-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015– 44810000-1- Фарби
без ПДВ
Торги не відбулися
1 387 595.68
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 875.96 UAH
мін. крок: 1% або 13 875.96 UAH
Період уточнення:
11.03.2024 15:35 - 17.03.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
fcd8cbc7d32e40b1938f3279792954c3
Дата опублікування:
16.03.2024 16:16
Опис:
Пунктом 8.10. вказано, що У випадку порушення Постачальником строку підтвердження Заявки, що визначений в п.5.1. Договору, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5% вартості Товару по непідтвердженій Заявці.
Абзацом 3 пункту 5.1. вказано, що разі відсутності листа про підтвердження заявки або рахунку-фактури направлених Постачальником засобами поштового зв’язку або на електронну пошту Покупця протягом п’яти робочих днів з дати отримання заявки, остання вважається погодженою Постачальником по закінченню строку розгляду заявки (в останній робочий день зазначеного строку).
Підписуючи договір сторони беруть на себе зобов’язання виконати їх належним чином. Умови застосування санкції за порушення строку підтвердження заявки, яка відповідно до пункту 5.1. вважається погодженою по закінченню 5 робочих днів є несумісною. Умови договору мають відповідати принципам розумності та справедливості його умов для сторін. Пункти 8.10 та 5.1 суперечать один одному. З метою усунення розбіжностей при тлумаченні пунктів договору, пропоную викласти пункти 8.10 та пункт 5.1. у наступній редакції:
5.1. Поставка здійснюється одноразово або партіями на підставі письмової Заявки Покупця, що підписана уповноваженою особою (особами) Покупця. Заявка направляється Постачальникові за допомогою засобів поштового зв’язку або на електронну пошту Постачальника, що зазначена в реквізитах Сторін по цьому Договору. Спосіб направлення заявки визначається Покупцем самостійно без додаткового погодження з Постачальником.
Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки має право надіслати лист Покупцю із запереченням щодо отриманої заявки від Покупця та обов’язково вказати причину та терміни виконання зобов’язань. У випадку відсутності листа щодо заперечення отриманої заявки на поставку у вказаний строк, така заявка вважається прийнятою Постачальником до виконання в порядку і строки визначені договором, без додаткових письмових повідомлень Покупця. Надання рахунку фактури на оплату здійснюється засобами поштового зв’язку або на електронну пошту Покупця протягом п’яти робочих днів з дати отримання заявки.
8.10. У випадку порушення Постачальником строку поставки товару та відсутності наданого листа Покупцю , протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки, щодо неможливості виконати поставку у вказаний строк, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 5% вартості Товару, що підлягає поставці за отриманою заявкою.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:09
Відповідь надана
проєкт
Номер:
398d6f0d9b074bdfb0f04b871f87babf
Дата опублікування:
16.03.2024 15:50
Опис:
Пунктом 8.9. вказано, що У випадку безпідставної відмови Постачальника або відмови з підстав, що не передбачені цим Договором, чинним законодавством та таких, як, зміна протягом строку дії договору закупівельних цін на товари, зміна курсу іноземної валюти тощо останній сплачує Покупцю штраф в розмірі 50% ціни Договору.
Підписуючи договір сторони беруть на себе зобов’язання виконати їх належним чином. Підстави застосування санкції у пункті 8.9 вказані не чітко та не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема ст. 41 Закону України Про публічні закупівлі» визначає підстави зміни ціни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. До прикладу, курсові коливання, зміни закупівельних цін можуть бути підставами для коливання ціни на ринку, що є підставою для зміни ціни згідно п.19 Особливостей. Умови договору мають відповідати законодавству та застосовуватись у чітких випадках за наявності вини Постачальника чи умисному ухиленню від виконання зобов’язань. Пропоную викласти пункт договору у наступній редакції, що більш деталізує та усунить можливі розбіжності при тлумаченні договору:
У випадку безпідставної відмови Постачальника поставити Товар за його вини, останній сплачує штраф у розмірі10% від вартості товару, від поставки якого відмовився Постачальник.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:09
Відповідь надана
проєкт
Номер:
e3cf31bd587a4ecca0f600599f58f7e0
Дата опублікування:
16.03.2024 11:13
Опис:
Пунктом 10.3. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше, ніж 60 (шістдесят) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір, шляхом письмового повідомлення іншої Сторони протягом 5 календарних днів. У разі перерахування попередньої оплати Постачальник повертає Покупцю невикористану частину попередньої оплати, щодо якої відсутні складені Сторонами приймальні документи, протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
10.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України або іншим компетентним органом. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше, ніж 60 (шістдесят) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір, шляхом письмового повідомлення іншої Сторони протягом 10 календарних днів. У разі перерахування попередньої оплати Постачальник повертає Покупцю невикористану частину попередньої оплати, щодо якої відсутні складені Сторонами приймальні документи, протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:09
Відповідь надана
проєкт
Номер:
d72f8186f112489eac5465c6fe9d7632
Дата опублікування:
16.03.2024 11:06
Опис:
Пунктом 9.8 вказано, що У разі зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних і відсутнісню протягом двох місяців з дати виписки податкової накладної рішення податкового органу про реєстрацію (розблокування) податкової накладної, Постачальник сплачує Покупцю грошове забезпечення в розмірі суми ПДВ по цій податковій накладній протягом 7(семи) календарних днів з дня отримання від Покупця письмової вимоги. Грошове забезпечення підлягає поверненню після реєстрації (розблокування) податкової накладної.
Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України.
Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин.
Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив:
«Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.»
Окрім вказаного, загальновідомою є обставина, що блокування податкових накладних ДФС далеко не завжди здійснюється через будь - які обґрунтовані правові підстави . Єдиним засобом впливу Постачальника на ДФС в такому випадку (за умовами надання, до прикладу, витребуваних документів ДФС) є судове оскарження, яке явно не може відбуватися в межах наведених строків вказаних у пункті договору. Враховуючи вище викладене, прошу виключити пункт, як такий що суперечить вимогам законодавства та не узгоджується із судовою практикою Верховного суду України у цій сфері.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:08
Відповідь надана
проєкт
Номер:
79b8c8deb99241b1a0a7e48b44da3f6c
Дата опублікування:
16.03.2024 10:57
Опис:
Пунктом 9.3. вказано, що Оформлення Постачальником податкової накладної з порушенням вимог щодо її заповнення та підписання, передбачених Податковим кодексом та цим Договором, або не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі в терміни, які передбачені цим Договором, є відкладальною обставиною для настання обов'язку Покупця щодо здійснення оплати за цим Договором, до моменту одержання Покупцем такої податкової накладної та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення реєстрації Постачальником податкової накладної та перевірки Покупцем податкової накладної на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК.
Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять:
• для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
• для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або оплати товару або поставка такого товару.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Враховуючи вище викладене, Замовник не може вимагати надання податкової накладної Постачальником, а виключно її реєстрацію. Відповідно Замовник має право застосувати відкладальну обставину щодо оплати товару виключно на суму податкової накладної (накладних), що мають бути зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку та строки визначені податковим кодексом. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
9.3. Оформлення Постачальником податкової накладної з порушенням вимог щодо її заповнення та підписання, передбачених Податковим кодексом та цим Договором, або не реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі в терміни, які передбачені цим Договором, є відкладальною обставиною для настання обов'язку Покупця щодо здійснення оплати на суму такої податкової накладної, що має бути оформлена на зареєстрована за цим Договором, до моменту оформлення такої податкової накладної Постачальником та одержання інформації з Єдиного реєстру податкових накладних про підтвердження факту здійснення реєстрації податкової накладної та перевірки Покупцем податкової накладної на предмет додержання вимог законодавства щодо її заповнення та підписання.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:08
Відповідь надана
проєкт
Номер:
330eecab005b47fe865d3a885b4bb1eb
Дата опублікування:
16.03.2024 10:46
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:08
Відповідь надана
проєкт
Номер:
76e38f814e144745bf215ddd1681cb37
Дата опублікування:
16.03.2024 10:46
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:08
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6dc54ab26a284350a792f76ecb81f714
Дата опублікування:
16.03.2024 10:45
Опис:
Пунктом 9.2. вказано, що Постачальник зобов'язаний зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк:
• для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
• для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК.
Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять:
• для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
• для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Прошу відкоригувати пункт 9.2. проєкту договору, вказавши строки реєстрації податкових накладних відповідно до статті 201 ПК із змінами та доповненнями на період дії воєнного стану.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:08
Відповідь надана
проєкт
Номер:
8815ae3cb96f4748883198023c389899
Дата опублікування:
16.03.2024 10:37
Опис:
Пунктом 7.2. вказано, що Гарантійний строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару становить не менше ___ місяців. Гарантійний строк починається з дати поставки товару Покупцеві. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
7.2. Строк придатності, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару становить не менше ___ місяців. Строк придатності починається з дати виготовлення товару відповідно до ТУ виробника.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:07
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9c21e09398914101b6020de5d0d565c8
Дата опублікування:
16.03.2024 10:30
Опис:
Пунктом 2.2. вказано, що Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, сертифікатами якості та/або відповідності, що підтверджують якість та безпеку Товару (у передбачених законодавством випадках) тощо.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару та мати сертифікат відповідності на товар. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат якості як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. Усі якісні параметри товару вказуються у паспорті якості або сертифікаті якості, що підтверджує відповідність товару ТУ виробника за яким здійснюється виготовлення товару. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо відповідності товару сертифікату відповідності у пункті 2.2. проєкту договору.
Відповідь:
Доброго дня. Проєкт договору, зазначений в додатку 5 тендерної документації, затверджений наказом АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Дата відповіді:
18.03.2024 09:07