-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд обласного госпіталю для ветеранів війни Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 52» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
10 825 361.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 253.61 UAH
мін. крок: 1% або 108 253.61 UAH
Період уточнення:
08.03.2024 15:48 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана
Об'єкт проектування - пам'ятка архітектури?
Номер:
7be7ad6384fb4094803417fb94819c52
Дата опублікування:
14.03.2024 09:29
Опис:
Шановний Замовнику!
В завдання на проектування, в п. 10 є такий абзац:
"-внести пункт щодо культурної спадщини на стадії розробки проєкту;"
Будь ласка, поясніть що має на увазі Замовник? Можливо об'єк проектування відноситься до пам'ятки архітектури?
Відповідь:
Шановний Учасник! Згідно містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва від 26.10.2023 реєстраційний номер 37 (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:1885-8121-4879-8641), будівлі, в яких виконується реконструкція відносяться до значних історичних будівель та споруд. При реконструкції необхідно дотримуватись виконання вимог п. 13.2.4 ДБН Б.2.2-12: 2019 «Планування та забудова територій». Відповідно до містобудівної документації на місцевому рівні, будівництво, реконструкція, земляні та інші роботи в зоні регулювання забудови можуть здійснюватись лише за проектами, погодженими з органами охорони культурної спадщини.
Дата відповіді:
14.03.2024 18:23
Відповідь надана
Зворотній зв'язок, точніше - його відсутність
Номер:
e4f89c5e3f4d4eb08ac86b2cbb12dab8
Дата опублікування:
13.03.2024 09:47
Опис:
Шановний Замовник!
Вкажить будь ласка актуальний номер телефону на який можна зателефонувати та отримати відповідь. Бо по вказаному номеру відповіді немає. Також немає відповіді на відправлений ще в перший день тендеру лист с запросом додаткової інформації.
Відповідь:
Шановний Учасник! У п.2.5. Розділу І тенденої документації зазначено актуальні контактні дані.
Дата відповіді:
14.03.2024 19:44
Відповідь надана
Кваліфікація працівників
Номер:
6db1ff45aec542b8a94ec123790d6389
Дата опублікування:
12.03.2024 16:59
Опис:
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога "Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату архітектора з архітектурного будівельного проектування", уточніть, можливо Ви мали на увазі "Архітектор з архітектурного об’ємного проектування"?? Оскільки в переліку кваліфікаційних сертифікатів які видаються, є лише Архітектор з архітектурного об’ємного проектування!
Відповідь:
Шановний Учасник! До даної частини тендерної документації було внесено зміни.
Дата відповіді:
14.03.2024 19:41
Відповідь надана
Уточнення щодо обладнання та МТБ
Номер:
d0ec20a705d441ea9e4a274c87f4f726
Дата опублікування:
12.03.2024 16:40
Опис:
Доброго дня, в Додатку 1 до тенедерної документації вказана вимога:
"В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)."!
Прохання уточнити та надати розяснення про які саме транспортні засоби, машини та механізми йде мова??? якщо Замовником чітко встановений обовязковий мінімальний перелік обладнання, мтб та технологій, які необхідні для виконання робіт!?
Відповідь:
Доброго дня! Умовами тендерної документації встановлено вичерпний перелік необхідної техніки для підтвердження учасниками відповідності вказаному кваліфікаційному критерію. В свою чергу, умовами документації не забороняється надання інформації щодо іншої техніки, яку учасник вважає за потрібне залучити до виконання робіт за предметом закупівлі. На випадок зазначення такої інформації і встановлено дану умову.
Дата відповіді:
14.03.2024 19:40
Відповідь надана
Неправомірна вимога щодо КЕП
Номер:
820b5f77af5f4afbbff5aaebbf641f01
Дата опублікування:
12.03.2024 16:25
Опис:
Замовником в тендерній документації встановлена вимога щодо підписання пропозиції лише КЕП, яка є неправомірною!
Держаудитслужба зазначає, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі — Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів, а отже замовникам при складанні тендерної документації потрібно враховувати вимоги, встановлені у пункті 2 Постанови № 300.
Тому просимо не порушувати законодавство, та відкорегувати тендерну документацію у цій частині.
Відповідь:
Шановний Учасник! Перш за все, повідомляємо, що Постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 втратила чинність на підставі Постанови КМ № 88 від 26.01.2024.
Водночас, зазначаємо, що електронний підпис – це унікальний набір криптографічно зашифрованих електронних даних, які ідентифікують особу. Він може бути удосконаленим (УЕП) та кваліфікованим (КЕП). Відрізняються ці види підпису рівнем захисту. КЕП – більш захищений, бо базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа і зберігається на захищеному носії. УЕП – менш захищений, бо зберігається на незахищеному носії. В свою чергу, КЕП має кваліфікований сертифікат, який кваліфікований надавач електронних довірчих послуг може сформувати тільки належним чином ідентифікувавши особу. Окрім того, особистий ключ КЕП може зберігатися лише в засобі КЕП – захищеній флешці, на якій не може бути більше нічого, крім ключа, або в іншому спеціальному засобі, що має експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації.
