• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги С101307 Бузова — Неграші на ділянках км 0+000 — км 4+000,км 5+000 — км 7+190

Завершена

39 083 612.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 39 083.61 UAH
Період уточнення: 10.04.2018 15:37 - 08.05.2018 10:00
Відповідь надана

Договірна ціна

Номер: 125a0834f0134f9aa673b6db6fe5c586
Дата опублікування: 25.04.2018 10:41
Опис: Відповідно до абз. 4 п. 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 року Договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Згідно з п. 21 Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Пунктом 14 зазначених вище Загальних умов Приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду. Тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду. Далі, пунктом 22 передбачено наступне: Якщо під час укладання договору підряду через невизначеність витрат (!) чи інші обставини остаточно встановити договірну ціну неможливо, сторони у договорі підряду визначають приблизну договірну ціну, а також порядок її коригування в процесі виконання робіт (будівництва об'єкта). Приблизна договірна ціна може уточнюватися в міру виконання робіт, здійснення витрат підрядника тощо. Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, п. 6.3.2 вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства (!). Акцентуємо увагу – саме на підставі положень законодавства, а не на власний розсуд. Уточнення твердих договірних цін можливе лише у випадках, якщо: замовник змінює у процесі будівництва проектні рішення; виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Додатково зазначаємо, що за твердої договірної ціни можливе включення до її складу ризиків, що неможливо за динамічної ціни, оскільки динамічна ціна не передбачає чіткого обсягу та виду робіт та корегується у ході виконання договору. Статтею 36 Закону про закупівлі передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім встановленого Законом переліку випадків. Варто зазначити, що перелік випадків практично збігається з переліком підстав для перегляду/уточнення твердих договірних цін. Оскільки технічним завданням Замовника, розробленого на підставі проектної документації, передбачено чіткий, детальний опис видів робіт та їх обсяги, які плануються до виконання, вважаємо, що встановлення динамічної договірної ціни з наведених вище причин безпідставне. У зв’язку з чим просимо замовника: 1) пояснити своє рішення щодо визначення виду договірної ціни з посиланням на документи, якими він при цьому керувався; 2) встановлення в проекті договору щодо поточної закупівлі твердої договірної ціни шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що згідно абзуцу 2 п. 21 Постанови Кабінету Міністрів "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 № 668, ВИД договірної ціни та вимоги до кошторису, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру), ВИЗНАЧАЮТЬСЯ у тендерній документації ЗМОВНИКА.
Дата відповіді: 27.04.2018 08:55
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: efc360beae4f42f7a8df740671a29aed
Дата опублікування: 19.04.2018 09:54
Опис: Добрий день! Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання «….розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281, з урахуванням листа Укравтодору від 07.03.2018 р. №746/1/13-5, що не може перевищувати 6400 грн…». Надайте роз’яснення: Чи можна надати розрахунок кошторисної заробітної плати (затверджений на підприємстві), який значно перевищує 6400 грн. а врахувати при розрахунках Договірної ціни 6400 грн? Чи потрібно додатково надавати розрахунок кошторисної плати на 6400 грн.?
Відповідь: Доброго дня. Можна. Додатково надавати розрахунок під 6400,00 не потрібно
Дата відповіді: 24.04.2018 08:28
Відповідь надана

Договірна ціна

Номер: c67da0154bc644239c85d50e3ece9ff6
Дата опублікування: 17.04.2018 16:54
Опис: Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник надає договірну ціну та додатки до неї: - пояснювальна записка; - розрахунки до документа "Договірна ціна" на витрати, які включені до вартості пропозиції: витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель, розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністративних витрат; - аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо); - підсумкова відомість ресурсів; - порівняльний склад ресурсів кошторисних норм у разі заміни машин (механізмів); - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281, з урахуванням листа Укравтодору від 07.03.2018 р. №746/1/13-5, що не може перевищувати 6400 грн; - калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві виконані відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджувальні розрахунки на: - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період по підприємству учасника за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних послуг, з урахуванням відповідних показників, наведених у додатку Г СОУ 42.1-37641918-050:2012 або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась. Разом з тим, абз. 3 п. 2 розділу 4 тендерної документації «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: у випадку, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, всупереч вимогам абзацу 2 частини 1 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», розкривається також і інформація про ціну пропозиції (договірна ціна та локальні кошториси), то така пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам документації замовника. У наведеній вимозі з попереднього переліку (п. 6 розділ ІІІ) наведено чомусь лише такі документи як договірна ціна та локальні кошториси до неї, тобто решта документів має завантажуватись учасником з відкритим доступом. Маємо на увазі такі документи, як пояснювальна записка (у якій відображені цінові показники будівельно-монтажних робіт), розрахунки прямих та загальновиробничих витрат, відомості ресурсів до локальних кошторисів, аналіз цін на основні дорожньо-будівельні матеріали тощо. Доводимо до відома Замовника, що відповідно до абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Оскільки замовником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановлено надання учасником договірної ціни та розрахунків до неї, яка при цьому має бути не доступна до перегляду, яким чином Замовник встановить відповідність пропозиції учасника технічним характеристикам предмета закупівлі? Також повідомляємо, що статтею 29 Закону встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому замовником не вимагається надання договірної ціни переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 36 Закоону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище та роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06-24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) вимагаємо внесення змін до тендерної документації: вилучення вимоги щодо надання договірної ціни, розрахунків до неї та інших підтверджувальних документів учасником торгів до проведення електронного аукціону; доповнення тендерної документації вимогою щодо надання договірної ціни саме переможцем торгів та строки її надання; приведення інших тендерних документацій Замовника вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та вимогам чинних нормативних документів з ціноутворення у будівництві.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника (всі документи, що являються складовою тендерної пропозиції) має бути подана до закінчення кінцевого строку подання визначеного Замовником. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація розроблена з урахуванням вимог статті 22 Закону, а тому містить перелік всіх необхідних документів, що мають міститися в складі тендерної пропозиції, тобто бути подані через електронну систему закупівель та належним чином підтверджувати відповідність послуг, що мають бути надані Учасником вимогам Замовника. У міжнародній процедурі торгів саме Учасник у своєму кабінеті (під час подання пропозиції), ті документи, які містять інформацію про ціну має відмічати певною позначкою, що робить їх доступними для відкритися Замовнику лише після аукціону (так зване друге розкриття). Якщо в ході торгів ваша цінова пропозиція зміниться, то у випадку визначення вас переможцями, договірну ціну та додатки до неї ви повинні будете скоригувати у відповідність з результатами аукціону на етапі заключення договору. Окрім того, в частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації міститься вимога про надання Учасниками деяких документів, які містять інформацію щодо технічного опису предмета закупівлі та водночас не містять інформації про ціну. Тому, розкриття таких документів має відбутися до аукціону, з метою дотримання вимог абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону. Доводимо до вашого відома, що після завершення електронного аукціону та розкриття решти документів пропозиції Учасника Замовником проводиться їх розгляд на відповідність вимогам предмету закупівлі. За результатами другого розгляду, у випадку встановлення невідповідності цієї частини пропозиції умовам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника буде відхилена. Тому радимо буди уважними під час підготовки та подання тендерної пропозиції. Також, звертаємо вашу увагу на той факт, що Закон України «Про публічні закупівлі» на дає право Замовникам вимагати від переможця торгів подання будь-яких інших документів, окрім тих, перелік яких чітко визначений змістом статті 17 даного нормативно-правового акта.
Дата відповіді: 20.04.2018 10:37