• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км)

Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах. Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників. Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату. Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг. Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг. Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання. Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років. Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації: - ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном, - ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом, - очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю. Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення. Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень. Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.

Завершена

1 030 823 815.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 154 119.07 UAH
Період уточнення: 05.03.2024 16:29 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо аналогічних догворів

Номер: f3a7f223db4145179e9c01e285590e35
Дата опублікування: 13.03.2024 15:05
Опис: У інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4 є графа «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг», де вказується, в тому числі, і номер пункту акту. У Актах приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форма № КБ-2в (УПВ) відсутня нумерація позицій, а є тільки кодовий номер і шифр. В такому випадку, що саме вказувати Учаснику?
Відповідь: Вимоги, передбачені в інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4, відповідають принципам формування форми №КБ-2в (УПВ), що регламентуються ціноутворюючими нормативними документами.
Дата відповіді: 14.03.2024 10:30
Відповідь надана

ЩОДО ЗМІН ДО ТД

Номер: f4d05e4f63c04cac957f6a7c66a6f5f9
Дата опублікування: 13.03.2024 09:15
Опис: Шановний Замовнику! Ви 09.03.24 о 17:26 годині писали у відповідь на одне з питань: "Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД". Коли Ви плануєте внести зміни та чи буде перенесення кінцевої дати подання учасниками пропозицій ?
Відповідь: Замовником 13.03.2024 о 14:34 внесені зміни до ТД щодо запитуваного Вами запитання, без перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій
Дата відповіді: 13.03.2024 14:42
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 0d26740ac0bc44c1b8a49980a42f80fe
Дата опублікування: 12.03.2024 13:44
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 6.3.28. Проекту Договору передбачено наступне: В найкоротші терміни з моменту набрання чинності даним Договором розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до цього Договору та затвердити їх у Замовника. Виконавець зобов'язаний протягом строку дії даного Договору дотримуватися затверджених в межах цього Договору документів (регламентів, стратегій (планів), порядків, тощо). Просимо надати відповідь: який це саме найкоротший термін? І в які саме строки з моменту набрання чинності Договору Виконавець зобов'язаний розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до Договору? Як нам відомо, термін розробки регламентів для потреб з надання послуг утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, штучних споруд на них має становити 60 календарних днів.
Відповідь: Виконавець зобов'язаний розробити відповідну документацію для реалізації експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення згідно вимог визначених в Додатку № 5 до Договору в найкоротші терміни, а саме, в термін не менше 60 календарних днів.
Дата відповіді: 14.03.2024 10:36
Відповідь надана

Щодо техніки

Номер: cecb94a24fd84688b4f87c643126d638
Дата опублікування: 12.03.2024 13:43
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено наступне: У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, а в графі 6 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Як саме Учасник має заповнювати в Табл. 3 графу 5 «Штатний/цивільно-правова угода» у разі залучення техніки з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо)? Яку інформацію там вказувати?
Відповідь: Замовником 13.03.2024 о 14:34 внесені зміни до ТД в цій частині. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 13.03.2024 14:43
Відповідь надана

ТЗ

Номер: f708eca9bcc44e5794ac3208c3ffc785
Дата опублікування: 12.03.2024 09:41
Опис: Відповідно до п.1.1 Проекту договору: Виконавець своїми силами і засобами та/або із залученням Співвиконавців зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати послуги: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 479,6 км) (далі- послуги) за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до планів-завдань, дефектного акту, відомості обсягів робіт (BoQ), технічної специфікації із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та/або технічного завдання викладеного в тендерній документації в обумовлений цим Договором термін. 1. В технічній специфікації вказані обгрунтування (шифр норм). Просимо надати роз'яснення, якщо механізми в нормах, що зазначені в технічній специфікації, не відповідають фактично наявним механізмам в Учасника, то Учасник має право застосовувати норми для фактичнно наявних механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)? 2. В технічній специфікації до виду робіт - Улаштування снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток та -Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток Вказано обгрунтування (шифр норми) ДУ4-35-1. Просимо роз'яснити, який коефіцієнт примінити до ресурсів норми ДУ4-35-1, при зніманні снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток, тому що в технічній частині галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, на даний вид робіт коефіцієнт не вказано. 3. В технічній специфікації до виду робіт –Встановлення опор для дорожніх знаків (обгрунтування (шифр норм) ДУ3-12-2), не вказано норму витрат матеріалів, що застосовуються для приготування цементного розчину. Просимо вказати норму витрат матеріалів для приготування розчину, який використовується при встановленні опор дорожніх знаків, або роз'яснити чи Учасник має право розрахувати норми витрат матеріалів згідно технології виконання робіт.
Відповідь: 1. Згідно п.6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для визначення ціни тендерних пропозицій Замовником надано Відомість обсягів робіт (BoQ) та Технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів. Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю. 2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. 3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
Дата відповіді: 14.03.2024 09:44
Відповідь надана

