-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нове будівництво адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт Стрижавка, Вінницького району Вінницької області
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
Торги не відбулися
198 754 918.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 993 774.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 993 774.59 UAH
Період уточнення:
11.03.2024 12:40 - 04.04.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині надання аналогічних договорів
Номер:
07c24902b5a74274bbdc878b5b62a2c6
Дата опублікування:
02.04.2024 15:42
Опис:
11 березня 2024 року Стрижавською селищною радою Вінницького району Вінницької області (надалі по тексту - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт з: «Нове будівництво адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт Стрижавка, Вінницького району Вінницької області Код ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель». Номер оголошення UA-2024-03-11-005167-a.
Цього ж дня Замовником розміщено тендерну документацію з додатками з вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Так, згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема з: - документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів передбачених підпунктами 5.6.1 - 5.6.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, які надаватимуться учасником-переможцем).
Пунктом 5.3. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зокрема:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) виконаних аналогічних договорів за останні 4 календарні роки без врахування періоду воєнного стану (протягом 2018, 2019, 2020, 2021 років) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
За таких обставин прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно учасники, які мають щонайменше 2 (два)_виконані аналогічні договори за останні 4 календарні роки без врахування періоду воєнного стану (протягом 2018, 2019, 2020, 2021 років) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Вважаю встановлення таких вимог Замовником є прямою дискримінацією по відношенню до учасників, які:
- мають один виконаний аналогічний договір, що повністю узгоджується з приписами ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- мають аналогічні договори виконані в 2015,2016,2017 та 2022,2023 роках;
- мають аналогічний договір з вартістю договору 29% або ж 25,26,27 та навіть 20%, адже жодна правова норма не дає можливості Замовнику встановлювати певні відсотки виконання.
Встановивши такі надмірні вимоги Замовник штучно, необґрунтовано звузив коло потенційних учасників та фактично позбавляє нас, а також інших суб'єктів господарювання можливості прийняти участь в означеній закупівлі, що є порушенням принципів закупівлі.
Так, зокрема ч.1,5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 цього Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Факт дискримінаційності таких вимог підтверджується зокрема усталеною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення номер:
- № 511 -р/пк-пз від 14.01.2021року (сторінки 6- 8 ) UA-2020-12-18-015905-c;
- №20102-р/пк-пз від 28.10.2020 року (сторінки 2-3) UA-2020-09-08-002744-c;
- №11333-р/пк-пз від 25.07.2023 року (сторінки 6-8) UA-2023-07-05-014896-a;
- № 24455-р/пк-пз від 28.10.2021 року (сторінки2-3) UA-2021-09-30-002524-c;
- № 9907- р/пк-пз від 20.05.2020 року (сторінки2-3) UA-2020-04-17-006071-b;
- № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 року (сторінки 6-8) UA-2020-01-31-001529-c;
- № 7726-р/пк-пз від 26.12.2022 року (сторінки 6-7) UA-2022-12-09-009316-a;
- № 13328-р/пк-пз від 23.08.2023 року(сторінки 4-5) UA-2023-08-04-008964-a;
В цих рішеннях та в багатьох інших рішеннях орган оскарження неодноразово зазначав, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості).
Пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Таким чином, Замовник може з власної ініціативи або за результатами звернення учасника внести зміни до тендерної документації, виклавши їх в новій редакції.
З огляду на викладене прошу:
- внести відповідні зміни до тендерної документації виключивши дискримінаційні вимоги, щодо надання не менше 2 (двох) виконаних аналогічних договорів за останні 4 календарні роки без врахування періоду воєнного стану (протягом 2018, 2019, 2020, 2021 років) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
- встановити рівні вимоги для майбутніх учасників щодо підтвердження виконання аналогічного договору.
Також, принагідно зазначаю, у випадку незадоволення моїх вимог, з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів з урахуванням положень п. 55 Особливостей, норм ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», мною буде оскаржено вимоги документації Замовника до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також ВІДОБРАЖЕНІ ПЕВНІ ДОДАТКОВІ ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ, встановлення яких передбачено ФІНАНСОВОЮ УГОДОЮ (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тому, враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вам, що внесення змін в частині підтвердження кваліфікаційного критерію - досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не підлягає задоволенню, оскільки дана умова встановлена Фінансовою Угодою.
