-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи електронного документообігу та послуг з його впровадження)
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період уточнення:
11.04.2018 15:34 - 21.04.2018 22:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
39d2348c186b4402aa3171d88b167ff8
Дата опублікування:
21.04.2018 18:35
Опис:
«Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посилання (URL), за яким здійснюється перевірка первинного коду Системи, а також логін і пароль з покроковим описом для доступу до первинного (вікритого) коду Системи».
Вимога щодо надання відкитого коду суперечить захисту авторського права компаній-розробників. Субд від oracle та microsoft захищені авторськими правами та не надають свій відкритий код. Ми можемо надати URL посилання для скачування клієнтської частини нашого серверу додатків. В системі присутня можливість та доступ до головних модулів конфігурування платформи, бази даних та до конструкторів форм, інтерфейсів, за допомогою цих інструментів можна побачити усі бізнес процеси та ознайомитися з функціонуванням платформи в цілому, чи буде цього достатньо?
Відповідь:
Відповідно до п. 1.8. Технічного завдання «Визначення, позначення та скорочення» СУБД не є частиною Системи, в зв’язку з цим Замовником не вимагається доступ до первинного (відкритого) коду СУБД.
Також звертаємо увагу на те, що дана вимога не суперечить захисту авторського права компаній-розробників оскільки вимога встановлює, що перевага надається продуктам з відкритим кодом.
Дата відповіді:
25.04.2018 14:18
Відповідь надана
Питання
Номер:
e0bcef3d8afb469fbaf0cee7f4856f7e
Дата опублікування:
21.04.2018 11:11
Опис:
«Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посилання (URL), за яким здійснюється перевірка функцій Системи, а також логіни і паролі з покроковим описом для доступу до функцій Системи користувачів з різними правами (реєстрація, контроль, підготовка проектів, візування документів, адміністрування СЕД, пошук, конструктор звітів)»
Мається на увазі доступ до вже реалізованої системи е-документообігу (як зразок) на одному з об’єктів? Чи це має бути демо-версія програми? Яким чином потрібно надати у тендерній пропозицій логін та пароль? Це ж фактично зробить доступ до системи публічним (у випадку використання реалізованої СЕД).
Відповідь:
Замовник вважає, що надання доступу до даних іншої юридичної особи є принаймні не коректним.
Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен документально надати:
- посилання (URL), за яким здійснюється перевірка функцій Системи;
- логіни і паролі;
- покроковий опис для доступу до функцій Системи користувачів з різними правами (реєстрація, контроль, підготовка проектів, візування документів, адміністрування СЕД, пошук, конструктор звітів).
Передбачається, що Замовник на основі отриманої інформації самостійно здійснить перевірку наявних функцій Системи, а саме реєстрації, контролю, підготовки проектів, візування документів, адміністрування СЕД, пошуку, конструктору звітів.
Учасник самостійно приймає рішення в якому режимі та до якої версії надавати доступ в рамках своєї пропозиції.
Дата відповіді:
25.04.2018 14:14
Відповідь надана
Запитання
Номер:
ca34c32d3d69460e9f65477b19f6181a
Дата опублікування:
21.04.2018 11:06
Опис:
ТД Замовника вимагає підтвердити досвід виконання аналогічного договору. ТД визначає поняття аналогічного договору: «Аналогічним договором в розумінні ТД Замовника є договір на надання послуг відповідно до предмета закупівлі – впровадженні системи електронного документообігу. За наявності – зазначити у табл. 2 аналогічний договір з органами місцевого самоврядування з наданням скан-копії договору та документів щодо його виконання.».
В таблиці 2 вимагається зазначити аналогічний договір з органами місцевого самоврядування за наявності. Чи вірно розуміється Учасником, що він зазначає аналогічний договір з органом місцевого самоврядування тільки у разі його наявності, а у разі відсутності, Учасник може зазначити аналогічний договір з Замовником будь-якої форми власності, в тому числі і з державними органами виконавчої влади?
Відповідь:
Учасник може зазначити аналогічний договір з Замовником будь-якої форми власності, в тому числі і з державними органами виконавчої влади відповідно до предмету закупівлі.
Дата відповіді:
25.04.2018 14:10
Відповідь надана
Питання
Номер:
1d9ea7cf747c41519afcdc6e2a0283be
Дата опублікування:
21.04.2018 11:05
Опис:
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посилання (URL), за яким здійснюється завантаження цих мобільних застосунків Системи. Учасник повинен надати логіни та паролі для входу а також короткий опис покрокового доступу до функцій застосування».
