• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області

Завершена

811 749 629.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 058 748.15 UAH
Період уточнення: 05.03.2024 14:51 - 21.03.2024 00:00
Відповідь надана

Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером

Номер: 57802867e4ad4e6f8a8a825f177a76bd
Дата опублікування: 15.03.2024 16:23
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачена вимога підтвердження учасниками досвіду виконання "Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером". Нашою компанією здійснюється експлуатаційне утримання в багатьох областях України, проте, проаналізувавши в системі Прозорро договори, укладені Вами з підрядниками, видно, що саме цей вид робіт притаманний при експлуатаційному утриманню в Миколаївській області. Виходячи з цього, прийняти участь зможуть учасники, які вже виконували, або виконують роботи з експлуатаційного утримання в Вашому регіоні. З метою створення більш конкурентного середовища, просимо Вас розглянути можливість надання підтвердження досвіду визначеного виду робіт "Улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером" договором(ами) на надання послуг з поточного середнього ремонту, або взагалі видалити, уникнувши дискримінаційний характер вимоги. Заздалегідь вдячні за розуміння та сприяння.
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне. При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі - Рекомендації). Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник звертає увагу, що Закон визначає вимогу аналогічності саме за предметом закупівлі. Предметом оголошеної закупівлі є експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Також, слід зауважити, що відповідно до Рекомендацій при закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Оскільки заплановані роботи з влаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером складають близько третини в закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення від загальної вартості робіт, Замовник вважає доцільним включити ці види робіт до переліку основних (ключових) видів робіт по Миколаївській області. Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт та в обсягах, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, що наближені та не перевищують обсягів основних видів робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічним завданням вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт протягом останніх 4-х років. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Дата відповіді: 18.03.2024 16:21
Відповідь надана

Строк виконання

Номер: c32d194988da47009eb283586e346e6f
Дата опублікування: 13.03.2024 16:30
Опис: Відповідно до оголошення про проведення закупівлі вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027». При цьому, пункт Проекту договору про закупівлю викладено в наступній редакції «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2027 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.». Просимо привести у відповідність умови проведення закупівлі.
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне. В тендерній документації (п.4.5. Розділу I), проекті договору (п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації), Оголошенні про проведення відкритих торгів зазначена інформація щодо строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 30 квітня 2027. У пункті 20.1. проекту договору зазначена інформація щодо терміну дії договору. Акцентуємо увагу на тому, що поняття «термін дії договору» та «термін виконання робіт» не є тотожними. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 15.03.2024 14:58
Відповідь надана

ТЗ

Номер: a16f50b9c2f149d6af2ebfd39ee0ae32
Дата опублікування: 13.03.2024 09:34
Опис: В «Переліку основних матеріальних ресурсів» вказано ціну на щебенево-піщану суміш фракції 0-40 591,5 грн за м3 з врахуванням ПДВ та транспортної складової. В «Інформації щодо вартості щебеневої продукції в Миколаївській області за січень 2024 року», що оприлюднена на сайті Служби відновлення у Миколаївської області вартість суміші 0-40 342,5 грн. за 1 тону з ПДВ та без врахування транспортної складової. Отже, вартість 1 м3 за об’ємної ваги 1,59 складає 544,58 грн. Чи означає це що транспортна складова - 46,92 грн з ПДВ, і середня відстань перевезення 1 т, що передбачена цією розцінкою - 46,92/7,35/1,59 = 4 км? Чи означає що всі ціни на основні матеріальні ресурси, вказані в «Переліку», дійсно включають в себе витрати на перевезення і на які саме середні відстані?
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 (далі по тексту – Методика) для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: - відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; - креслення (за наявності); - технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; - перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до Методики. Компенсація додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відбувається на підставі порівняльної відомості відповідно до переліку основних матеріальних ресурсів, який є обов’язковим додатком до договору підряду. На етапі проведення взаєморозрахунків розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, визначається за формулою: Кр = Са х Іn, де Кр – розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що враховується на етапі проведення взаєморозрахунків; Са – загальна вартість виконаних дорожніх робіт і наданих послуг за звітний період без врахування ПДВ, податків, зборів, обов’язкових платежів, суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг; Іn – індекс зміни вартості дорожніх робіт та послуг за n-ий період, визначений методом покомпонентного розрахунку інфляції, який ґрунтується на факторному аналізі; Згідно Методики Перелік основних матеріальних ресурсів повинен містити інформацію щодо ціни з урахуванням ПДВ та транспортної складової. Служба відновлення та розвитку у Миколаївській області створила базу даних цін по Миколаївській області та щомісячно наповнює та оновлює дані щодо цін. Ціни на матеріальні-технічні ресурси для об’єктів дорожніх робіт та послуг та об’єктів інфраструктури відображені по групам з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші. При формуванні «Переліку основних матеріальних ресурсів» ціни на матеріальні ресурси вказані згідно даних з Бази даних цін Служби за січень 2024 року з ПДВ та без урахування транспортних витрат та окремо визначено тарифи на перевезення сипучих матеріалів та асфальтобетонної суміші та обчисллено його питому вагу в інвесторскій кошторисній документації. На питання: 1) Чи означає це що транспортна складова - 46,92 грн з ПДВ, і середня відстань перевезення 1 т, що передбачена цією розцінкою - 46,92/7,35/1,59 = 4 км? повідомляємо, що 591,50 грн. це відпускна ціна на щебенево-піщану суміш фракції 0-40 мм, транспортна складова врахована окремо по тарифу 7,35 грн. з ПДВ за 1 ткм. 2) Чи означає що всі ціни на основні матеріальні ресурси, вказані в «Переліку», дійсно включають в себе витрати на перевезення і на які саме середні відстані?». – в переліку всі ціни вказані без транспортних витрат та окремо врахована питома вага та тариф на транспортні витрати. В інвесторскій кошторисній документації відстані перевезення матеріальних ресурсів враховані згідно до Додатоку 20 Методики з середньою відстанню перевезень 80 км. Окремо зазначаймо, що Ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
Дата відповіді: 15.03.2024 14:57
Відповідь надана

Працівники

Номер: 8105707e34e8471597c2ea590b6305bc
Дата опублікування: 13.03.2024 09:28
Опис: Шановний замовнику! Згідно п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації: «В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники, а саме: Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості 36 чол. При цьому учасник має врахувати, що кількість машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів повинна бути достатньою для керування машинами та механізмами, зазначеними в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Проте згідно п. 1.1 – у переліку мінімально необхідної техніки – міститься 66 механізмів. Уточніть, будь ласка, скільки потрібно надавати машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне. Мінімальна кількість таких працівників, як «Машиніст/водій/оператор дорожньо-транспортних машин і механізмів», що мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі складає 36 чоловік (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Дата відповіді: 15.03.2024 14:54
Відповідь надана

Машина дорожня комбінована

Номер: 8d09cc0068704519a2c4989fef1f5a05
Дата опублікування: 12.03.2024 12:27
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника такого обладнання, як «Машина дорожня комбінована». Саме поняття «Машина дорожня комбінована» передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Основною характеристикою даної машини є обладнання та його функції. Чи буде належним підтвердженням наявності даних машин (в розрізі «Машини та механізми для зимового утримання доріг»), надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розподілювачі.
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне. Підтвердженням наявності «Машин дорожніх комбінованих» будуть вважатися автомобілі-самоскиди з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів, при умові надання необхідних підтверджуючих документів, визначених підпунктом 1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді: 15.03.2024 14:52