• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спідня білизна

Торги не відбулися

1 955 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 776.00 UAH
Період уточнення: 08.03.2024 16:53 - 14.03.2024 00:00
Відповідь надана

Акти щодо перевірки зразка-еталона

Номер: bfe7b86d5dd14edf957ffa7ee05f434e
Дата опублікування: 13.03.2024 17:30
Опис: Добрий день, Замовнику! Уточніть, будь ласка, згідно Додаток 1 До Технічних вимог, в Примітці, значиться, що до комплекту документів робочого зразка повинні надаватися Акти щодо перевірки зразка-еталона на Труси чоловічі (Вид 3) ТС A01XJ.03066-210:2021 (01), Труси жіночі (Вид 3) ТС A01XJ.80247-429:2023 (01), Топ жіночий (Вид 3) ТС A01XJ.80247-429:2023 (01) і Шкарпетки літні (трекінгові) (Тип 1) ТС А01ХJ.37739-360:2022 (01) виданим Центральним управлянням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України?
Відповідь: Добрий день, акт щодо перевірки зразка предмету речового майна
Дата відповіді: 14.03.2024 08:19
Відповідь надана

Просимо розділити закупівлю на окремі лоти

Номер: 7cc09df6c27a409c980422c3d4850f1b
Дата опублікування: 13.03.2024 15:08
Опис: Об’єднання різних категорій товарів створює перешкоду засадам конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвитку добросовісної конкуренції. Можна спостерігати суттєве обмеження конкурентних торгів, оскільки у складі пропозиції об’єднуються різні категорії виробів, які мають різну технологію виробництва. Виготовлення панчішно - шкарпеткових виробів здійснюється на в’язальному виробництві, а такі товари як: Труси чоловічі (Вид 3), Труси жіночі (Вид 3), Топ жіночий (Вид 3) – є трикотажною продукцією і виготовляються на швейному виробництві. Так, є учасники, які виготовляють той, чи інший товар з переліку, що зазначений в закупівлі, з належними якісними показниками та за конкурентоспроможніми цінами, але не мають змоги взяти участь в закупівлі, адже не є виробниками інших видів товарів, що є предметом закупівлі. Тож, об’єднання різних категорій товарів в межах однієї закупівлі заздалегідь призведе до участі меншої кількості учасників та закупівлі товару по вищим цінам. Таким чином, вбачається завідоме нанесення збитків, що завдаватимуться державному бюджету, оскільки держава втрачатиме кошти за рахунок свідомих дій замовників, які об’єднують продукцію в один лот. Таким чином, просимо розділити закупівлю на окремі лоти і не обмежувати конкурентне середовище для учасників.
Відповідь: Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр ЄЗС, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати. Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників. Отже, Замовник визначив предмет закупівлі в порядку та межах компетенції, передбаченої Законом та суворо дотримується принципів недискримінації учасників чим забезпечує рівні умови для всіх учасників.
Дата відповіді: 14.03.2024 08:15
Відповідь надана

Акти відповідності, Протоколи, Зразки - від виробника чи учасника?

Номер: 9656a705b2b04824ad45ea74151223b4
Дата опублікування: 11.03.2024 13:28
Опис: Шановний Замовник, відповідно до специфіки виробництва один і той самий виробник не може виготовляти і Шкарпетки і Білизну (ттруси, топи). Чи може Учасник надати в складі своєї пропозиції Протоколи випробувань, акти відповідності МОУ видані на ім'я виробника (якмй не є Учасником закупівлі)? Чи треба надавати якісь Документи (договір, протокол про наміри поставки.. інше.. ) між Учасником та виробником Товару? І відповідно самі зразки Товару, виготовлені не Учасником, а виробником- повинні мати ярлики (копії протоколів та актів) завірених Виробником, чи Учасником?
Відповідь: Добрий день. Якщо учасник не є виробником продукції, то у складі ТП він повинен подати надати скановану копію документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або: б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або: в) лист виробника про представництво його інтересів; або: г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником; або: д) копії зазначених документів, що завірені учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Дата відповіді: 12.03.2024 11:08
Відповідь надана

Не коректне поєднання в один лот різних товарів.

Номер: a502efbe24f441e6acc36db5891b7332
Дата опублікування: 09.03.2024 21:55
Опис: Не коректно поєднувати в один лот труси, топи та шкарпетки. Ці товари мають повністю різні процеси виробництва. Таке об'єднання призводить до дискримінації виробників. Це - спаплюження конкурентного середовища.  В цьому випадку є велика вірогідність корупції та змови між представниками замовника та деяких учасників. Коректно буде зробити закупівлю мультилотовою, розділивши окремо труси, топи та шкарпетки.
Відповідь: Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок № 708). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр ЄЗС, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати. Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників. Отже, Замовник визначив предмет закупівлі в порядку та межах компетенції, передбаченої Законом та суворо дотримується принципів недискримінації учасників чим забезпечує рівні умови для всіх учасників.
Дата відповіді: 10.03.2024 21:33