• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 400.00 UAH
Період уточнення: 13.03.2024 09:58 - 19.03.2024 00:00
Відповідь надана

так званий лист

Номер: c64c39fb58f8481ea030c08a951cb496
Дата опублікування: 15.03.2024 17:54
Опис: Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званого авторизаційного листа, який не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-13-013701-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Розглянувши Вашого листа Замовник повідомляє Вас про наступне. Замовник закуповує товар через систему прозорро, а не напряму у виробника тому для підтвердження Замовник вимагає листа від виробника або його представництва на території України з підтвердженням того, що товар є оригінальним та відповідає вимогам тендерній документації. Відповідно до ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен дотримуватися принципів, а саме: максимальна економія та ефективність - Тобто замовник має придбати товари, роботи чи послуги за найнижчою запропонованою ціною, але врахувавши усі технічні вимоги, вимоги до якості тощо; запобігання корупційним діям і зловживанням. Правило ефективності означає, що кожну копійку з бюджету замовник не повинен витратити даремно. А якщо за найменші гроші то замовник отримає найкращу якість, то одночасно із правилом ефективності і він дотримається і вимог щодо пропорційності. Тобто, із найнижчою ціною замовник хоче отримати предмет закупівлі належної якості. Втілення принципу максимальної економії та ефективності веде до здійснення закупівель з мінімально можливими витратами і досягати максимального кінцевого результату проведення процедур. Свідченням ефективності закупівель, зрештою, є забезпечення повною мірою суспільних потреб і раціональне використання бюджетних коштів внаслідок реалізації таких замовлень. Відповідно до законодавства України мають право подавати всі Учасники тендерну пропозицію але дотримуючись заявлених вимог Замовником в додатках до тендерної документації. Керуючись ст. 13 Митного кодексу України, даний товар проходить авторизацію з подальшим її реєстрації в митній декларації. Авторизація – це процес перевірки прав користувача комп’ютера або веб-сайту на виконання конкретних дій і надання відповідних дозволів. Найчастіше цей термін неправильно вживають як синонім до таких слів, як “аутентифікація” та “ідентифікація”. Тому Замовником чітко дотримано Закон України “Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонування авторизованих економічних операторів” від 2 жовтня 2019 року № 141-IX - “Митні формальності під час застосування процедури спрощеного декларування виконуються із застосуванням автоматизованої системи митного оформлення. У разі якщо автоматизованою системою митного оформлення або посадовою особою органу доходів і зборів за результатами застосування системи управління ризиками не визначено необхідність участі посадових осіб органів доходів і зборів у виконанні митних формальностей за спрощеною митною декларацією, митні формальності за такою спрощеною митною декларацією виконуються автоматизованою системою митного оформлення в автоматичному режимі протягом 15 хвилин з моменту її реєстрації. Особливості виконання митних формальностей під час застосування процедури спрощеного декларування визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику”. Тому на підставі вищевикладеного Замовником чітко дотримано законодавство про проведення публічних закупівель та не порушено принципів здійснення закупівель. Таким чином Замовник не матиме справ з “недоброякісними постачальниками”.
Дата відповіді: 18.03.2024 13:30