-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Послуги IP телефонії (ДК 021:2015: 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)
Завершена
97 509.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 487.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 487.55 UAH
Період уточнення:
13.03.2024 13:29 - 18.03.2024 00:00
Відповідь надана
Обсяг хвилин, інтеграція CRM
Номер:
5590320e6c104b68b438f5cd9179c861
Дата опублікування:
14.03.2024 12:17
Опис:
Добрий день, підкажіть такі питання :
1. Орієнтовний об'єм хвилин вихідних дзвінків в розрізі місяця.
2. Інтеграція з якою CRM?
Відповідь:
Доброго дня!
По суті поставлених запитань повідомляємо:
1. Орієнтовний об’єм хвилин вихідних дзвінків в розрізі місяця не менше 5500-6000 хвилин.
2. CRM система - самописна (без використання сторонніх рушіїв та конструкторів). Інтеграція можлива шляхом виклику зовнішніх сервісів, використовуючи REST API, через скерування необхідних даних з CRM на відповідні методи зовнішнього API.
Дата відповіді:
15.03.2024 10:08