• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Послуги IP телефонії (ДК 021:2015: 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)

Завершена

97 509.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 487.55 UAH
Період уточнення: 13.03.2024 13:29 - 18.03.2024 00:00
Відповідь надана

Обсяг хвилин, інтеграція CRM

Номер: 5590320e6c104b68b438f5cd9179c861
Дата опублікування: 14.03.2024 12:17
Опис: Добрий день, підкажіть такі питання : 1. Орієнтовний об'єм хвилин вихідних дзвінків в розрізі місяця. 2. Інтеграція з якою CRM?
Відповідь: Доброго дня! По суті поставлених запитань повідомляємо: 1. Орієнтовний об’єм хвилин вихідних дзвінків в розрізі місяця не менше 5500-6000 хвилин. 2. CRM система - самописна (без використання сторонніх рушіїв та конструкторів). Інтеграція можлива шляхом виклику зовнішніх сервісів, використовуючи REST API, через скерування необхідних даних з CRM на відповідні методи зовнішнього API.
Дата відповіді: 15.03.2024 10:08