• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватори-навантажувачі колісні у кількості 19 штук та екскаватори-навантажувачі із додатковою комплектацією у кількості 6 штук)

Завершена

76 738 499.90 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 767 385.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2024 19:06 - 24.03.2024 00:00
Відповідь надана

Localization

Номер: 95f6ac4a807a4301837fe6f1c6fbafae
Дата опублікування: 22.03.2024 18:58
Опис: You are simply unprofessional or not willing to read Law. No time for dispute. We quit this tender, same as from two other tenders. Poor impression.
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями).
Дата відповіді: 25.03.2024 16:55
Відповідь надана

Сервісні центри

Номер: 13606934d6ed43c59688347bb5e950da
Дата опублікування: 22.03.2024 17:42
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо додати п. «Учасник повинен у складі пропозиції надати лист-дозвіл, що перед підписанням договору Замовник має право перевірити наявність сервісних центрів власноруч.» Ця вимога надасть можливість перевірити та переконатись Замовнику, що учасник надав достовірні дані, щодо існуючих сервісних центрів.
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації у запропонованій вами редакції.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:55
Відповідь надана

Період сервісного обслуговування

Номер: f0ef5f93cff94159a7001047785d09dc
Дата опублікування: 22.03.2024 17:41
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо Вас додати пункт в Технічні вимоги «Період сервісного обслуговування, рекомендований заводом-виробником для України: не менше 500 мото/годин» Внесення цього пункту наддасть можливість передбачити та заощадити бюджетні кошти. Та спланувати подальші витрати підприємства.
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації у запропонованій вами редакції.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:55
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: 09859a4f512542978873fbc46b80e7b9
Дата опублікування: 22.03.2024 17:40
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо Вас внести зміни в п. «4.4    строк поставки товарів строк поставки - Строк поставки всього товару не повинен перевищувати 70 календарних днів з моменту підписання Договору або з моменту отримання попередньої оплати, якщо передоплата передбачена умовами проєкту Договору (Додаток 4 цієї тендерної документації)». На нашу думку, техніка яка закуповується Замовником, критично важлива для енергонезалежності Нашої держави і найкоротший термін отримання техніки є одною з основних складових. Ми як офіційний представник, маємо в наявності всю кількість техніки і маємо можливість поставити її в найкоротші терміни. Техніка що закуповується для ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРНАФТА» повинна вже зараз працювати заради підняття економіки Нашої країни, та наближати нас до перемоги. Зменшення строки поставки ні як не дискримінує учасників, а на сам перед дає можливість участі офіційним представникам на території України, поставити якісну техніку з розгалуженою сервісною мережею.
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації у запропонованій вами редакції.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:54
Відповідь надана

Неоднозначне формулювання

Номер: 3763dfd0866d4122871bd891d4dddf07
Дата опублікування: 22.03.2024 10:44
Опис: Шановний Замовник, уважно проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю UA-2024-03-11-012212-a, нами було виявлено неоднозначне формулювання щодо кількості комплектів додаткового обладнання екскаватора-навантажувача. Так, із формулювання не зрозуміло чи потрібно укомплектувати кожен з шести екскаваторів-навантажувачів відповідним обладнанням, чи в технічній специфікації вказана остаточна загальна кількість обладнання, яка необхідна Замовнику. Враховуючи викладене, вимагаємо уточнення з приводу необхідної кількості комплектів додаткового обладнання екскаваторів-навантажувачів, шляхом внесення змін у тендерну документацію, а саме Додаток 3 до тендерної документації. В іншому випадку, Замовник ризикує отримати некоректну кількість необхідного додаткового обладнання.
Відповідь: Шановний Учасник. У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне. Замовником проводиться процедура закупівлі для придбання, зокрема, екскаваторів навантажувачів колісних із додатковою комплектацією. Позиція 2 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації містить технічні параметри Екскаватора навантажувача колісного із додатковою комплектацією у кількості 6 одиниць. Комплектація додаткового обладнання екскаватора-навантажувача є такою ж технічною характеристикою, як потужність двигуна, транспортна довжина тощо. Тобто, Учасник повинен запропонувати 6 одиниць товару, які у повному обсязі відповідають усім технічним параметрам, які містяться у технічному завданні на закупівлю, у тому числі комплектація додаткового обладнання екскаватора-навантажувача для кожної одиниці товару.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:54
Відповідь надана

Щодо термінів постачання

Номер: 482154dd0d8d497b868fb81f5a34d227
Дата опублікування: 19.03.2024 14:22
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас збільшити термін постачання до 150 календарних днів. Збільшення терміну постачання обусловлено з термінами морських перевезнь, а також з обставинами в країнах, які межують з Україною. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником було розглянуто ваше звернення та повідомляється, що зміни, які внесені до тендерної документації, розміщенні та відображені в електронній системі закупівель відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата відповіді: 22.03.2024 09:41
Відповідь надана

ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 53f01380929a4fbeab99b8231ffd06be
Дата опублікування: 19.03.2024 11:58
Опис: Шановний ЗАМОВНИК! Форма Тендерна пропозиція передбачає : "У випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, та зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро)." ЗАЗНАЧЬТЕ БУДЬ ЛАСКА ПРИКЛАД, ЯКИМ ЧИНОМ НАДАВАТИ ВАМ ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ
Відповідь: Пунктом 6 розділу І тендерної документації передбачено наступне: у випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору (Додаток 4) з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро). Пункт 4.3 розділу 4 проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) містить формулу. Враховуючи викладене, у випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, та зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро).
Дата відповіді: 22.03.2024 09:40
Відповідь надана

ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 7e8903907d3941ee87ad647d3afc19bf
Дата опублікування: 19.03.2024 11:53
Опис: Шановний Замовник! Формою тендерної пропозиції передбачено: "Учасник-переможець заповнює по кожній номенклатурній позиції період поставки в межах визначеного строку поставки. Інтервал (між від та до) не повинен перевищувати 10 календарних днів. Приклад: 1. Товар за порядковим номером 1, термін поставки від 10 до 20 календарних днів від дати підписання Договору/від дати отримання попередньої оплати. В такому випадку Строк поставки Товару зазначається: від 10 до 20 к.д.; 2. Товар за порядковим номером 2, термін поставки від 20 до 30 календарних днів від дати підписання Договору/від дати отримання попередньої оплати. В такому випадку Строк поставки Товару зазначається: від 20 до 30 к.д.; 3. Товар за порядковим номером 3 (кількість товару 100 шт.), поставка здійснюється партійно від дати підписання Договору/від дати отримання попередньої оплати. В такому випадку Строк поставки Товару зазначається: 50 шт. від 10 до 20 к.д.; 50 шт. від 20 до 30 к.д. Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою сторін, шляхом укладення ДУ до Договору." Просимо Вас надати розьяснення, чому не можливо ПРОСТО зазначити срок поставки - 120 календарних днів, згідно умов тендерної документації "Строк поставки всього товару не повинен перевищувати 120 календарних днів з моменту підписання Договору або з моменту отримання попередньої оплати, якщо передоплата передбачена умовами проєкту Договору (Додаток 4 цієї тендерної документації)? ДЛЯ ЧОГО ВАМ ІНТЕРВАЛ в 10 календарних днів? ЯКИМ чином постачальнику ПЕРЕДБАЧИТИ Якісь НЕПЕРЕДБАЧЕНІ ОБСТАВИНИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ, у разі їх виникнення, наприклад: блокування границь (пропускних пунктів) країнами, які межують з Україною або інше.
Відповідь: Пунктом 4.4 розділу І тендерної документації передбачено, що строк поставки всього товару не повинен перевищувати 150 календарних днів з моменту підписання Договору або з моменту отримання попередньої оплати, якщо передоплата передбачена умовами проєкту Договору (Додаток 4 цієї тендерної документації). Учасник зазначає запропонований варіант поставки Товару в Додатку 1 цієї тендерної документації. Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою сторін, шляхом укладення ДУ до Договору. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник-переможець заповнює по кожній номенклатурній позиції період поставки в межах визначеного строку поставки. Інтервал (між від та до) не повинен перевищувати 10 календарних днів. Зазначення інтервалу (між та до) зумовлено внутрішніми потребами підприємства. Разом з тим, виходячи із вимог тендерної документації «Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою сторін, шляхом укладення ДУ до Договору.
Дата відповіді: 22.03.2024 09:40
Відповідь надана

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: f622fa5e6e29403fa6e8d7b6c2804ecb
Дата опублікування: 19.03.2024 11:29
Опис: Шановний Замовник! Вами вимагається :"Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру. Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)" . Згідно ТЗ - "Місце поставки: Позиція 1 (Екскаватори-навантажувачі колісні у кількості 19 штук); 2 штуки: вул. Промислова, місто Долина, Івано-Франківська область; 2 штуки: вулиця Горєва, село Гоголеве, Полтавська область; 2 штуки: вул. Шевченка 203, місто Борислав, Львівська область; 4 штуки: вул. Пирятинська, 137, м. Прилуки, Чернігівська область; 5 штук: вулиця Транспортна 1, місто Охтирка, Сумська область; 4 штуки: с Пнів, Надвірнянський р-н, Івано-Франківська обл. Позиція 2 (Екскаватори-навантажувачі із додатковою комплектацією у кількості 6 штук); 6 штук: вул. Пирятинська 133, м. Прилуки". ВРАХОВУЮЧИ РІЗНІ МІСЦЯ ПОСТАВКИ ТЕХНІКИ - ВИМОГА щодо "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)" - є дискримінаційною. ВИМАГАЄМО видалити дану вимогу, оскільки передбачено обслуговування техніки - виїздними бригадами.
Відповідь: Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що саме зважаючи на місця стоянки екскаваторів-навантажувачів, рівномірно розподілених по усій території України, дана вимога передбачає наявність у потенційного Постачальника розгалуженої мережі Сервісних центрів. Вимога щодо розміщення Сервісних центрів передбачена виходячи з наступного: так як вартість виїзду сервісної бригади включається у вартість послуги по обслуговуванню ТЗ, і збільшення відстані обслуговування виїзною бригадою безпосередньо впливає на вартість подальшого обслуговування та ремонту нових екскаваторів в гарантійний період. Отже, зважаючи на кількість техніки, що закуповується, та обов'язковість отримання даних послуг у визначеного Постачальником переліку Сервісних центрів для збереження гарантійних зобов'язань, зміна відстані переїзду виїзної бригади до Замовника тягне за собою у подальшому необґрунтовані значні витрати Замовника.
Дата відповіді: 22.03.2024 09:45