Дата відповіді:
03.04.2024 15:05
Відповідь надана
Персонал робітничих професій
Номер:
f4ee4cf7850d4da5b83e0ec9804ce4e3
Дата опублікування:
02.04.2024 13:09
Опис:
Ознайомившись зі змінами до ТД від 01.04.2024р., хочемо зауважити, що Електромеханік - код Класифікатора професій ДК 003:2010 - 31113, що відноситься до розділу Фахівці, а не Робітничі професії, тому дана назва професії не може бути віднесена до Персоналу робітничих професій, як вказано в переліку змін від 01.04.2024р. Происмо Вас, привести у відповідність ТД та надати роз'яснення щодо даної професії.
Відповідь:
Професійні назви робіт за кодами професій визначаються згідно з Класифікатором професій ДК 003:2010 (затверджено та надано чинності наказом державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 № 327 "Про затвердження, внесення зміни та скасування нормативних документів" (Наказ від 28.07.2010 № 327; Держспоживстандарт України).
Національний класифікатор України "Класифікатор професій" (далі – КП) розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.05.1993 № 326 "Про Концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики".
Цей класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників. Професійні назви робіт, які наведені у цьому класифікаторі, рекомендовано застосовувати під час утворення нових назв професій та посад у зв'язку з розвитком нових видів економічної діяльності та технологій.
На підприємствах, в установах та організаціях записи про роботу вносять в установленому порядку до трудових книжок працівників відповідно до професійних назв робіт, зазначених у додатках А і Б Класифікатору професій. Тому учасникам, в першу чергу, потрібно підтвердити наявність працівників, згідно вказаних у тендерній документації назв професій.
Дата відповіді:
03.04.2024 15:04
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
bc7ea3f231c646f7b5f3849cd7932291
Дата опублікування:
02.04.2024 11:46
Опис:
При підготовці тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі має вивчити всі умови ТД, водночас дані файли, що були загружені Замовнком - зміни до ТД не відкриваються, що унеможливлює з ними ознайомитись. З урахуванням того, що залишилось 4 дні до кінцевого строку подачі пропозицій,а Замовник не продовжив строк подання, просимо якнайшвидше та в мксимально можливі короткі строки оновити ТД.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! На даний момент проблему вирішено.
Дата відповіді:
03.04.2024 15:01
Відповідь надана
Щодо внесення змін
Номер:
a7faf8dd8889420989cecc37bdb3636b
Дата опублікування:
02.04.2024 09:44
Опис:
Шановний замовник, Файли які були Вами завантажені VN05B_01_ТД_Роботи 01.04.2024.doc оприлюднене 1 квіт. 19:39 та Додаток 1.docx оприлюднене 1 квіт. 19:39 , неможливо завантажити, відкрити та прочитати.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! На даний момент проблему вирішено.
Дата відповіді:
03.04.2024 15:01
Відповідь надана
наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Номер:
7f7d43eafe694f1bb25f00e121c8f104
Дата опублікування:
27.03.2024 16:14
Опис:
Щодо попереднього запитання стососно субпідрядника для виконання робіт протипожежного призначення, знійснили помилку, мове йде про інофрмацію в Додатку 6 ТД, а не 4 додатку ТД.
Відповідь:
Враховано.
Дата відповіді:
28.03.2024 15:23
Відповідь надана
наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Номер:
e6fd05894d0d4a539963dd561e065f4c
Дата опублікування:
27.03.2024 16:03
Опис:
Доброго дня. Згідно ТД, а саме Додатку 4, необхідно вказати інформцію щодо працівників, які планує залучити учасник процедури закупівлі, згідно договору із субпідрядником. Учасник планує залучити субпідрядника для виконання робіт протипожежного призначення., проте в обсязі до 20%. Чи потрібно, в такому разі, вказувати працівників субпідрядника, що планується залучатися до виконання робіт в обсязі менше 20%? А також чи потрібно, при залученні такого субпідрядника надати підтверджуючі документи (наказ про прийняття на роботу та/або трудові книжки, документи про навчання/кваліфікацію, посвідчення тощо) на кожного залученого праціавника?
