-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети)
Планшети
Завершена
278 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2024 12:37 - 11.03.2024 00:00
Відповідь надана
так званий лист
Номер:
577f38d0a0c443c38cae822c9d9c4070
Дата опублікування:
08.03.2024 09:25
Опис:
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званого авторизаційного листа, який не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Інформуємо Вас, що положення пункту 2 (Вимоги до предмету закупівлі) Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (Код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети)), жодним чином не носить дискримінаційних ознак з огляду на наступне:
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначено, що: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
В свою чергу, принцип недискримінації учасників публічних закупівель виражається у тому, що тендерна документація не має містити вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Замовник, у відповідності з вимогами Закону, включив до тендерної документації наступне:
«2. Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару.».
Положення цієї вимоги викладені з метою підтвердження належного митного оформлення зі сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо.
Ця вимога носить альтернативний характер, що виключає її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Натомість, товариства з обмеженою відповідальністю, а також фізичні особи-підприємці, які здійснюють розрахункові операції та перебувають на загальній системі оподаткування, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які провадять реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, а також платники єдиного податку, які зареєстровані платниками ПДВ зобов’язані вести товарний облік. При тому, згідно положень Наказу Міністерства фінансів України № 496 від 03.09.2021 року «Про затвердження Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку» - 1. Облік товарних запасів здійснюється ФОП шляхом постійного внесення до Форми обліку інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів, які є невід'ємною частиною такого обліку. Зазначений порядок надає визначення «первинні документи» - це опис залишку товарів на початок обліку, накладні, транспортні документи, митні декларації, акти закупки, фіскальні чеки, товарні чеки, інші документи, що містять реквізити, які дозволяють ідентифікувати постачальника та отримувача товару (найменування суб'єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) або код згідно з ЄДРПОУ суб'єкта господарювання, серія та номер паспорта / номер ID картки для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття РНОКПП та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відповідну відмітку в паспорті), дату проведення операції, найменування, кількість та вартість товару.
Зазначений порядок не розповсюджується на решту фізичних осіб-підприємців, що в свою чергу надає можливість таким ФОП одночасно без обмежень приймати участь у публічних закупівлях і не здійснювати товарний облік, а тому можливі факти придбання замовником товарів, які не пройшли митне оформлення, що може призвести до подальшої відмови від офіційного сервісного обслуговування.
Враховуючи вищевикладене, мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Дата відповіді:
11.03.2024 10:57
Відповідь надана
Невідповідності у Додатку 2 до тендерної документації
Номер:
ef56d41e9e284cb794a26aba35b88bfd
Дата опублікування:
07.03.2024 10:48
Опис:
Шановний Замовнику! Ми ознайомилися з Тендерною документацією і виявили невідповідності у Додатку 2 до тендерної документації. Згідно вимоги до предмету закупівлі пункт 4 передбачає, те що Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування моноблоків та персональних комп’ютерів на території України. Під час постачання моноблоків Учасник надає гарантійні талони зі строком гарантії, при поставці обладнання Учасник надає гарантійні талони з вказанням назви обладнання та їх серійні номери.
Предмет Закупівлі та Технічна специфікація передбачає закупівлю планшетів, а не моноблоків та персональних комп’ютерів, тому відповідно цього просимо відкоригувати Вимоги до предмету закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації відповідно до предмету закупівлі та технічної специфікації.
Відповідь:
Замовником будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
07.03.2024 17:04