Таким чином, використання КЕП забезпечує вищий рівень захисту електронних даних та дає змогу беззаперечно ідентифікувати особу підписувача.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
14.03.2024 19:33
Відповідь надана
Працівники
Номер:
1ca971c12e3d45dc8f3dfb0166cf8538
Дата опублікування:
11.03.2024 11:57
Опис:
Замовник передбачає можливість надання інформації про працівників залучених відповідно до цивільно-правового договора, при цьому передбачає що ці працівники мають бути в штаті. Просимо надати уточнення чи не буде порушенням умов тендерної документації у разі надання учасником у складі пропозиції цивільно-правових договорів, що підтверджують залучення працівників передбачених в Додатку №1 до тендерної документації?
Відповідь:
Шановний Учасник! До даної частини тендерної документації було внесено зміни.
Дата відповіді:
14.03.2024 19:10
Відповідь надана
Завірка документів
Номер:
ad5efb5378c94956ad3bc8affb553c89
Дата опублікування:
11.03.2024 11:53
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено що всі документи окрім скан-копій оригіналів та нотаріально завірених документів мають буди завірені відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації.Вимоги до оформлення документів»
Просимо надати уточнення чи достатнім буде для відповідності даній вимозі надати скан-копію документу з накладенння кваліфікованого електронного підпису? Чи можна в такому разі не завіряти документ згідно п.5.26 вищезазначеного ДСТУ?
Відповідь:
Шановний Учасник! У разі подання у складі тендерної пропозиції скан-копії документу, який не є оригіналом, необхідно дотримуватись вказаних вимог п. 5.26 ДСТУ 4163:2020, а саме: "Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.".
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, до таких помилок відноситься, зокрема, наступні випадки: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Дата відповіді:
14.03.2024 19:09
Відповідь надана
тендерна документаціїя
Номер:
8a98231af39a4f2594434b354d6d3fa7
Дата опублікування:
11.03.2024 11:45
Опис:
Опублікована на електронному майданчику тендерна документація надана Замовником у форматі PDF, для більш зручного використання тендерної документації та можливості копіювати форми що надані у тендерній документації та є обов'язковими до заповнення просимо опублікувати документацію у форматі word (doc)
Відповідь:
Шановний Учасник! Звертаємо увагу, що тендерна документація, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015 (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Водночас, вказаними нормативними актами не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Дата відповіді:
14.03.2024 18:35
Відповідь надана
АВК-5
Номер:
d6a09b4f706a4ab6b8d398db30fea5b4
Дата опублікування:
11.03.2024 11:38
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання інформації щодо наявнсоті програмного комплексу АВК -5 просимо уточнити в яку форму необхідно вписати дану інформацію? Чи можна надати довідку в довільній формі?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 6 Розділу ІІІ тендерної докумнтації, для підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін Учасник обов’язково надає:
- засвідчену сканкопію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (договір оренди/суборенди/надання робіт);
- засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого Учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).
Таким чином, наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін Учасник підтверджує шляхом надання вищевказаних документів. Форми для вписання даної інформації або надання довідки у довільній формі тендерною документацією не передбачено.
Дата відповіді:
14.03.2024 18:33
Відповідь надана
Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату
Номер:
1824a797a1534ab48b9f856c721c44ca
Дата опублікування:
10.03.2024 14:48
Опис:
У відповідності до вимог додатку №1 до тендерної документації Замовник бажає надання підтвердження наявності у підрядника кваліфікаційних виконавців та надання кольорових скан-копій сертифікатів.
Чому саме кольорова, а не черно-біла? Чому саме скан-копія, а не витяг з реєстру?
На теперішній час уся інформація по сертифікованих виконавцях та статусу сертифіката (чиний чи призупинений) а також наявність навчання з підвищення кваліфікації містится в ЄДЕССБ.
Чи може Замовник внести зміни до тендерної документації та доповнити що підтвердженням може бути також витяг з реєстру?
Відповідь:
Шановний Учасник! Повідомляємо, що до частини тендерної документації, яка стосується надання саме «кольорових скан-копій» відповідних кваліфікаційних сертифікатів будуть внесені зміни.
Що стосується доповнення вимог документації щодо підтвердження залучення сертифікованих спеціалістів умовою про можливість надання витягу з ЄДЕССБ замість скан-копій кваліфікаційних сертифікатів, вважаємо, що наразі встановлена Замовником вимога не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів та не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Таким чином, відсутні об'єктивні підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2024 17:37