• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування), виконаний згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015 сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі. 3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 56 733 868,00 грн. (п’ятдесят шість мільйонів сімсот тридцять три тисячі вісімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ 4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: ««Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування); 45210000-2 — Будівництво будівель за ДК 021:2015 та відповідає розміру бюджетного призначення.

Торги не відбулися

56 733 868.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 283 669.34 UAH
Період уточнення: 06.03.2024 16:56 - 20.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 6af0ff3fd0b74f65b993cab992ade76c
Дата опублікування: 15.03.2024 22:39
Опис: Шановний Замовнику закупівлі, У Додатку 2 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт вказано назву об’єкту будівництва «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62». Наскільки ми розуміємо видом будівництва по предмету закупівлі є саме «нове будівництво». Тоді як у тому ж документі вказано «При розрахунку кошторисної вартості необхідно врахувати всі супутні роботи, згідно з технологічним процесом вказаного КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ». Технологічний процес нового будівництва і капітального ремонту значно відрізняється, особливо в порядку розрахунків. Просимо усунути суперечність у вимогах документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 18.03.2024 09:15
Відповідь надана

Згода на обробку персональних даних

Номер: c70bb2982066456e9ed47df3d0a502dc
Дата опублікування: 15.03.2024 13:47
Опис: Шановний Замовнику! Частиною 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції мають подати скан-копії документів, в т.ч. - лист – згода на обробку персональних даних, наданий за формою, викладеною у Додатку 7 цієї тендерної документації, від: особи, що підписала тендерну пропозицію; усіх осіб, поіменованих (названих у документах, що складені самим учасником (у т. ч. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, рішення засновників/учасників про надання згоди на вчинення значного правочину тощо); керівника субпідрядника, що підписав лист-згоду про участь у цій процедурі закупівель. Проте це положення документації прямо суперечить самій формі, яка вказана у Додатку 7, а саме: «факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI» та «факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.» А також ця вимога суперечить п. 6 ч. 3 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, відповідно до якого «Факт подання тендерної пропозиції учасником, що є фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію". Таким чином уже самим фактом подачі пропозиції учасник підтверджує, що надає згоду на обробку усіх персональних даних, які вказані у тендерній пропозиції, в т.ч. усіх своїх працівників. Кожен працівник при прийнятті на роботу дає роботодавцю згоду на обробку персональних даних за формою, запровадженою на підприємстві. Відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Тому вимога надавати окрему таку згоду від усіх вищеперерахованих осіб у складі тендерної пропозиції та ще й за встановленою Замовником формою, яка суперечить сама собі, є для нас як учасника закупівлі абсолютно незрозумілою та безпідставною. Просимо внести зміни у тендерну документацію у цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! При поданні тендерної пропозиції, підрядні організації (далі-Учасники) та представники підрядних організацій (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані.Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Законодавство дає можливість потенційному учаснику закупівлі частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним.Але є пряма заборона визначати інформацію, наприклад, про працівників (якщо замовник встановив відповідний критерій) як конфіденційну — адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Тож Замовник в складі тендерної пропозиції може вимагати лист-згоду на обробку персональних даних.
Дата відповіді: 18.03.2024 08:13
Відповідь надана

Щодо досвіду виконання аналогічних робіт

Номер: 8e8843d7b35f4cf19d2e0303450047c6
Дата опублікування: 10.03.2024 18:38
Опис: До уповноваженої особи УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 2.1.2. не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у період з 2020-2023 рр.» Відповідно до ст.16 Закон Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто Закон не визначає, що аналогічний договір повинен бути повністю виконаним або виконаним в повному обсязі. Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори тощо. Навпаки основним, що відповідно до закону має підтвердити учасник закупівлі, є досвід виконання такого договору. Ми як учасник цієї закупівлі маємо успішний досвід виконання аналогічного договору. Але станом на зараз з урахуванням строків, визначених самим договором, він ще не виконаний в повному обсязі. Знаходиться на завершальній стадії виконання. На підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного договору ми можемо надати Замовнику і копію аналогічного договору, і документальне підтвердження факту виконання робіт відповідно до договору та графіку виконання робіт, а саме: акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, та звичайно лист-відгук від замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджують належний досвід виконання аналогічного договору, та дотримання строків виконання робіт. Таким чином, вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у період з 2020-2023 рр. є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Просимо внести зміни до даного пункту, опублікувавши вимогу тендерної документації в наступній редакції: не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у період з 2020-2024 рр. або який знаходиться в процесі виконання відповідно до строків виконання робіт, які вказані у такому договорі».
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема: «…3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)...» Даний критерій дає змогу Замовнику переконатися в тому , що Учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Щодо виконаного в повному обсязі у період з 2020-2023 рр. будуть внесені зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 12.03.2024 10:11
Відповідь надана

Кваліфікація інженера з охорони праці

Номер: 1a0c2eb6a9594baa852d47534a4ba70d
Дата опублікування: 09.03.2024 23:51
Опис: Шановний Замовнику! Частиною 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації визначено наступні вимоги до Інших документів від Учасника: «Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення.» Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників встановлює кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці: інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Чинне законодавство не містить положень, які б передбачали підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці через кваліфікаційне свідоцтво, лише через вищу освіту відповідного напряму підготовки. Просимо пояснити походження такої вимоги. Про яке саме кваліфікаційне посвідчення йде мова, яким нормативним актом воно передбачене та ким воно має бути видане? Просимо внести зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність до законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 12.03.2024 10:10
Відповідь надана

Розрахунки на проектні роботи

Номер: 7f3b7dd32ec84fe4ba6e49205bfe6540
Дата опублікування: 09.03.2024 23:50
Опис: Шановний Замовнику! Частиною 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації визначено наступні вимоги до Інших документів від Учасника: «Учасник надає цінову пропозицію (договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат, об’єктний кошторис), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5 не пізніше версії 3.8.3. або еквівалентним програмним комплексом.» Наскільки ми розуміємо, предметом цієї закупівлі є виконання будівельних робі по об’єкту «Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62». Вартість будівельних робіт розраховуються відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Тоді як «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» регламентує порядок розрахунків саме проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Проте виконання проектних робіт по об’єкту не включені в обсяги робіт. Просимо роз’яснити, які саме розрахунки відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» має надати учасник та щодо яких саме обсягів робіт по закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.03.2024 10:07
Відповідь надана

Ліцензія на каналізацію

Номер: 8d559b9045354ea09c1f9658975371ff
Дата опублікування: 09.03.2024 23:49
Опис: Шановний Замовнику! Частиною 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації визначено наступні вимоги до Інших документів від Учасника: «інформація про наявність в учасника діюча(-і) ліцензія(-ї) або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (Зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій; Вентиляції і кондиціювання повітря; Водопостачання; Каналізації; Електропостачання, електроосвітлення; Зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення інформаційних) (не нижче СС3)» Проте ПЕРЕЛІК видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню (в редакції Постанови КМ № 401 від 07.06.2017 і надалі) не містить такого виду робіт як «Каналізація». Просимо пояснити походження такої вимоги. Яким чином учасники закупівлі мають її виконати? Просимо внести зміни у тендерну документацію та привести її у відповідність до законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.03.2024 10:07