-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія (вільні ціни) на потребу 2024р.
Завершена
865 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 652.40 UAH
мін. крок: 1% або 8 652.40 UAH
Період уточнення:
13.03.2024 11:37 - 18.03.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо форми звітності додпток № 8 та 14 НКРЕКП
Номер:
9286ffe6bbbf41e0b09a2f86884bc401
Дата опублікування:
16.03.2024 12:52
Опис:
Шановний замовник перегляньте вимоги на дотримання законодавства!
Яким чином ваші вимоги стосуються постачальника товару електрична енергія?
Подача
Інформації щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, згідно додатку 8 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018
п. 7.7. Електропостачальник, ОСР та ОСП щороку до 20 лютого року, наступного за звітним, надають до НКРЕКП та оприлюднюють на своїх офіційних вебсайтах інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формами, наведеними в додатках 6-8 до цього Порядку.
Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії»
поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з РОЗПОДІЛУ електричної енергії.
Відповідь:
Шановний Учасник! Згідно Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 року №374 Звіт за формою 14-НКРЕКП-постачанння (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії» повинні надавати ліцензіати, які отримали ліцензії на постачання електричної енергії, це витікає навіть з назви самого звіту. Те саме стосується Інформації щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, згідно додатку 8 до постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 року. Але якщо Ви новостворена юридична особа і не повинні подавати звітність за 2023 рік, скористайтеся нормою Закону, а саме: – У разі якщо учасник або не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису
Дата відповіді:
18.03.2024 11:25
Відповідь надана
Незаконні вимоги тендерної документації
Номер:
796dfdf9ea3247989774131680190e25
Дата опублікування:
15.03.2024 09:15
Опис:
Вимагаємо вилучити з тендерної документації повністю пункт «Додаткові документи» у Розділі І Додатку 3, як такий, що суперечить чинному законодавству, зокрема, п. 29 Особливостей (Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.22 р.). Рішення АМКУ: №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a) тощо.
Відповідь:
Шановний Учасник! Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а подання учасниками додаткових документів надають Замовнику підтвердження надійності потенційних учасників. Підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Дата відповіді:
18.03.2024 11:25
Відповідь надана
Невідповідність тендерної документації п. 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178)
Номер:
f018b82cfc0f4ad492ce115c07d83e35
Дата опублікування:
14.03.2024 11:13
Опис:
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні. Зазначені документи незаконно вимагаються вами у Пункті «ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ» Розділу І Додатку 3 тендерної документації, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити пункт «ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ» Розділу І Додатку 3 тендерної документації. Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії без будь-яких виключень. Саме це вимагається вами у кожній вимозі в «Додаткові документи» Розділу І Додатку 3 (підтвердження наявності центрів, нерухомості, певних співробітників, документів на них, інформації щодо технологічних документів та показників тощо), що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, праціників тощо згідно ліцензійних вимог, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи взагалі. На підставі вищезазначеного, вимагаємо повністю виключити пункт «ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ» Розділу І Додатку 3 з тендерної документації.
Відповідь:
Ваші зауваження взяті до уваги
Дата відповіді:
15.03.2024 15:07