Яким чином у тендерній документації надати логіни і паролі на доступ до мобільного додатку? Це має бути виключно демо-версія?
Відповідь:
Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен документально надати:
- посилання (URL), за яким здійснюється завантаження цих мобільних застосунків Системи;
- логіни та паролі для входу;
- короткий опис покрокового доступу до функцій застосування.
Передбачається, що Замовник на основі отриманої інформації самостійно здійснить перевірку наявного функціоналу існуючого мобільного додатку Учасника.
Учасник самостійно приймає рішення до якої версії надавати доступ.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:54
Відповідь надана
Питання
Номер:
afc35f4bf6394f8a8d86487a03093046
Дата опублікування:
21.04.2018 11:04
Опис:
«Серверна частина СЕД та клієнтські місця повинні функціонувати у середовищі операційних систем сімейства Linux\Unix\Windows».
… «Учасник повинен бути готовий до демонстрації функціонування серверу Системи на ОС Linux\Unix\Windows за потреби Замовника».
Система може працювати з однією з вказаних операційних систем на вибір? Чи мається на увазі, що СЕД має взаємодіяти з усіма трьома ОС? Але Ви маєте взяти до уваги, що загалом на серверній частині для СУБД використувують Oracle Database та Microsoft SQL Server, які функціонують тільки на ОС Windows, чи буде цього достатньо, що наша серверна частина СЕД можу функціонувати тільки на ОС Windows.
Відповідь:
По-перше, зазначені СУБД вміють працювати не тільки під ОС Windows.
По-друге, СЕД повинна забезпечувати повноцінне функціонування на кожній з зазначеній ОС.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:52
Відповідь надана
Запитання
Номер:
4bb3db72aeef416bae7c5876bcfb017e
Дата опублікування:
21.04.2018 11:02
Опис:
«СЕД повинна забезпечувати:
дотримання державної політики з питань обігу електронних документів;
автоматизацію процесів службового діловодства з обліку та обробки:
вхідних документів (кореспонденції),
вихідних документів (кореспонденції),
організаційно-розпорядчих та інших внутрішніх документів;
опрацювання запитів на публічну інформацію;
опрацювання звернень громадян;
обробку та облік рішень колегіальних органів;
автоматизацію процесів ведення різноманітних електронних реєстрів;
наскрізний контроль виконавчої дисципліни;
колективну роботу з документами;
підтримку функціональності для керівника підприємства (керівника підрозділу) та його заступників;
на рівні роботи з документами сумісність з офісними пакетами Microsoft Office, OpenOffice та LibreOffice;
дотримання політики єдиного сховища електронних документів;
надійний і безпечний доступ зареєстрованих користувачів до інформаційних ресурсів, відповідно до закладеного рольового доступу до інформації;
перегляд реєстраційно-контрольної картки одночасно з електронним документом;
можливість створення документів на основі шаблонів;
можливість перевірки української орфографії;
збереження разом із документом необмеженої кількості додатків (файлів у будь-яких форматах);
створення маршрутів проходження документів (маршрутизація документів);
проведення паралельного або послідовного погодження (проходження) документів;
ведення та зберігання історії узгодження документа;
підтримку різних версій документа та історії змін документа;
порівняння різних версій документів;
встановлення та підтримку перехресних посилань (зв’язків) між документами;
можливість створення об’єднань документів;
відображення ієрархії резолюцій за документом;
можливість внесення змін строку виконання документу, тексту резолюції, переліку виконавця та співвиконавців документу;
підтримку як повнотекстового пошуку документів, так і пошук за окремими критеріями або реквізитами;
можливість додавання нових типів документів шляхом налаштування кожного типу документа (без перепрограмування), включаючи опис маршруту його проходження;
підтримку нормативно-довідкової інформації (класифікаторів і довідників) на засадах ієрархії та спадковості;
налаштування і ведення номенклатури справ;
застосування ЕЦП від усіх акредитованих центрів сертифікації ключів України;
відправлення та приймання кореспонденції інтегрованими до СЕД засобами електронної пошти;
можливість автоматизації процесів приймання, опрацювання і відправки документів у паперовому вигляді;
обмін електронними документами між підрозділами та/або користувачами безпосередньо в СЕД шляхом надання відповідного доступу;
включення в список розсилки електронних документів для ознайомлення та погодження користувачів СЕД з різних підрозділів Замовника;
