-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія, код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Завершена
2 248 497.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 242.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 242.49 UAH
Період уточнення:
12.03.2024 22:10 - 17.03.2024 00:00
Відповідь надана
щодо центру обслуговування
Номер:
8b8f32402d344bd2a8d5f8df486dd5f7
Дата опублікування:
13.03.2024 09:33
Опис:
відповідно пункту 13 додатку 4 Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції Ви вимагаєте \
Довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, або посадової особи, з робочим місцем на території м. Харкова або Харківської області безпосередньо, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, у відповідності до вимог п.8.3.6. та 8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 (зі змінами). (на підтвердження надати копію або оригінал наказу про призначення). Така вимога є явно дискримінаційною і суттєво обмежує коло потенційних учасників торгів, адже у більшості електропостачальників відсутній обов'язок створювати окремого структурного підрозділу на території м. Харкова або Харківської області, або наймати посадову особу, з робочим місцем на території м. Харкова або Харківської області. Наявність цетру обслуговування чи посадової особи на території м. Харкова або Харківської області жодним ином не впливає на якість постачання електричної енергії. Більш того Ви вимагаєте на підтвердження надати копію або оригінал наказу про призначення. Ця вимога прямо суперечить п. 29 Особливостей. Просимо виключити вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення розміщено в розділі «запитання до процедури», однак ваше запитання не містить запитань стосовно тендерної документації.
В запитанні Ви висловлюєте власну думку, що «підтвердження надати копію або оригінал наказу про призначення прямо суперечить п. 29 Особливостей».
Однак, зазначене не відповідає дійсності. Так, п.29 Особливостей передбачено, що «у разі проведення відкритих торгів згідно з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)».
Тендерною документацією на дану закупівлю не передбачено застосування положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що відображено в Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. В даному Додатку 1 вимагається підтвержєення такого кваліфікаційного критерію як Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також, Замовником дотримано вимоги п.29 Особливостей, в частині не встановлення вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі), що відображено в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.03.2024 21:08
Відповідь надана
щодо ТД
Номер:
c94e3393f27d46529ff544cca2de33c2
Дата опублікування:
13.03.2024 09:27
Опис:
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації два додатки № 4.
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, Ваше звернення не містить запитань стосовно тендерної документації.
Дата відповіді:
16.03.2024 21:02
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
6f439ea6d7a3448e96a5740e1c9f3ed2
Дата опублікування:
13.03.2024 08:18
Опис:
Доброго дня. Шановний замовник згідно з Додатку 4 Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції п. 7-12 учасники зобов'язані надати оригінал або копію сертифікатів відповідності ДСТУ ISO. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги
Відповідь:
Доброго дня.
Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення розміщено в розділі «запитання до процедури», однак ваше запитання не містить запитань стосовно тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що вимогами ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У відповідності до даної вимоги в Додаток 4 до тендерної документації (пункти 7-12) було включено вимоги щодо наявності у учасника закупівлі відповідних сертикатів ISO.
Слід зазначити, що АМКУ не вважає наявність сертифікатів ISO в тендерній документації порушенням вимог законодавства з публічних закупівель, що відображено: Рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, Рішення №9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, Рішення №3526-р/пк-пз від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-а, Рішення №1137-р/пк-пз від 01.02.2023, оголошення № UA-2023-01-18-015548-а, Рішення №852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-а, Рішення №5570-р/пк-пз від 27.04.2023, оголошення № UA-2023-04-13-003371-а, Рішення №14-р/пк-пз від 02.01.2023, оголошення № UA-2022-12-21-019364-а та багато інших.
Дата відповіді:
16.03.2024 21:12