• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Фарба, грунт, розчинник

Завершена

1 153 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 319.50 UAH
Період уточнення: 11.03.2024 12:21 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо кольору предмета закупівлі

Номер: 09168f4aff46488c8aa5e7bfddda2ad8
Дата опублікування: 14.03.2024 16:12
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, у технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації однією з позицій предмета закупівлі до ЛОТА 2 визначено Колер концентрат 100 мл Яскраво-золотий. Хочемо зазначити, що кожен виробник зазначає назви даного продукту на свій погляд, хоча відтінки можуть бути одинакові. У зв’язку з цим, просимо зазначити чи будуть розглядатися пропозиції з відмінною назвою Колера концентрата, але відтінком, що відповідає зазначеному Замовником. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Даний колер концентрат добавляється для теплоти кольору. Виходячи з цього, так - такі пропозиції будуть розглядатися, проте відтінок має відповідати зазначеному в Тендерній документації до закупівлі.
Дата відповіді: 15.03.2024 16:48
Відповідь надана

проєкт

Номер: ec6bbf86544d495fafd1284dff8f7e83
Дата опублікування: 13.03.2024 21:15
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Вбачаємо за недоцільне доповнити договір даним пунктом. На Івано-Франківську філію ТОВ «Газорозподільні мережі України» не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації". Інформація про учасників/засновників ТОВ «Газорозподільні мережі» є у вільному доступі в відкритих реєстрах, окрім того в проекті договору, який є додатком до Тендерної документації міститься розділ санкційне застереження.
Дата відповіді: 15.03.2024 16:52
Відповідь надана

проєкт

Номер: 16fadd65251b4c2891e1a2447b2ca0f9
Дата опублікування: 13.03.2024 21:15
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Зміни в проєкт договору внесені.
Дата відповіді: 15.03.2024 18:07
Відповідь надана

проєкт

Номер: 5df569e4a249418ab05cf9101f342760
Дата опублікування: 13.03.2024 21:10
Опис: Пунктом 8.6. вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод, але не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.6. та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони виклавши пункт договору у наступній редакції: Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору.
Відповідь: Буде внесено зміни до п. 8.6. Договору. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:07
Відповідь надана

проєкт

Номер: 88feac8b33b443a484417ef341aa7af7
Дата опублікування: 13.03.2024 21:09
Опис: Пунктом 8.5. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є підтверджуючі документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції: 8.5. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є підтверджуючі документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами або іншим компетентним органом.
Відповідь: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Вважаєм за недоцільне вносити зміни до проекту договору та викладати п. 8.5. в новій редакції, оскільки відповідно ст. 14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:08
Відповідь надана

проєкт

Номер: 5def8ff3ca0b42a5a0a25fe69fe78bd0
Дата опублікування: 13.03.2024 21:07
Опис: Прошу вказати ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" є замовником в розумінні ст 2. Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ» не являється Замовником в розумінні ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 15.03.2024 17:16
Відповідь надана

проєкт

Номер: 21c7878d152749f59a8f83bb33ff4c76
Дата опублікування: 13.03.2024 21:02
Опис: Пунктом 6.7. проєкту договору вказано, що Замовник самостійно або із залученням третіх осіб проводити перевірку діяльності Постачальника з питань охорони довкілля, соціальної відповідальності та охорони праці на її відповідність інформації, наданій Постачальником на етапі укладення Договору. Прошу вказати які саме заходи можуть проводитись представниками Покупця для здійснення перевірки? Виробництво лакофарбових матеріалів передбачає особливий режим відвідування підприємства та потребує проведення завчасного інструктажу з питань охорони та безпеки.
Відповідь: Замовник вправі проводити перевірку діяльності Постачальника з питань охорони довкілля, соціальної відповідальності та охорони праці на її відповідність інформації, наданій Постачальником на етапі укладення Договору (перевірка інформації та документів, які надаються Постачальником на етапі укладення договору, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі тощо). У випадку виникнення сумнівів в достовірності наданої інформації в опитувальнику Замовник залишає за собою право здійснити фізичну перевірку відповідності документів щодо інформації наданої в опитувальнику.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:17
Відповідь надана

проєкт

Номер: 9f747af4d48b4abd83b13cf4503a0b01
Дата опублікування: 13.03.2024 20:59
Опис: Пунктами 2.2.,5.11,5.16, 5.19,5.20 вказано, що Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо які зазначається у цьому Договорі. В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Вимога щодо відповідності товару ДСТУ є некоректною, а ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований.Відоповідно вимога щодо якості товару, вказана у пунктах договору є незовсім вірною, адже якість товару може відповідати виключно ТУ виробника. Прошу внести зміни у пункти .2.,5.11,5.16, 5.19,5.20 шляхом виключення вимоги відповідності товару показникам ГОСТ та ДСТУ.
Відповідь: Вбачаємо за недоцільне виключити вимоги відповідності товару показникам ДСТУ, оскільки в проекті договору визначено загальні вимоги щодо відповідності продукції показникам ДСТУ, ТУ які є діючими. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням діючих ДСТУ. Зазначений вище пункт договору, який спрямований на захист Замовника від поставки неякісної продукції . ГОСТ з проекту договору буде виключено.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:18
Відповідь надана

Щодо предмета закупівлі

Номер: 0aad137df9f5496ba31f12681c59864b
Дата опублікування: 12.03.2024 15:53
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно Додатку 3 до Тендерної документації предметом закупівлі за ЛОТОМ № 1 є Фарба емаль ПФ-115 в різних кольорах та Грунтовка ГФ-021 сіра, всього 9 позицій. Водночас в оголошенні про закупівлю на майданчику в специфікації закупівлі зазначено 14 позицій: Фарба емаль ПФ-115 (2.8 кг) в різних кольорах (позиції 1-8), Грунтовка ГФ-021 сіра, для зовнішніх та внутрішніх робіт (2.8 кг) (позиція 9) та Розчинник для емалей, лаків та фарб (1л.), Деревозахисний засіб, палісандр - (2,5 л), Аерозоль жовтий (400мл), Аерозоль сірий (400мл), Аерозоль червоний 400мл (позиції 10-14), інформація про які відсутня у тендерній документації. У зв’язку з зазначеним, просимо відкоригувати інформацію щодо предмета закупівлі та привести тендерну документацію у відповідність. Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Добрий день. Зміни в ТД в додаток 3 -внесено та опубліковано на майданчику.
Дата відповіді: 13.03.2024 12:03