• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини підвального приміщення (укриття) ЗДО Любомльського закладу дошкільної освіти №2 Любомльської міської ради Ковельського району Волинської області на вул. Завальська,1, м. Любомль Ковельського району Волинської області» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)"

Завершена

1 594 847.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 948.47 UAH
Період уточнення: 07.03.2024 16:48 - 12.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо сертифікатів якості

Номер: a19f76faa39b4721b179c9d9b48a01de
Дата опублікування: 08.03.2024 20:57
Опис: Шановний замовнику! Рботи по даному тендеру не передбачають утеплення конструкцій або термомодернізацію будівлі. Отож вимога ппо наявніст сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» є недоцільною та звужує коло учасників, що є порушенням Закону. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити цей пункт.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Замовник під час формування тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178, та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогами тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідного Сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Так як, цей стандарт установлює вимоги до системи енергетичного менеджменту (далі — СЕМ), на основі яких організація може розробити та запровадити енергетичну політику, здійснити постановку цілей, завдань і розроблення планів заходів з урахуванням законодавчих вимог та інформації щодо аспектів, пов'язаних із суттєвим (значним) використанням енергії. СЕМ дає змогу організації виконувати зобов'язання, визначені її політикою, вживати заходів, необхідних для поліпшення енергетичних характеристик, і демонструвати відповідність своєї системи вимогам цього стандарту. Цей стандарт може бути скориговано так, щоб узгоджуватися з вимогами організації, беручи до уваги особливості її системи, ступінь керування документацією і ресурси, та бути застосовним до будь-якої діяльності, що є підконтрольною цій організації. Оскільки, тендерна документація передбачає встановлення дизельного генератора, то вимога тендерної документації щодо надання учасниками вказаного сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. До того ж наголошуємо, що вимоги щодо надання потенційними учасниками сертифікатів не є дискримінаційною, та підтверджується рядом рішень АМКУ.
Дата відповіді: 11.03.2024 16:54
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: dd8f98687a7b4794a7767e52dc2043c0
Дата опублікування: 08.03.2024 20:53
Опис: Шановний замовнику! Роботи по даному тендеру не передбачають роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. Це роботи для підприєсчтв, які виконують монтаж високовольтних ліній електропередач і тд. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити даний вид робіт з дозволу учасника на роботи підвищеної небезпеки.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме Замовнику належить прерогатива формувати зміст Документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст Документації, Замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата відповіді: 11.03.2024 16:51