• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №2

Завершена

1 249 796 576.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 497 965.76 UAH
Період уточнення: 05.03.2024 15:08 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана

АБЗ

Номер: 6d7d1248f37040ffa29fb5ec1bc4a253
Дата опублікування: 13.03.2024 15:30
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо Вам за попередні відповіді. Залишилось, мабуть, останнє питання для розуміння нашої відповідності кваліфікаційним вимогам. Якщо ми в тендері покажемо АБЗ у Львівській області, який потім швидко перебазуємо до Одеської області та з нього здійснюватимемо виробництво асфальту, то ми тим самим відповідатимемо сьогоднішнім вимогам документації в частині вимог до АБЗ ?
Відповідь: Доброго дня! У випадку переміщення АБЗ, юридична особа, яка провадить свою діяльність у законному порядку, зобов'язана отримати дозвіл на викиди за новим місцезнаходженням, а також отримати усі необхідні дозвільні документи для введення АБЗ в експлуатацію. В середньому це може займати близько 5-6 місяців, тож фізичне переміщення АБЗ до іншого регіону жодним чином не підтверджує фактичну можливість Учасника здійснювати виготовлення асфальтобетонної суміші на ньому, якщо не отримано всі відповідні документи. Звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає документи, які вимагаються тендерною документацією та підтверджують можливість учасника надавати послуги по предмету закупівлі відповідно до умов договору, технічного завдання та чинного в Україні законодавства. Відповідаючи на ваше питання щодо заводу, розташованого у Львівській області повідомляємо, що технічно реалізувати поставку асфальтобетону на таку відстань є неможливим як з об’єктивних причин, таких як час доставки (20 годин або більше), за який суміш втратить свої властивості та комерційної недоцільності через великі транспортні витрати, так і з причин невідповідності умовам договору в частині надання послуг відповідно до чинних нормативних актів тощо. А зважаючи на те, що замовник вимагає підтвердження поставки асфальтобетону саме з виробництва, яке буде залучене при виконанні робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі - надання учасником заводу, що розташований у Львівській області, на відстані близько 1000 км від об’єкту не може бути розглянуто як відповідність кваліфікаційним вимогам.
Дата відповіді: 15.03.2024 14:40
Відповідь надана

АБЗ

Номер: 12ed5a50cf3242f89d94c6299a126ba8
Дата опублікування: 13.03.2024 14:46
Опис: Шановний Замовнику! Розуміємо, що під час надання послуг з експлуатаційного утримання Викоанвцем має бути дотримано вимоги ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами), Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54 і всього-всього іншого. Але в тендерній документації вказано, що учасник у довідці вказує: "Місцезнаходження АБЗ (адреса)." Якщо ми після укледення з Вами договору про закупівлю в разі перемоги на тендері будемо возити асфальт з АБЗ в Одеській області згідно з чинними усіма нормами, але під час участі в тендері надамо відомості про АБЗ у Львівській області, то чи відповідатимемо ми кваліфікаційним сьогодні Вашим вимогам ??
Відповідь: Наголосимо, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники в підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ОБ’ЄКТІ ЗГІДНО З ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Якщо ви плануєте залучати асфальтобетонний завод в Одеській області, то відповідно – ви маєте надати документи згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2024 15:16
Відповідь надана