Фінспроможність

Номер: 73f477a6f7cd4dd398d8ccfaac8b6c76
Дата опублікування: 11.03.2024 14:32
Опис: Шановний, Замовнику! Чи сумується фінансова спроможність учасника та субпідрядника/співвиконаця (у разі залучення)?
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Саме Учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»; для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» не сумується фінансова спроможність учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення).
Дата відповіді: 11.03.2024 16:10
Відповідь надана

Досвід

Номер: b7aa34d68fdc474aa68aaa5d326e26eb
Дата опублікування: 11.03.2024 14:31
Опис: Шановний, Замовнику! Чи сумується досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) взаканий у Переліку основних (ключових) видів робіт згідно Таблиці 5 Додатку № 1 до ТД, якщо буде залучано субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Саме Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт». Для підтвердження виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в Таблиці 5 «Перелік основних (ключових) видів робіт» не сумується досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасника та Співвиконавця (якщо буде залучано субпідрядника/співвиконавця). Згідно вимог пп. 5.1. п. 5 Додатку № 3 до ТД, На підтвердження у Співвиконавця досвіду виконання аналогічного договору (у разі залучення Співвиконавця відповідно до п. 8 «Інформація про співвиконавця (у випадку закупівлі послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД), Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження згідно вимог п. 5 Додатку № 3 до ТД, а саме: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) останньої довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами). Аналогічним договором буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Дата відповіді: 11.03.2024 16:22
Відповідь надана

Техніка

Номер: 172e7e7d4ba54ce69bbc1fa4a90f95eb
Дата опублікування: 07.03.2024 18:59
Опис: Шановний Замовнику, Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Дата відповіді: 09.03.2024 17:31
Відповідь надана

Досвід

Номер: 25278ad29050416aadb5903406b9934f
Дата опублікування: 07.03.2024 18:58
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо підтвердження обсягу основних (ключових) видів робіт. У Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що: «УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) ОДНИМ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ АБО СУМАРНО (ДЕКІЛЬКОМА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ) З НАСТУПНИХ ВИДІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) РОБІТ В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 30% ВІД ОБ'ЄМІВ ОСНОВНИХ (КЛЮЧОВИХ) ВИДІВ РОБІТ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ В НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Далі, в цьому ж Додатку, Замовник наводить таблицю №5 Перелік основних (ключових) видів робіт, в якій містяться найменування, одиниця виміру та кількість по кожному основному (ключовому) виду робіт, що визначив Замовник. Чи правильно ми розуміємо дану вимогу Замовника, а саме, що Учасник повинен підтвердити виконання основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, що зазначені Замовником у Таблиці №5 Додатку № 3 до тендерної документації? Як приклад: в таблиці зазначено - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття 44 007 м2, тому Учасник повинен підтвердити 30% від 44 007 м2, що становить не менше, ніж 13 202,1 м2.
Відповідь: Шановний Учасник! В ТД Замовником вже вказано 30% від обсягів основних (ключових) видів робіт згідно технічного завдання. Тобто Учаснику потрібно буде підтвердити, як приклад Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття не менше, ніж 44 007 м2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 09.03.2024 17:26
Відповідь надана

Щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази

Номер: 4ec2a8abd3c0426bbca14fa6becf9fd4
Дата опублікування: 07.03.2024 18:43
Опис: Шановний Замовнику! Чи буде вважатися правильним, якщо учасник а графі 4 Таблиці 2 п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації зазначить право користування - гарантійний лист щодо укладання договору оренди з реквізитами гарантійного листа (у разі надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від власника об'єкту щодо укладання договору оренди на вказані в довідці об'єкти)?
Відповідь: Це відповідатиме вимогам тендерної документації
Дата відповіді: 09.03.2024 17:19