-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
Період уточнення:
12.03.2024 12:44 - 17.03.2024 00:00
Відповідь надана
Прохання до замовника!
Номер:
335dd996d31d4d40b9852b7694b20a0c
Дата опублікування:
16.03.2024 15:27
Опис:
Шановний Замовник, з метою дотримання основних принців публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації: «Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та артикул, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару та надати посилання на сайт виробника. Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовника.» Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги в багатьох випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють у свою пропозицію. Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Відповідь:
Шановний Учасник, в умовах ТД (Додаток 5) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складеною учасником згідно з певною формою (Таблиця 1), де повинен вказати виробника товару, країну походження товару та технічні характеристики.
Дата відповіді:
18.03.2024 09:05
Відповідь надана
Авторизаційний лист не є дискримінацією, будь яка компанія може його отримати
Номер:
9ee40addb31f4aaeace57b4db2a34440
Дата опублікування:
13.03.2024 11:17
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що ВИМОГА щодо надання листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника запропонованого товару або авторизаційного лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ, що підтверджується наступними положеннями.
По-перше, авторизаційний лист, наданий Учасником від ВИРОБНИКА запропонованого товару або офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft, убезпечить Замовника від закупівлі та подальшого використання у своїй діяльності НЕЛЕГАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, НЕЛІЦЕНЗОВАНОЇ ВЕРСІЇ Windows та попередить порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права», зокрема статті 50: « г) ввезення на митну територію України без дозволу осіб, які мають авторське право і (або) суміжні права, примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, програм мовлення;», д) вчинення дій, що створюють загрозу порушення авторського права і (або) суміжних прав; е) будь-які дії для свідомого обходу технічних засобів захисту авторського права і (або) суміжних прав, зокрема виготовлення, розповсюдження, ввезення з метою розповсюдження і застосування засобів для такого обходу; є) підроблення, зміна чи вилучення інформації, зокрема в електронній формі, про управління правами без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав чи особи, яка здійснює таке управління; ж) розповсюдження, ввезення на митну територію України з метою розповсюдження, публічне сповіщення об’єктів авторського права і (або) суміжних прав, з яких без дозволу суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав вилучена чи змінена інформація про управління правами, зокрема в електронній формі.».
Також законодавством України передбачена відповідальність, яку можуть понести як учасники-постачальники, так і замовники-користувачі поставленої нелегальної техніки або не ліцензованої версії Windows з підробним ключем активації за «незаконне відтворення та розповсюдження об'єктів інтелектуального права», зокрема: Адміністративна відповідальність Стаття 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності», що тягне за собою накладення штрафу від десяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення (від 170 грн. до 3400 грн.). Кримінальна відповідальність Стаття 176 Кримінального кодексу України «Порушення авторського права і суміжних прав», що тягне за собою накладення штрафу від двохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 3400 грн. до 17 000 грн.) або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, та частина 2 передбачає штраф від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 грн. До 34 000 грн.) або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років. Цивільна відповідальність Статтею 52 Закону України «Про авторське право і суміжні права», окрім інших, передбачено право суб’єкта авторського права (ЗОКРЕМА ВИРОБНИКА) звертатися до суду з позовом про відшкодування збитків (матеріальної шкоди), включаючи упущену вигоду, або стягнення доходу, отриманого порушником внаслідок порушення ним авторського права або виплату компенсацій.
Таким чином, з огляду на вище описану відповідальність, наявність авторизаційного листа від виробника товару або офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції.
По-друге, вимога надати авторизаційного листа від виробників товару НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ з огляду на практику Антимонопольного Комітету України. Зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018 р., було відмовлено у задоволенні скарги учасника торгів у частині внесення змін до тендерної документації, а саме: прибрати вимогу «обов'язку подачі учасником листів авторизації від виробника», що на його думку здійснює штучне обмеження кола потенційних учасників торгів лише виробниками товарів. АМКУ надав висновок про те, що скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації, не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації, а також яким чином зазначена умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.
Тобто, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати авторизаційний лист від виробника товару, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість. Адже потенційними учасниками торгів можуть бути не тільки виробники, а й інші суб'єкти (представники, дилери, дистриб'ютори, інші особи на договірних засадах тощо), що безпосередньо мають відносити із виробником, закуповуючи ЛЕГАЛЬНО їхню продукцію для подальшої реалізації. Аналогічні позиції АМКУ також викладені у рішеннях № 1279-р/пк від 16.03.2017 р, №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 р., № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. З переліченими рішеннями АМКУ можна ознайомитися на сайті: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler, https://amcu.gov.ua/ .
Також існує практика Європейський суд з прав людини, рішення якого легалізовані в Україні, зокрема справа "Ван Раалте проти Нідерландів" дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, ні чинне законодавство, ні практика АМКУ, не визнає встановленну вимогу надати авторизаційного листа від виробника запропонованого товару або офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft як дискримінаційною умовою та переслідує «ЗАКОННУ МЕТУ» придбання легального обладнання та програмного забезпечення.
Тому зважаючи на вище написане, будьте пильними та не ведіться на спам повідомлення від компаній які пропонують не легально ввезений в Україну товар та не ліцензовані версії Windows при цьому порушують Закони України та авторське право (Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення “Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”, Частиною 1 статті 176 Кримінального кодексу України ). Учасники які на постійній основі намагаються оскаржити намагання замовника придбати ліцензійне ПЗ та легальне обладнання, не мають змоги закупляти таке обладнання та програмне забезпечення (при цьому продають замовникам підробні ключі активації Windows) тому, що знаходяться в бан листах та чорних списках українських та європейських виробників.
Відповідь:
Шановний Учасник,
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно.
Ми поділяємо і втілюємо принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому змін до ТД щодо авторизаційного лист-підтвердження від виробника або офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft не буде внесено.
Дата відповіді:
14.03.2024 12:18
Відповідь надана
так званий лист - це ганебний спосіб договорних тендерів
Номер:
c28eac725b52428397b6f7238fb85716
Дата опублікування:
13.03.2024 10:54
Опис:
Наявність вимоги про надання так званого авторизаційного листа, який не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації даної вимоги будуть порушувати вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
ДОВЕДЕНО наявність у вимогах так званого авторизаційного листа - це дискримінація, рішенняя АМКУ за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
Відповідь:
Шановний Учасник, ми поділяємо і втілюємо принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, тому змін до ТД щодо авторизаційного лист-підтвердження від виробника або офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft не буде внесено.
Дата відповіді:
14.03.2024 12:12
Відповідь надана
Процесори AMD
Номер:
aa7dd22f4d3c49148a31d3455be4992f
Дата опублікування:
13.03.2024 10:15
Опис:
Шановний замовнику!
Чи можливе постачання ноутбуків на базі процесорів AMD, котрі мають не гірші технічні характеристики аніж Intel Core i3-1215U?
Відповідь:
При підготовці тендерної документації замовником було розроблено технічну специфікацію, яка містить загальні технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначення процесору виробництва компанії Intel Corporation викликано необхідністю характеризувати товар, а також уніфікувати комп’ютерний парк підприємства. Але, технічна специфікація до тендерної документації передбачає, що у всіх випадках застосування Замовником в документації конкретних торгових марок, виробника, джерело походження, тощо – необхідно читати «або еквівалент». Таким чином, при підготовці пропозиції Учасники повинні читати та розуміти, як «або еквівалент» у всіх випадках посилання Замовником на процесор виробництва компанії Intel Corporation в тендерній документації.
Підсумовуючи повідомляємо, що процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам які передбачені тендерною документацією. В іншому випадку, на жаль, процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дата відповіді:
13.03.2024 16:17