Щодо АБЗ

Номер: 15271f45f28b40b6acd69bc3d718ecd3
Дата опублікування: 13.03.2024 11:04
Опис: Шановний Замовнику! Якщо ми надамо у своїй тендерній пропозиції АБЗ з Львівської області, з якого відстань значно більше 150 км та перевезення асфальту значно перевищуватиме 3 годин до доріг в Одеській області, чи не вплине це на Ваше відношення до якості асфальту та якості послуг після укладення з нами договору про закупівлю? Та чи не будете запитувати підтверджуючі документи на АБЗ, адже навіть атестат виробництва не вимагаєте.
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі. Відповідно до умов договору, що буде укладений за результатами закупівлі, Послуги повинні здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, в тому числі і відповідно до норм ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами). У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін. Згідно умов Договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198. Даним документом передбачено, що роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів повинні виконуватися відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, згідно з якими матеріали для проведення робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг дозволяється використовувати за наявності технічного свідоцтва або сертифіката відповідності, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видається установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я. Таким чином, потенційний Виконавець у своїй Тендерній пропозиції має передбачити для надання послуг на об’єкті залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів), який дасть змогу надавати послуги відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, на погодження з чим, Учасник в складі Тендерної пропозиції надає гарантійний лист, згідно з яким він зобов’язується надати послуги по даній процедурі закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в додатку 7 тендерної документації. Наголошуємо на тому, що відсутність вимог щодо певних документів у тендерній пропозиції - не знімає з потенційного Виконавця відповідальність за якість послуг у подальшому, а також, не дозволяє Виконавцю відступати від вимог чинного законодавства при наданні послуг (виконанні робіт). Тож рекомендуємо у тендерній пропозиції надавати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залученні при наданні послуг (виконанні робіт) на об’єкті за предметом закупівлі, що відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема, технічного завдання та проекту договору, так як невиконання умов договору та надання неякісних послуг у подальшому може призведе до неможливості приймання таких послуг Замовником, застосування Замовником санкцій, передбачених договором, втрати Виконавцем забезпечення виконання договору тощо.
Дата відповіді: 13.03.2024 14:01
Відповідь надана

Щодо АБЗ

Номер: db0da075b2004836a46ce7ab94d7b774
Дата опублікування: 13.03.2024 10:59
Опис: Шановний Замовнику! Ви прибрали вимогу: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання має відповідати значенням, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами)." Тобто, якщо у нас АБЗ у Львівській області, то чи правильно ми розуміємо, що ми його надаємо в своїй тендерній пропозиції і тим самим навіть з заводом у Львівській області відповідатимемо Вашим кваліфікаційним вимогам ? Хоча в іншій закупівлі "експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку №1" була вимога: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин." По-друге, просимо Вас пояснити такі різні підходи до ідентичних закупівель та яким чином Замовник перевірить та впевниться, що учасник - переможець належно надасть послуги з експлуатації, маючи АБЗ у Львівській області, чи не буде за це відхилено нашу тендерну пропозицію ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасники підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі. Відповідно до умов договору, що буде укладений за результатами закупівлі, Послуги повинні здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, в тому числі і відповідно до норм ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами). У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін. Згідно умов Договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198. Даним документом передбачено, що роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів повинні виконуватися відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, згідно з якими матеріали для проведення робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг дозволяється використовувати за наявності технічного свідоцтва або сертифіката відповідності, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видається установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я. Таким чином, потенційний Виконавець у своїй Тендерній пропозиції має передбачити для надання послуг на об’єкті залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів), який дасть змогу надавати послуги відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, на погодження з чим, Учасник в складі Тендерної пропозиції надає гарантійний лист, згідно з яким він зобов’язується надати послуги по даній процедурі закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в додатку 7 тендерної документації. Різниця у підході до закупівель пояснюється аналізом аналогічних закупівель, а також актуалізації вимог тендерної документації, оскільки необхідність виконання конкретної запитуваної вимоги передбачено договором та чинним законодавством. Наголошуємо на тому, що відсутність вимог щодо певних документів у тендерній пропозиції - не знімає з потенційного Виконавця відповідальність за якість послуг у подальшому, а також, не дозволяє Виконавцю відступати від вимог чинного законодавства при наданні послуг (виконанні робіт). Тож рекомендуємо у тендерній пропозиції надавати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залученні при наданні послуг (виконанні робіт) на об’єкті за предметом закупівлі, що відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема, технічного завдання та проекту договору, так як невиконання умов договору та надання неякісних послуг у подальшому може призведе до неможливості приймання таких послуг Замовником, застосування Замовником санкцій, передбачених договором, втрати Виконавцем забезпечення виконання договору тощо.
Дата відповіді: 13.03.2024 13:59
Відповідь надана