забезпечення гарантованої доставки електронного документа;
відстеження ходу виконання документів після відправлення документа засобами СЕД в інші підрозділи;
фіксації зауважень до документа та повернення документа на доопрацювання;
автоматичну реєстрацію документів (у тому числі під час накладання ЕЦП);
налаштування індексів (нумераторів) для реєстрації документів;
застосування технології маркування та ідентифікації документів (нанесення та зчитування штрих-кодів та QR-кодів на документах);
відображення стану виконання або погодження документу, формування звітності про стан виконанню документів;
вивантаження документа з СЕД разом з усіма накладеними ЕЦП і додатками;
інформування користувачів СЕД (засобами СЕД, електронною поштою або SMS-повідомленнями) про події в СЕД та про документи, що потребують їх уваги;
гнучке адміністрування СЕД;
налаштування прав доступу користувачів і ролей для груп користувачів;
- система повинна забезпечувати ведення окремого власного загального діловодства та діловодства за зверненнями громадян у структурних підрозділах зі статусом окремої юридичної особи відповідно до номенклатури справ цих структурних одиниць, які в той же час є окремими модулями загальної системи документообігу у міській раді. При цьому забезпечується повна взаємодія окремих модулів системи. Структурні підрозділи, за потреби, включаються у всі автоматизовані процеси обробки документів та можуть самостійно визначати маршрути проходження певних видів документів.
- інтеграція з модулем «Електроні петиції» сайту «Єдина система місцевих петицій» за посиланням http://e-dem.in.ua/chernihiv та реєстрація петицій як звернень громадян;
- інтеграція з порталом обробки звернень громадян IGov за посиланням https://igov.org.ua/service/659/general та їх реєстрація у підсистемі;
- автоматичне оприлюднення рішень та розпоряджень на офіційному веб-порталі Чернігівської міської ради;
контроль доступу до СЕД;
моніторинг та протоколювання дій користувачів СЕД, у тому числі спроб доступу до СЕД, у захищеному електронному журналі;
формування звітності з можливістю створення нових форм звітності;
можливість розробки додаткових модулів СЕД з використанням інструментальних засобів СЕД без залучення розробника базового програмного забезпечення СЕД і без необхідності знання мов програмування;
СЕД повинна забезпечувати налаштування функціональних ролевих моделей (автоматизованих робочих місць) для наступних груп користувачів СЕД:
керівник (для операційних систем Windows, iOS та Android);
користувач СЕД з урахуванням ролевої моделі доступу (виконавець);
працівник служби діловодства;
адміністратор СЕД.
СЕД повинна мати у своєму складі вбудований програмний засіб обміну повідомленнями (службовий chat/messenger), який забезпечує оперативні комунікації між користувачами СЕД. Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції опису цієї функціональності з копіями екранних форм, які демонструють цю функціональність.
СЕД повинна мати у своєму складі вбудований модуль сканування та розпізнавання, який забезпечує виконання таких функцій:
сканування сторінок у файлі PDF-формату;
накладання «водяних знаків» («водяних зображень») у файлі PDF-формату сканованого документу;
автоматизоване засвідчення засобами ЕЦП сканованих копій документів.
Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції опису наведеного вище переліку функцій з копіями (скриншотів) екранних форм, що демонструють функціональність вбудованого модуля сканування».
Потрібен опис тільки до останніх функцій (вбудований модуль сканування), чи до всього переліку? Скриншоти екранних форм тільки для: сканування, накладання «водяних знаків» та ЕЦП?
Відповідь:
Учасник торгів повинен надати документальне підтвердження на вимоги даного розділу, а саме :
1. СЕД повинна мати у своєму складі вбудований програмний засіб обміну повідомленнями (службовий chat/messenger), який забезпечує оперативні комунікації між користувачами СЕД.
Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції опису цієї функціональності з копіями екранних форм, які демонструють цю функціональність.
2. СЕД повинна мати у своєму складі вбудований модуль сканування та розпізнавання, який забезпечує виконання таких функцій:
- сканування сторінок у файлі PDF-формату;
- накладання «водяних знаків» («водяних зображень») у файлі PDF-формату сканованого документу;
- автоматизоване засвідчення засобами ЕЦП сканованих копій документів.
Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції опису наведеного вище переліку функцій з копіями (скриншотів) екранних форм, що демонструють функціональність вбудованого модуля сканування.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:48
Відповідь надана
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
965b035aeed94f85883bc686366d51e1
Дата опублікування:
20.04.2018 20:12
Опис:
7) У розділі 14 Технічного завдання наведено вимогу: «Система має постачатися Виконавцем з відкритим початковим кодом». Просимо уточнити цю вимогу, адже у складі СЕД використовується СУБД, криптографічні програмні засоби та інші програмні компоненти СЕД, майнові права на початковий код яких належать їх розробникам і не підлягають передачі іншим особам. Чи у цій вимозі мова йде про СЕД (включаючи її складові), програмне забезпечення якої створено на основі систем з відкритим кодом (наприклад: Alfresco – система створена на основі вільного програмного забезпечення; SharePoint яка має інструменти з відкритим вихідним кодом)?
Відповідь:
В даній вимозі йдеться про вихідний код самої Системи СЕД (включаючи її складові).
Дата відповіді:
25.04.2018 12:46
Відповідь надана
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
4703e22624594186aa6e91e64fb7cbc0
Дата опублікування:
20.04.2018 20:11
Опис:
6) У пункті 4.5 розділу 4 Технічного завдання наведено вимогу:
«Підсистема (модуль) СЕД з обробки та обліку звернень громадян повинна забезпечувати виконання таких функцій:
….
- формування електронного документу з використанням сканування та розпізнавання оригіналу або лише на підставі сканкопії оригіналу у форматі pdf;
….»
Просимо уточнити, чи передбачає ця вимога «розпізнавання оригіналу» рукописного звернення громадянина?
Відповідь:
Ні, не передбачає.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:37
Відповідь надана
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
c71233ce943947de95a4defb52506caf
Дата опублікування:
20.04.2018 20:11
Опис:
5) У пункті 3.3 розділу 3 Технічного завдання наведено вимогу:
«В основу створення СЕД повинні бути покладені такі принципи:
……
- інтеграція з порталом обробки звернень громадян IGov за посиланням https://igov.org.ua/service/659/general та їх реєстрація у підсистемі;
…..».
Просимо зазначити розпорядника (власника) цього інформаційного ресурсу та надати характеристики API (якщо таке існує) порталу IGov (https://igov.org.ua/service/659/general) для оцінки вартості послуг щодо інтеграції СЕД з порталу IGov, оскільки на зазначеному порталі не наведено відповідне API, яке можна використовувати для інтеграції (інформаційної взаємодії) з СЕД.
Відповідь:
Виконавчий комітет Чернігівської міської ради не є а ні розробником, а ні адміністратором порталу обробки звернень громадян IGov за посиланням https://igov.org.ua/service/659/general Вважаємо за необхідне для отримання інформації щодо наявності характеристик API звертатись до розробників даного порталу.
Чернігівська міська рада в рамках даної закупівлі має на меті використовувати вже розроблені та функціонуючі в державі сервіси для надання своїм громадянам сучасних можливостей для подання своїх звернень без витрачання додаткових коштів з бюджету.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:36
Відповідь надана
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
6a09830fed9f42308e085e63a8f111cb
Дата опублікування:
20.04.2018 20:10
Опис:
4) У пункті 3.3 розділу 3 Технічного завдання наведено вимогу:
«В основу створення СЕД повинні бути покладені такі принципи:
……
- інтеграція з модулем «Електроні петиції» сайту «Єдина система місцевих петицій» за посиланням http://e-dem.in.ua/chernihiv та реєстрація петицій як звернень громадян;
…..».
Просимо надати характеристики API (якщо таке існує) сайту «Єдина система місцевих петицій» (http://e-dem.in.ua/chernihiv) для оцінки вартості послуг щодо інтеграції СЕД з сайтом «Єдина система місцевих петицій», оскільки на зазначеному сайті не наведено відповідне API, яке можна використовувати для інтеграції (інформаційної взаємодії) з СЕД.
Відповідь:
Виконавчий комітет Чернігівської міської ради не є а ні розробником, а ні адміністратором модулю «Електроні петиції» сайту «Єдина система місцевих петицій» за посиланням http://e-dem.in.ua/chernihiv
Вважаємо за необхідне для отримання інформації щодо наявності характеристик API звертатись до розробників даного порталу https://e-dem.in.ua/chernihiv/Home/About
Чернігівська міська рада в рамках даної закупівлі має на меті використовувати вже розроблені та функціонуючі в державі сервіси для надання своїм громадянам сучасних можливостей для подальшого опрацювання електронних петицій без витрачання додаткових коштів з бюджету.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:33