-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стілець, крісло офісне
Завершена
278 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
Період уточнення:
08.03.2024 17:57 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне
Номер:
e8040c2abcb64436b61b117a59da06ce
Дата опублікування:
12.03.2024 20:27
Опис:
Шановний Замовнику! У технічній специфікації розміри крісел та стільців відповідають виробам одного виробника, але ціна на такі вироби значно вища за заявлену у Тендерній документації. Чи можна запропонувати крісла та стільці розміри яких мають розбіжності +- 20- 25 мм у висоті (верхньому та нижньому положеннях), але повністю відповідають іншим характеристикам, кольору та орієнтовному зображенню?
Відповідь:
Добрий день!
Оприлюднено тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених, а саме: Вартість предметів закупівлі не повинна перевищувати граничну вартість, визначену постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332, що зазначено у Додатку 3 до тендерної документації.
Технічна специфікація, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі зазначено у Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:52
Відповідь надана
Проект Договору п. 4.4.
Номер:
eb612c1427cb4783a296699b656b6aa4
Дата опублікування:
12.03.2024 12:17
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.4. з проекту Договору, оскільки відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому пункт 4.4. повинен бути виключений з проекту Договору.
Відповідь:
Добрий день!
Стаття 49 Бюджетного кодексу України зазначає, що розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов`язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590, Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка у відповідній черговості.
Казначейство та органи Казначейства здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:
1) наявності відповідного бюджетного зобов`язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;
2) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім’я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Територіальне управління БЕБ в Одеській області є бюджетною установою та фінансується за рахунок загального та спеціального фондів Державного бюджету, а розрахунково-касове обслуговування здійснюється виключно через органи Казначейства України.
Іншого порядку оплати товарів, робіт та послуг, окрім як через органи казначейства та інших джерел покриття цих видатків чинними законодавством та Законом України « Про Бюро економічної безпеки України» не передбачено.
Дата відповіді:
13.03.2024 15:08
Відповідь надана
Проект Договору п. 4.1.
Номер:
1633ea90940341709ca697b0949fdbbc
Дата опублікування:
12.03.2024 12:17
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника». Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 4.1. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар в строк передбачений Договором. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 4.1. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 4.1. повинні бути беззаперечно внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Добрий день!
Стаття 49 Бюджетного кодексу України зазначає, що розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов`язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590, Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка у відповідній черговості.
Казначейство та органи Казначейства здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:
1) наявності відповідного бюджетного зобов`язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;
2) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім’я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Територіальне управління БЕБ в Одеській області є бюджетною установою та фінансується за рахунок загального та спеціального фондів Державного бюджету, а розрахунково-касове обслуговування здійснюється виключно через органи Казначейства України.
Іншого порядку оплати товарів, робіт та послуг, окрім як через органи казначейства та інших джерел покриття цих видатків чинними законодавством та Законом України « Про Бюро економічної безпеки України» не передбачено.
Дата відповіді:
13.03.2024 15:08