Щодо підтвердження соновних видів робіт

Номер: f34609a978e844ac831acc6283c35655
Дата опублікування: 08.03.2024 10:38
Опис: Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що від початку повномасштабної збройної агресії проти України минуло більше ніж два роки. За весь цей час та по сьогоднішній день Службою не було укладено жодного договору, який би був пов'язаний з ремонтом чи експлуатаційним утриманням доріг. Загальна ситуація у інших областях України мало чим відрізняється від описаної вище. На разі очікувана вартість даної публічної закупівлі є у рази вищою ніж, ті закупівлі з експлуатаційного утримання, що укладалися до 2022 року. Коло замовників, які мають повноваження щодо проведення закупівель з експлуатаційного утримання доріг державного або місцевого значення є дуже вузьким, про це замовнику відомо. Отже підтверджуючи досвід наявності виконання аналогічних видів робіт учасники можуть надавати таке підтвердження від дуже обмеженої кількості замовників по всій Україні. Зважаючи на перелічені вище факти вважаємо, що вимога надавати договори, що були укладені не раніше 2020 року значно звужує коло потенційних учасників саме через те, що за останні два роки нові договори з експлуатаційного утримання майже не укладалися, а по тим, що укладалися до 2022 року – об’єми виконаних робіт були значно меншими. За договорами що були укладені до 2022 року, але які діяли і у наступних роках – фінансування було зменшено значною мірою, у зв’язку пере направлення коштів у інші, більш важливі напрямки зважаючи на воєнний стан в країні. Отже, з метою недопущення звуження кола потенційних учасників пропонуємо замовнику розширити діапазон дат укладення договорів, за якими можна використовувати аналогічний досвід у якості підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме додати договори, які були укладені починаючи з 2019 року або зменшити вимоги щодо надання підтвердження основних (ключових) видів робіт та встановити їх на рівні 10%.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником установлено один з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності такого досвіду учасники мають документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж 30 % від об'ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації, при цьому, договори мають бути укладені не раніше 2020 року на загальну суму не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Замовником було ретельно проаналізовано всі процедури закупівель з експлуатаційного утримання автомобільних доріг за останні роки і встановлено, що більшість спроможних потенційних учасників починаючи з 2020 року мають достатню кількість аналогічних договорів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, відтак, кваліфікаційний критерій у наведеній редакції забезпечує високий рівень конкуренції. Замовник повинен переконатися у тому, що у межах аналогічного договору виконувалися основні роботи, тому прийнято рішення встановлювати вимогу про виконання 30% основних видів робіт у натуральних величинах. Така вимога зумовлена тим, що в попередні періоди більшість договорів на експлуатаційне утримання укладались строком на 1 рік. Відтак, в процедурі закупівель, яка оголошується для виконання послуг строком на 3 роки доцільно встановити вимогу про підтвердження виконання основних видів робіт, що складають 1/3 від тих, що передбачені технічним завданням. Такий підхід дає можливість переконатися, що в межах раніше реалізованих договорів підрядником виконувалися різні види робіт, необхідні для Замовника, а також вони були прийняті без зауважень та оплачені. Дана вимога встановлена для підтвердження фактичної спроможності потенційним переможцем виконати обсяг послуг, передбачений технічним завданням. Наголосимо, що Замовнику необхідно визначити надійного виконавця робіт (послуг) для забезпечення своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів автомобільних доріг в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані. Саме для цього встановлено вимоги, які сприяють залученню досвідчених виконавців. Також додаємо, що Замовником не визначено необхідність надання договору (договорів), укладеного (укладених) з конкретним Замовником. Учасник може підтвердити виконання таких обсягів робіт договором (договорами) субпідряду, зі змісту якого буде зрозуміло, що учасником здійснювалось надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, зокрема, виконання основних (ключових) видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації.
Дата відповіді: 11.03.2024 18:27