• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

БФП, принтер, монітор, клавіатура, мишка, зовнішній DVD-привід, карта пам’яті, флеш-накопичувач

Завершена

367 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 839.50 UAH
Період уточнення: 08.03.2024 13:29 - 13.03.2024 00:00
Відповідь надана

так званий лист

Номер: 06b4c4de03074d82a53ed2db6082c274
Дата опублікування: 08.03.2024 13:59
Опис: Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званого авторизаційного листа, який не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-13-013701-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб - підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника (дистриб’ютора) на території України для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника (дистриб’ютора) на території України є дискримінаційною, не відповідає дійсності, тому що дана вимога є АЛЬТЕРНАТИВНОЮ, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника (дистриб’ютора). Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога для учасників ринку, і багато учасників його без проблем отримують. ВИРОБНИКИ ЧИ ЇХ ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ НЕ ОБМЕЖУЮТЬ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ НАМІРИ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЇХ ПРОДУКЦІЮ, ТА НАДАЮТЬ ЇМ ВІДПОВІДНІ ЛИСТИ ЗА ЗАПИТОМ. ТОБТО НІЯКИХ ПРОБЛЕМ В ОТРИМАННІ АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА НЕ ІСНУЄ ДЛЯ ТОГО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ПОСТАЧАЄ ПРОДУКЦІЮ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ВСІМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА І ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Додатково повідомляємо, провівши моніторинг ринку за аналогічним предметом закупівлі, виявилось, що Учасники, навпаки, зобов’язують Замовників ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩОДО НАДАННЯ АВТОРИЗПЦІЙНИХ ЛИСТІВ в тендерній документації! Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання або офіційного представника виробника (дистриб’ютора) на території України. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію використання неякісної, контрабандної/контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник встановлює відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики встановлені Замовником у тендерній документації, не передбачають постачання конкретно вставленої торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за даними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції. Враховуючи зазначене, Ваша вимога є необгрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню. Відсутність листа може вказувати на підозрілість походження товару, що пропонується Учасником. Наявність авторизаційного листа від виробника товару або офіційного представника виробника (дистриб’ютора) на території України убезпечить порушення законодавства як Учасниками, так і Замовниками та надасть реальну можливість відслідкувати та перевірити інформацію щодо постачання легальної продукції.
Дата відповіді: 11.03.2024 17:36