-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
згідно документації
Завершена
430 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Період уточнення:
12.03.2024 09:59 - 17.03.2024 00:00
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
ba0d6e5be3f4479aa3e83c924466ec88
Дата опублікування:
15.03.2024 13:49
Опис:
Замовник вимагає надати сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2023 року. Немає можливості виконати цю вимоги оскільки наше підприємство було створено у 2024 році, одже просимо виключити цю дискримінаційну вимогу для новостворених підприємств.
Відповідь:
Доброго дня! Потрібно надати довідку у довільній формі, про те, що Ваше підприємство було створено в 2024 році, тому Ви не маєте можливості надати таку довідку.
Дата відповіді:
15.03.2024 14:08
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
9e14064fb97e43cbbf4e1673b3774d1c
Дата опублікування:
15.03.2024 13:47
Опис:
Замовник вимагає надати сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2023 року. Цією вимогою ви обмежуєте коло учасників у частині тих які не маю транспортних засобів у власності чи оренді, а постачають свою продукцію до закладів на підставі договорів надання траспортних послуг чи послуг з перевезення вантажів. просимо викласти в наступній редакції: рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів); або на перевізника продукції по даній закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Надайте договори укладені з перевізником продукції,з зазначенними автомобілями, якими будуть надаватися відповідні послуги доставки готової їжі .Автомобілі повинні відповідати всім вимогам тендерної документації.
Дата відповіді:
15.03.2024 14:15
Відповідь надана
Цінова пропозиція
Номер:
92da365b02eb48e89a7e6a0ef6cebd39
Дата опублікування:
15.03.2024 13:21
Опис:
Я правильно заповнити цінову пропозицію: згідно специфікації (загальний стіл і гостра) чи згідно технічних вимог, викладених в додатку 3 (загальні вікові категорії)?
Відповідь:
Доброго дня! Необхідно заповнити додаток 5 "тендерна пропозиція ", згідно наведеної форми тендерної документації
Дата відповіді:
15.03.2024 13:47
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
e2fac2f372e043ca87e30ac1fafe6034
Дата опублікування:
14.03.2024 14:56
Опис:
Замовник вимагає надати сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2023 року. На період військового стану в нашій країні чиним закоодавством забороненно проведення будь-яких заходів щодо проведення контролю чи проведення перевірок, тому ця вимога є дискримінаційною. Просимо виключити її з ТД.
Відповідь:
Відповідно до п.1 Наказу № 5 від 03.01.2023 Міністерства аграрної політики та продовольства України, «Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану» дозволяється здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Дата відповіді:
15.03.2024 09:59
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
75c2e512ebd84f1b80ac8403aa1fcd35
Дата опублікування:
14.03.2024 14:47
Опис:
Замовник зазначає, що розглядати аналогічні договори, які лише оприлюднені в електроній системі закупівель, що безумовно є дискримінаційною вимогою для учасників, які до цього працбвали лише з приватними замовниками.
Просимо виключити цю вимогу, як дискримінаційну.
Відповідь:
Доброго дня, до Тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
15.03.2024 10:29
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
f4959a4a8dea4806acea0320a16dbdb5
Дата опублікування:
14.03.2024 14:41
Опис:
Замовник вимагає у випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування надати документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів. Просимо роз'яснити навіщо учасником надавати і договори оренди, строк дії яких перевищує строк надання послуг за цією закупівлєю, і додаткові листи про користування об'єктами оренди? Вбачається подвійна вимога, що є дискримінацією. Прошу видалити діскримінаційну вимогу про надання листів-відгуків про користування матеріально-технічною базою.
Відповідь:
Учасникам процедур закупівлі необхідно надати договори оренди об'єктів матеріально технічної бази, строк яких не менше строку надання послуг, а саме до 31.12.2024 року. Листи-відгуки для орендованих об'єктів, що зазначені у матеріально технічній базі необхідні, для підтвердження належного користування учасником, даними об'єктами матеріально технічної бази, та знаходяться в належному стані, для виконання умов предмета закупівлі.
Дата відповіді:
14.03.2024 14:48