приклади рішень АМКУ 2020 року є зовсім недоречними в умовах реалії, практики сьгодення та змін у законодавстві. Зрозуміло, що усі ситуації індивідуальні, але дана вимога обмежує коло учасників, що не є партнерами виробника. Крім того навіть партнер отримати такий лист може лише той, що прийшов першим, а усім іншим буде відмова. Хіба ви дійсно не вбачаєте в цьому жодних обмежень для потенційних учасників?
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, ваше запитання не стосується тендерної документації, з вашого запитання взагалі не зрозуміло чого саме воно стосується, в ньому Ви висловлюєте думки щодо якогось листа, а саме: «Такий лист можуть отримати лише великі постачальники, які є прямими партнерами виробника», «Ми отримати такий лист від виробника або його представництва відповідно не маємо можливості», «Такий лист може бути видано лише одній особі на конкретну закупівлю. Усім іншим буде відмова», «навіть партнер отримати такий лист може лише той, що прийшов першим, а усім іншим буде відмова» .
Слід зазначити, що ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями не передбачено право фізичної/юридичної особи давати завдання Замовникові на кшталт такого як Ви написали: «Ознайомтесь будь-ласка із практикою АМКУ».
Щодо практики АМКУ то в самому Законі України «Про публічні закупівлі» і в Особливостях відсутнє будь яке пряме посилання на «листи авторизації», як ви їх називаєте, в зв’язку з відсутністю посилання відповідно відсутні будь які зміни з даного питання в Законі та Особливостях.
Дата відповіді:
20.03.2024 14:17
Відповідь надана
Лист від виробника
Номер:
941662721f944efeaeab896e4c8136c0
Дата опублікування:
14.03.2024 11:22
Опис:
Шановний Замовник, прохання прибрати в Додаток №2 до тендерної документації дискримінаційну вимогу про надання листа від виробника або його представника. Вже неодноразово доведено, що даний лист виробник або його представник надає лише одному учаснику і ніякої конкуренції та економії коштів немає. В іншому випадку будемо вимушені оскаржити дану вимогу в АМКУ, практика розгляду показує у 100% рішень, що це є дискримінаційною вимогою і Замовники вимушені на чесних та конкурентних підставах проводити торги, а не тільки для свого учасника. Для того, щоб ви були впевнені, що дані дискримінаційні вимоги успішно оскаржуються в АМКУ, надаємо декілька ідентифікаторів закупівель, де ви зможете ознайомитись з практикою та рішеннями АМКУ.
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення розміщено в розділі «запитання до процедури», однак ваше запитання не містить запитань стосовно тендерної документації.
Щодо рішень АМКУ, то в різні роки різними складами комісії АМКУ приймались різні рішення, а саме: АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c), рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) та багато інших. Також просимо врахувати, що в Україні не діє прецеденте право
Одночасно повідомляємо, що Ви не позбавлені можливості звернутись до АМКУ.
Дата відповіді:
16.03.2024 21:45