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно п.п. 5.2 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави для відмови в участі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник передбачив необхідність Учаснику підтвердити наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання ЯК СУБПІДРЯДНИКІВ/СПІВВИКОНАВЦІВ. Для підтвердження наявності працівників наведених у ІНФОРМАЦІЙНІЙ ДОВІДЦІ необхідно надати: повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та/або договори цивільно-правового характеру (на працівників, зазначених у довідці). Як повідомлялось у попередніх роз’ясненнях, Замовник має намір внести зміни щодо даних умов в тендерну документацію найближчим часом.
Дата відповіді:
28.03.2024 15:22
Відповідь надана
Інформація про субпідрядника
Номер:
9a026e3d47ad4ebfa094f9ca7c012baa
Дата опублікування:
27.03.2024 10:13
Опис:
В Тендерній документації: учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Чи вважається субпідрядником,в розумуміні даної ТД, суб'єкт господарювання, кого учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі 5% (тобто менше 20%), та чи потібно в такому разі надавати інформацію про субпідрядну організацію у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до п. 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації.
Тому, повідомляємо, що вважається субпідрядником в розумінні тендерної документації суб'єкт господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт у обсязі 5%. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації.
Дата відповіді:
28.03.2024 15:19
Відповідь надана
Професійні назви роботи згідно Класифікатора професій
Номер:
67dccb3327a84e92abdfb646fb21edc1
Дата опублікування:
25.03.2024 15:18
Опис:
Доброго дня. Щодо професійних назв робіт, просимо все ж уточнити: мАляр-штукатур чи мУляр-штукатур? Оскільки в ТД вказаний мАляр-штукатур, а в роз'ясненні мУляр? Завчасно дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! Як повідомлялось у попередніх роз’ясненнях, Замовник має намір внести зміни щодо даних умов в тендерну документацію найближчим часом.
Дата відповіді:
28.03.2024 15:10
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
b578e991352d4a8a92e567eddd56e5e2
Дата опублікування:
22.03.2024 12:07
Опис:
В технічному завданні пункти 307 та 309 зазначено монтаж вертикальних інвалідних підйомників, загальна кількість – 2шт, натомість у підсумковій відомості ресурсів вказано три підйомники (пункти 1889- Вертикальний інвалідний підйомник 1500х1000; 1892 - Вертикальний інвалідний підйомник 1250х950; 1893 - Вертикальний інвалідний підйомник 900х1300). Просимо внести зміни до технічного завдання чи підсумкової відомості ресурсів
Відповідь:
В пунктах 307 та 309 Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) наявний наступний перелік робіт, а саме: Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (вертикальний інвалідний підйомник) 1 шт. та Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (вертикальний інвалідний підйомник) 1 шт. Підсумкова відомості ресурсів містить три підйомники (пункти 1889- Вертикальний інвалідний підйомник 1500х1000; 1892 - Вертикальний інвалідний підйомник 1250х950; 1893 - Вертикальний інвалідний підйомник 900х1300). Враховуючи те, що проектно-кошторисна документація об'єкту будівництва пройшла експертизу та наявний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) № 05-0709 від 25 вересня 2023 р., відсутні підстави для внесення змін до підсумкової відомості ресурсів
Дата відповіді:
25.03.2024 18:01
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
7c06a26c7b854431aa228a02cca83771
Дата опублікування:
22.03.2024 12:07
Опис:
У підсумковій відомості ресурсів вказані наступні елементи благоустрою: велопарковка 2шт (пункт 2034), лава – 15шт (пункт 1880), урни 16шт (пункти 2041,2159), світильник вуличний – 20шт (пункт 1852), та у технічному завданні не передбачено монтаж зазначених елементів. Хоча зазначений світильник –«Світильник вуличний Nowodvorski 10633 Pathway Led Pro 1x60W 4000K 5900Lm IP65 (або еквівалент)» має висоту 4м, і без кріплення до основи покриття його встановити не моживо. Просимо внести зміни до технічного завдання.
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін). Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля (сторінка 24 тендерної документації). Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у Додатку №3 до тендерної документації (окремий файл до тендерної документації). В підсумковій відомості ресурсів, що міститься в Додатку № 3 до тендерної документації чітко визначені витрати підрядника на устаткування, що не монтується та що монтуються. Враховуючи те, що проектно-кошторисна документація об'єкту будівництва пройшла експертизу та наявний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) № 05-0709 від 25 вересня 2023 р., відсутні підстави для внесення змін до технічного завдання.
Дата відповіді:
25.03.2024 17:59